Primul accident cu noul Ferrari LaFerrari. Pagubele sunt semnificative

Primul accident cu noul Ferrari LaFerrari. Pagubele sunt semnificative
  • Primul accident cu noul Ferrari LaFerrari vine din Monaco
  • Supercarul italian s-a lovit frontal cu un Volkswagen Golf
  • Pagubele rezultate in urma acestui incident sunt semnificative
Distribuie pe Facebook

Un Ferrari LaFerrari in valoare de peste un milion de euro a suferit pagube serioase in urma unui accident petrecut in Monaco. Conform fotografiilor surprinse la fata locului, supercarul italian a lovit frontal un Volkswagen Golf, ambele automobile iesind destul de sifonate din acest nefericit incident.

Nici bine nu a ajuns pe mainile proprietarului sau, iar unul dintre cele 499 de exemplare Ferrari LaFerrari ce urmeaza a fi construite in total a si fost avariat. Din pacate, cauzele acestui nefericit raman o mare necunoscuta pentru moment, insa multumita fotografiilor surprinse la fata locului putem spune inca de pe acum ca supercarul italian a suferit pagube destul de serioase in urma coliziunii frontale cu un Volkswagen Golf de generatie a sasea. Pagube care, daca tinem cont de pretul exorbitant al navei amiral din Maranello, depaseste cel mai probabil suma de 100.000 de euro.

Asadar, acestea fiind spuse, reamintim ca succesorul legendarului Enzo Ferrari a fost dezvaluit in premiera mondiala in primavara anului 2013, in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Spre deosebire de predecesorul sau, noul Ferrari LaFerrari se poate lauda cu prezenta sub capota a unui tren de propulsie hibrid, ce ofera un total de 963 cai putere si 900 Newton-Metri din combinarea unui propulsor V12 aspirat de 6.3 litri si a unui motor electric.

Adaugam pe lista cu specificatii tehnice si o transmisie automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj, plus numeroase sisteme electronice pentru un maximum de aderenta, iar performantele rezultate sunt dintre cele mai impresionante: daca primii 100 km/h vin dupa doar <3 secunde, pentru rezolvarea sprintului 0 - 200 km/h sunt necesare mai putin de 7 secunde. Vestile bune continua cu acceleratia de la 0 la 300 km/h in 15 secunde si se incheie, in cele din urma, cu viteza maxima de peste 350 de kilometri pe ora.

Asa cum ii sta bine unui automobil de talia sa, succesorul legendarului Enzo Ferrari se descurca exemplar si in viraje, rapiditatea pe circuit a supercarului italian fiind asigurata de multiplele elemente aerodinamice active prezente la nivelul caroseriei, suspensia ajustabila dotata cu amortizoare magnetoreologice si, nu in ultimul rand, de sistemul de franare accesorizat cu discuri carbon-ceramice, de pana la 398 de milimetri.

Primul accident cu noul Ferrari LaFerrariPrimul accident cu noul Ferrari LaFerrari vine din Monaco

Primul accident cu noul Ferrari LaFerrariSupercarul italian s-a lovit frontal cu un Volkswagen Golf

Distribuie pe Facebook
mai multe