BMW ne pregateste tuturor o surpriza. Uite ce au de gand sa faca nemtii cu viitoarele motoare

BMW ne pregateste tuturor o surpriza. Uite ce au de gand sa faca nemtii cu viitoarele motoare
  • BMW a anuntat schimbarile pe care le va face la viitoarea gama de motoare
  • Nemtii urmaresc un consum mai mic de combustibil si o reducere a emisiilor
  • Noutatile sistemului Efficient Dynamics se vor regasi in viitoarele motoare de anul viitor
Distribuie pe Facebook

Gigantul german BMW a anuntat o serie de modificari importante in gama sa de motorizari. Unitatile cu trei sau patru cilindri, pe benzina sau diesel, vor consuma mai putin si vor avea emisii imbunatatite.

Dupa scandalul Dieselgate, se urmareste ca propulsoarele sa consume cat mai putin carburant si sa se supuna unor reguli din ce in ce mai strice privind normele de poluare si emisiile nocive.

Pentru a se conforma acestor standarde, BMW pregateste mai multe schimbari in gama lor de motorizari. Noutatile sistemului Efficient Dynamics se vor regasi in viitoarele motoare incepand cu anul 2017 si vor fi gandite atat pentru instalare transversala cat si longitudinala.

Cu aceste propulsoare imbunatatile vor fi echipate atat modelele BMW, cat si cele din gama Mini, iar primul candidat este cel mai probabil, noul Seria 5. In ceea ce priveste a 7-a generatie care este asteptata sa isi faca debutul oficial anul viitor, nemtii promit o reducere cu 5% a emisiilor, 7 cai putere in plus si 20 de Nm cuplu extra.

Motoarele pe benzina, in trei cilindri, vor oferi 95 de cai putere si 220Nm cuplu, respectiv 115 cai si 270 de Nm. Cele cu patru cilindri vor fi ceva mai puternice, astfel ca in varianta de baza vor dezvolta 150 de cai si 340 Nm cuplu, in configuratie de mijloc 190 de cai si 400 Nm, iar varful de gama va fi capabil de 231 de cai si 450 Nm cuplu.

Inginerii din Munchen le-au implementat deasemenea tehnologia TwinPower Turbo cu injectie directa, Valvetronic si Dublu Vanos, iar sistemul de racire a fost optimizat si el.

Si in cazul propulsoarelor pe motorina, emisiile vor fi reduse cu 5%, iar toate motoarele cu patru cilindri beneficiaza acum de doua turbine. In plus, si cele de trei cat si cele de patru cilindri, primesc un nou sistem de recirculare a gazelor (EGR), tehnologie AdBlue si catalizator selectiv.

Sistemul common-rail de alimentare cu combustibil a noilor motoare diesel a fost regandit si primeste acum injectoare noi, iar presiunea va ajunge la 2200 bar in cazul motoarelor cu trei cilindri si 2700 bar pentru cele cu patru.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 1 August 2016