Noua comunicare de brand a Opel, lansata odata cu o campanie globala pentru Insignia

Noua comunicare de brand a Opel, lansata odata cu o campanie globala pentru Insignia
Opel isi prezinta noua comunicare globala de brand si un design nou de comunicare. Campania pentru modelul de top Opel, Insignia, va lansa parteneriatul international al companiei cu noua sa agentie de creatie, Scholz & Friends. Campania se va derula in 36 de tari, inclusiv Romania, si va folosi o gama variata de canale, inclusiv TV, print, online, trade marketing si dialog marketing.
Distribuie pe Facebook
""Wir leben Autos" ramane afirmatia noastra de marca europeana", a declarat Alain Visser, Vice Presedinte Vanzari, Marketing si After-Sales Adam Opel AG. "Vrem sa aratam intr-un mod mai clar ca Opel este bine pozitionat in centrul societatii. Brandul ofera inovatii tehnice practice la preturi accesibile si un design individual, orientat spre viitor. "

Noua abordare aduce un stil clar, increzator, pentru a comunica mesajele de brand. "Consolidam legatura dintre masinile noastre si clienti cu aceasta comunicare de brand. Opel doreste sa ofere raspunsuri practice la nevoile reale ale clientilor moderni", spune Tomas Caetano, Brand Marketing Director Opel/Vauxhall. "Opel este deschis la minte si receptiv. Marca se prezinta cu mandrie si dinamism in noua campanie, care incepe foarte potrivit cu modelul de succes Insignia."

"Ne asteptam ca noua comunicare de brand sa conduca la o vizibilitate si mai mare a ofertelor noastre in piata si a Opel in societate", adauga Alain Visser.

In plus, fata de mesajele clare si indraznete, elementele care definesc noul stil de comunicare de brand includ designul de comunicare, cu fontul Opel si culorile traditionale Opel: galben, negru si alb. In urmatoarele luni, noua comunicare de brand Opel va fi, de asemenea, un element cheie si in premierele multor alte modele. Acestea includ lansarea pe piata a mult asteptatului automobil electric Ampera, a urmatoarei generatii Zafira si compactei sportive Astra GTC coupe.

Scholz & Friends a fost partenerul creativ al Opel din noiembrie 2010. Dupa un pitch pe mai multe etape impotriva concurentilor internationali de top desfasurat anul trecut, agentia a castigat contul ca agentie principala a Opel in Europa. Scholz & Friends este, de asemenea, responsabil pentru materialele internationale pentru produse si cu comunicarea de brand pentru intrega gama de turisme.

Noua comunicare de brand a Opel, lansata odata cu o campanie globala pentru Insignia

Noua comunicare de brand a Opel, lansata odata cu o campanie globala pentru Insignia

Noua comunicare de brand a Opel, lansata odata cu o campanie globala pentru Insignia

Noua comunicare de brand a Opel




Sursa: Opel
Distribuie pe Facebook
mai multe