Dacia, un succes mondial!
Dupa lansarea modelului Logan, in anul 2004, Dacia a devenit, in doar 6 ani, un actor important pe piata auto!
In primele 8 luni ale anului 2010 (comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009) pe segmentul autoturismelor :
- Dacia a atins un volum global de 221 092 unitati vandute, in crestere cu 12,1% si o cota de piata de 0,6%.
- In Franta, Dacia se situeaza pe locul sase, cu o cota de piata de 5,1% si un volum in crestere cu 118,4% (pe piata autoturismelor).
- Pe piata din Romania, Dacia a crescut cu 2,5 puncte procentuale, atingand 33,6%.
Pe segmentul vehiculelor utilitare, Dacia a vandut 15 389 unitati la nivel global, in crestere cu 43,9%.
Dupa berlina tricorp Logan, berlina compacta Sandero, break-ul Logan MCV, vehiculele utilitare Logan Van si Logan Pick-up, Dacia si-a extins gama cu modelul 4x4 Duster.
- Lansata in aprilie 2010, Dacia Duster se bucura de un imens succes pe toate pietele pe care se comercializeaza. Pana la finele lui august 2010 s-au inregistrat, la nivel mondial, peste 64 000 de comenzi pentru Duster.
Propunandu-si sa ofere vehicule de calitate accesibile tuturor, Dacia a devenit un adevarat fenomen social, motorul din spatele unei tendinte noi printre cumparatorii de automobile: "Atitudinea Dacia".
In Franta, a doua editie a Marelui Picnic Dacia care s-a desfasurat 19 septembrie 2010 a fost un succes, reunind fanii marcii intr-o atmosfera prietenoasa, familiala si ludica.
Pentru al doilea an consecutiv, Dacia va lua parte la competitia desfasurata pe pistele de gheata ale Trofeului Andros. Alain Prost, care a ales Dacia pentru simplitatea, eficacitatea si robustetea pe care le pune in valoare, se va afla din nou la volanul vehiculului de competitie Dacia Duster.
Dacia, o marca in crestere
In tarile din zona Maghreb, volumul vanzarilor Dacia a crescut cu 4,5%, la 26 310 vehicule (in cumul) pe o piata in scadere cu 3,1%. Cota de piata in Algeria a crescut cu un punct, pana la 10,4%, iar in Maroc, cu 2 puncte, pana la 20,4%.
In Europa a fost inregistrata o crestere de 20,9%, pana la 161 317 unitati vandute (o cota de piata de 1,7%). La sfarsitul lui august 2010, principalele piete din Europa pentru Dacia sunt Franta, cu 76 255 unitati, urmata de Germania cu 23 949 vehicule, Italia cu 15 368 unitati si Spania cu 14 285 unitati vandute.
Pentru a raspunde cresterii vanzarilor si extinderii gamei, marca Dacia isi dezvolta propria retea de showroom-uri, cu mai multi vanzatori dedicati si mai mult spatiu pentru vehicule.
In Franta exista deja 220 de puncte de vanzare Dacia, 52 in cadrul unor showroom-uri bi-marca si 168 in cadrul unor showroom-uri separate.
Evolutia impresionanta a marcii Dacia reflecta o schimbare a mentalitatii consumatorilor. Daca inainte clientii ezitau sa cumpere un vehicul "low-cost", conform unui studiu realizat de Cetelem in Franta in 2010, 29% din clientii de pe principalele piete europene doresc sa cumpere astazi o masina pe care sa nu cheltuiasca mai mult de 8000 de euro. Desi criza economica a amplificat importanta raportului calitate/pret, exista o tendinta de fond conform careia oamenii isi doresc sa consume mai putin si mai bine. Dacia a stiut sa anticipeze aceasta evolutie a mentalitatilor prin gama sa de vehicule fiabile, care ofera un raport pret/prestatii imbatabil.
Clientii Dacia: "foarte satisfacuti"
Dacia s-a clasat pe locul al patrulea in Franta (dupa Honda, Mercedes si BMW) si este la egalitate cu BMW pe locul al doilea in Germania (dupa Mercedes) in studiul realizat de JD Power VOSS 2010.
- Dacia a atins un volum global de 221 092 unitati vandute, in crestere cu 12,1% si o cota de piata de 0,6%.
- In Franta, Dacia se situeaza pe locul sase, cu o cota de piata de 5,1% si un volum in crestere cu 118,4% (pe piata autoturismelor).
- Pe piata din Romania, Dacia a crescut cu 2,5 puncte procentuale, atingand 33,6%.
Pe segmentul vehiculelor utilitare, Dacia a vandut 15 389 unitati la nivel global, in crestere cu 43,9%.
Dupa berlina tricorp Logan, berlina compacta Sandero, break-ul Logan MCV, vehiculele utilitare Logan Van si Logan Pick-up, Dacia si-a extins gama cu modelul 4x4 Duster.
- Lansata in aprilie 2010, Dacia Duster se bucura de un imens succes pe toate pietele pe care se comercializeaza. Pana la finele lui august 2010 s-au inregistrat, la nivel mondial, peste 64 000 de comenzi pentru Duster.
Propunandu-si sa ofere vehicule de calitate accesibile tuturor, Dacia a devenit un adevarat fenomen social, motorul din spatele unei tendinte noi printre cumparatorii de automobile: "Atitudinea Dacia".
In Franta, a doua editie a Marelui Picnic Dacia care s-a desfasurat 19 septembrie 2010 a fost un succes, reunind fanii marcii intr-o atmosfera prietenoasa, familiala si ludica.
Pentru al doilea an consecutiv, Dacia va lua parte la competitia desfasurata pe pistele de gheata ale Trofeului Andros. Alain Prost, care a ales Dacia pentru simplitatea, eficacitatea si robustetea pe care le pune in valoare, se va afla din nou la volanul vehiculului de competitie Dacia Duster.
Dacia, o marca in crestere
In tarile din zona Maghreb, volumul vanzarilor Dacia a crescut cu 4,5%, la 26 310 vehicule (in cumul) pe o piata in scadere cu 3,1%. Cota de piata in Algeria a crescut cu un punct, pana la 10,4%, iar in Maroc, cu 2 puncte, pana la 20,4%.
In Europa a fost inregistrata o crestere de 20,9%, pana la 161 317 unitati vandute (o cota de piata de 1,7%). La sfarsitul lui august 2010, principalele piete din Europa pentru Dacia sunt Franta, cu 76 255 unitati, urmata de Germania cu 23 949 vehicule, Italia cu 15 368 unitati si Spania cu 14 285 unitati vandute.
Pentru a raspunde cresterii vanzarilor si extinderii gamei, marca Dacia isi dezvolta propria retea de showroom-uri, cu mai multi vanzatori dedicati si mai mult spatiu pentru vehicule.
In Franta exista deja 220 de puncte de vanzare Dacia, 52 in cadrul unor showroom-uri bi-marca si 168 in cadrul unor showroom-uri separate.
Evolutia impresionanta a marcii Dacia reflecta o schimbare a mentalitatii consumatorilor. Daca inainte clientii ezitau sa cumpere un vehicul "low-cost", conform unui studiu realizat de Cetelem in Franta in 2010, 29% din clientii de pe principalele piete europene doresc sa cumpere astazi o masina pe care sa nu cheltuiasca mai mult de 8000 de euro. Desi criza economica a amplificat importanta raportului calitate/pret, exista o tendinta de fond conform careia oamenii isi doresc sa consume mai putin si mai bine. Dacia a stiut sa anticipeze aceasta evolutie a mentalitatilor prin gama sa de vehicule fiabile, care ofera un raport pret/prestatii imbatabil.
Clientii Dacia: "foarte satisfacuti"
Dacia s-a clasat pe locul al patrulea in Franta (dupa Honda, Mercedes si BMW) si este la egalitate cu BMW pe locul al doilea in Germania (dupa Mercedes) in studiul realizat de JD Power VOSS 2010.
Acest studiu masoara satisfactia clientilor care detin vehiculele respective de aproximativ 2 ani. S-au luat in calcul urmatoarele criterii: calitate/fiabilitate, exploatare (design exterior, placerea de a conduce, spatiul interior), serviciile post vanzare si costurile de utilizare.
Sursa: Dacia
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Renault megane 16v 2006 2000 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
StiriPeSurse.ro
Bărbat săltat de DNA! A dat 23.000 de euro mită, ca să influențeze un procuror
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto
DATA PUBLICĂRII: 6 Octombrie 2010