Mercedes-AMG planuieste sa renunte la motorul V8 bi-turbo de 5.5 litri

Mercedes-AMG planuieste sa renunte la motorul V8 bi-turbo de 5.5 litri
  • Mercedes-AMG planuieste sa renunte la motorul V8 bi-turbo de 5.5 litri
  • Unitatea M157 va fi inlocuita treptat cu noul V8 bi-turbo de 4.0 litri
  • Noul V8 bi-turbo de 4.0 litri este deja disponibil alaturi de C63 sau AMG GT
Distribuie pe Facebook

Zilele de glorie ale motorului V8 bi-turbo de 5.5 litri, ce propulseaza catre performanta absoluta multe dintre Mercedes-urile dotate cu indicativul 63 AMG, se apropie de sfarsit. Sau cel putin asta afirma publicatia britanica Autocar, care citeaza surse apropiate producatorului german de automobile.

Desi au lucrat din greu de-a lungul anului 2014, pentru a-si ispiti (potentialii) clienti(i) cu o noua gama de produse, germanii de la Mercedes sunt mai departe ca oricand de o binemeritata vacanta.

Nu de alta, dar lista cu surprize pregatita de oficialii producatorului de automobile din Stuttgart nu se incheie cu proaspat lansatele modele AMG Sport, GLE Coupe, respectiv Maybach S-Class.

Redenumirea unora dintre gamele Mercedes va continua si in 2015, in timp ce 2016 ar putea marca inlocuirea V8-ului bi-turbo de 5.5 litri din dotarea 63-uilor AMG cu o noua motorizare de inalta performanta.

Sau cel putin asta afirma britanicii de la Autocar, care subliniaza ca mult anticipatul S-Class Convertible - automobil asteptat sa soseasca pe piata inainte de sfarsitul anului viitor, va fi ultimul automobil echipat cu unitatea M157.

Ce anume va inlocui impresionantul V8 bi-turbo de 5.5 litri, ce ofera in prezent pana la 585 CP? Ei bine, cu toate ca informatiile oficiale in aceasta directie lipsesc cu desavarsire pentru moment, se pare ca rolul sau va fi inlocuit de noul V8 bi-turbo de 4.0 litri

Pentru cei nerabdatori sa exploateze potentialul celei din urma optiuni de motorizare, reamintim ca unitatea M178 poate fi servita atat in compania ultimei generatii a modelului Mercedes C63 AMG, cat si alaturi de proaspat lansatul supercar AMG GT.

In functie de automobil pentru care s-a optat, valorile maxime variaza intre 462 CP si 600 Nm - 510 CP si 700 Nm. Drept urmare, faptul ca pana la sosirea primilor 100 de kilometri pe ora vor trece numai 3.8 secunde (in cazul versiunii AMG GT S) nu ar trebui sa reprezinte chiar o surpriza majora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 21 Ianuarie 2015