Noua comunicare de brand a Opel, lansata odata cu o campanie globala pentru Insignia
Opel isi prezinta noua comunicare globala de brand si un design nou de comunicare. Campania pentru modelul de top Opel, Insignia, va lansa parteneriatul international al companiei cu noua sa agentie de creatie, Scholz & Friends. Campania se va derula in 36 de tari, inclusiv Romania, si va folosi o gama variata de canale, inclusiv TV, print, online, trade marketing si dialog marketing.
""Wir leben Autos" ramane afirmatia noastra de marca europeana", a declarat Alain Visser, Vice Presedinte Vanzari, Marketing si After-Sales Adam Opel AG. "Vrem sa aratam intr-un mod mai clar ca Opel este bine pozitionat in centrul societatii. Brandul ofera inovatii tehnice practice la preturi accesibile si un design individual, orientat spre viitor. "
Noua abordare aduce un stil clar, increzator, pentru a comunica mesajele de brand. "Consolidam legatura dintre masinile noastre si clienti cu aceasta comunicare de brand. Opel doreste sa ofere raspunsuri practice la nevoile reale ale clientilor moderni", spune Tomas Caetano, Brand Marketing Director Opel/Vauxhall. "Opel este deschis la minte si receptiv. Marca se prezinta cu mandrie si dinamism in noua campanie, care incepe foarte potrivit cu modelul de succes Insignia."
"Ne asteptam ca noua comunicare de brand sa conduca la o vizibilitate si mai mare a ofertelor noastre in piata si a Opel in societate", adauga Alain Visser.
In plus, fata de mesajele clare si indraznete, elementele care definesc noul stil de comunicare de brand includ designul de comunicare, cu fontul Opel si culorile traditionale Opel: galben, negru si alb. In urmatoarele luni, noua comunicare de brand Opel va fi, de asemenea, un element cheie si in premierele multor alte modele. Acestea includ lansarea pe piata a mult asteptatului automobil electric Ampera, a urmatoarei generatii Zafira si compactei sportive Astra GTC coupe.
Noua abordare aduce un stil clar, increzator, pentru a comunica mesajele de brand. "Consolidam legatura dintre masinile noastre si clienti cu aceasta comunicare de brand. Opel doreste sa ofere raspunsuri practice la nevoile reale ale clientilor moderni", spune Tomas Caetano, Brand Marketing Director Opel/Vauxhall. "Opel este deschis la minte si receptiv. Marca se prezinta cu mandrie si dinamism in noua campanie, care incepe foarte potrivit cu modelul de succes Insignia."
"Ne asteptam ca noua comunicare de brand sa conduca la o vizibilitate si mai mare a ofertelor noastre in piata si a Opel in societate", adauga Alain Visser.
In plus, fata de mesajele clare si indraznete, elementele care definesc noul stil de comunicare de brand includ designul de comunicare, cu fontul Opel si culorile traditionale Opel: galben, negru si alb. In urmatoarele luni, noua comunicare de brand Opel va fi, de asemenea, un element cheie si in premierele multor alte modele. Acestea includ lansarea pe piata a mult asteptatului automobil electric Ampera, a urmatoarei generatii Zafira si compactei sportive Astra GTC coupe.
Scholz & Friends a fost partenerul creativ al Opel din noiembrie 2010. Dupa un pitch pe mai multe etape impotriva concurentilor internationali de top desfasurat anul trecut, agentia a castigat contul ca agentie principala a Opel in Europa. Scholz & Friends este, de asemenea, responsabil pentru materialele internationale pentru produse si cu comunicarea de brand pentru intrega gama de turisme.
Noua comunicare de brand a Opel
Sursa: Opel
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Renault megane 16v 2006 2000 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Oglinda stanga ford focus c-max (2003-2007) 38 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Ford focus 1.5 120 cai 2018 6300 € Eleron spoiler hayon volvo v50 ver2 370 Lei
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Grile radiator bmw seria 3 e90/e91 ( 2005-2011 ) 300 Lei Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
PieseAuto.ro
Bara de protectie
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
StiriPeSurse.ro
FOTO Flagrant de 23.000 de euro reușit de DNA Iași - Traficantul de influență se dădea polițist la...
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto
DATA PUBLICĂRII: 12 Mai 2011