4Tuning
Meniu
Articole Maşini second Bazar Forum MaşinaMea Q&A

Noul Mercedes-Benz Actros, lansat oficial in Romania

Noul Mercedes-Benz Actros, lansat oficial in Romania

O investitie totala de peste 1 miliard de euro pentru dezvoltarea completa a noului camion: Noul Mercedes-Benz Actros - disponibil in Romania Noul Actros - disponibil pe piata autohtona, incepand cu luna octombrie 2011 Mai multi kilometri cu mai putin combustibil - o reducere de 4,5% a consumului de combustibil, la standardul Euro VI cu emisii ultra-clean O reducere de 7,6% a consumului de combustibil pentru noul camion in varianta optionala Euro V Confort: apartament de trei camere pentru sofer 20 de milioane de kilometri parcursi pentru teste - "Trucks you can trust"

Incepand cu luna octombrie a acestui an, noul camion pentru transport de lunga distanta, Mercedes-Benz Actros este disponibil in Romania, reconfirmand astfel promisiunea diviziei Trucks pentru clientii din intreaga lume: "Trucks you can trust". Noua stea din familia camioanelor Mercedes-Benz a fost lansata pe piata autohtona prin intermediul unui eveniment special dedicat clientilor si partenerilor, defasurat la Azuga, intre 28 si 29 octombrie.

Invitati de Mercedes-Benz Romania sa paseasca intr-o noua dimensiune atunci cand vine vorba despre cel mai nou camion Mercedes-Benz, toti cei prezenti la fata locului, pe parcursul celor doua zile, au facut cunostinta cu noul Actros, in cadrul unui program atractiv, plin de suprize placute, avand in acelasi timp ocazia de a testa camionul.

Cu o investitie totala de peste 1 miliard de euro pentru dezvoltarea completa a autovehiculului, noul Actros este primul camion care va intra in circulatie cu un design in conformitate cu noile cerinte Euro VI. Asteptarile sunt mari, avand in vedere ca principalul concurent este actualul Actros MP3, cel mai bine vandut camion din Europa - peste 700.000 de unitati.

Economia, manevrabilitatea superioara si confortul au reprezentat prioritatile pe parcursul dezvoltarii noului camion. Autovehiculul are o noua gama de cabine, noi motoare, un nou sasiu si un design atractiv cu unitati de iluminare deosebite. Design-ul ii confera camionului un aspect puternic si dinamic, evidentiind si caracterul aerodinamic nemaiintalnit, desavarsit in urma celor 2.600 de ore pe care modelul le-a petrecut in tunelul aerodinamic. In plus, dimensiunile externe ale cabinelor asigura generozitatea spatiului interior in care soferii pot lucra, locui si se pot destinde. Mai mult, manevrarea sigura si superioara este asigurata la noul Actros de un sasiu mai larg si mai rigid, creat special pentru autovehicule rutiere si un nou sistem de directie. Mercedes-Benz scrie un nou capitol in domeniul sistemelor de siguranta prin introducerea sistemului unic Proximity Control Assist cu functie stop-and-go, care controleaza acum automat acceleratia si franarea in blocajele din trafic - facilitand conducerea in orase sau in traficul de tip stop-and-go de pe autostrazi.

Noul standard Euro VI cu privire la emisii, dinamica mediului de business si consumul de combustibil traseaza pentru producatorii de camioane noi provocari menite sa conduca la rezultate capabile sa vorbeasca despre autovehicule mai economice, eficiente, sigure si silentioase. Prin intermediul noului Actros, Mercedes-Benz a facut un pas inainte, anticipand in acelasi timp directia noului program de dezvoltare destinat camioanelor. Odata cu lansarea noului model pe piata autohtona, Mercedes-Benz Romania - Divizia Camioane reconfirma o promisiunea "Trucks you can trust", chiar in anul in care se implinesc125 de ani de inovatie din momentul in care prima pagina din istoria automobilului a fost scrisa de Carl Benz.
Mai multi kilometri cu mai putin combustibil

Noul Actros se remarca printr-o reducere a consumului de motorina cu trei pana la patru procente (Euro VI) sau sase pana la sapte procente (Euro V) fata de actualul Actros MP3. Aceste valori vor face ca noul Actros Euro VI sa fie cel mai eficient in transportul European, camionul care converteste cel mai eficient energia produsa de motorina in performanta.

Mai exact, noul Actros de la Mercedes-Benz combina emisiile ultra-scazute de gaze si consumul redus de combustibil. Astfel, noua generatie de camioane, care a fost complet reproiectata in concordanta cu standardul Euro VI, consuma cu 4,5 % mai putin combustibil decat actualul camion Actros..

Operatorii de camioane, care vor achizitiona noul Actros in varianta optionala Euro V, vor beneficia de o eficienta crescuta a transportului per litru de carburant in comparatie cu modelul curent. Spre exemplu, un camion Actros 1845 BlueTec 5 model nou a consumat cu 7,6% mai putin combustibil, in cadrul unui test comparativ de 10.000 de kilometri, decat modelul curent Actros 1844 BlueTec5. Datele absolute obtinute pe parcursul testului de 10.000 de kilometri constituie o lectura impresionanta. Modelul testat, Actros 1844 BlueTec 5 a stabilit o valoare de referinta de 27,1 litri per 100 de kilometri. Avand specificatia optionala Nardo, autovehiculul testat a fost conceput pentru o rezistenta minima la rulare.

Cu toate acestea, noul model Actros 1845 BlueTec 6 a detronat acest rezultat impresionant cu un procent de 4,5, ruland cu 25,9 litri per 100 de kilometri. Standardul de emisii Euro VI va fi obligatoriu in Uniunea Europeana incepand cu anul 2014. Caracteristica de control al emisiilor Euro V, disponibila optional, a redus noul Actros 1845 BlueTec la 7,6 puncte sub linia de referinta de 100 de procente.

In plus fata de consumul redus de carburant, consumul AdBlue este de asemenea drastic scazut la noul Mercedes-Benz Actros. Testul comparativ a pus in lumina o diferenta de mai mult de 40% intre modelul actual Mercedes-Benz 1844 LS (1,55 l/100 de km) si noul Mercedes-Benz Actros 1845 LS (0,86 l/100 de km) ce raspunde standardului Euro VI. Consumul AdBlue al versiunii Euro V pe aceasta ruta s-a mentinut sub1,1 litri per 100 de km.

Actros este o propunere demna de luat in considerare pentru clientii Mercedes-Benz, de a preintampina viitoarele cerinte de protectie a mediului, prin investitii in autovehicule Euro VI in timp util.

Confort: apartament de trei camere pentru sofer

Interiorul noului Actros are tot ce trebuie pentru a facilita ziua de munca a conducatorului si incorporeaza rezultatele celor mai recente studii in acest sens. Aceste studii au demonstrat ca soferii relaxati se afla in siguranta si folosesc si cu doi litri mai putin combustibil decat alti soferi. O statie de lucru ergonomica si confortul deosebit au creat cele mai bune conditii. . De aceea consola de control este construita in zona soferului, intr-un design foarte comod. Printre optiunile de echipament oferite se numara varianta SoloStar Concept cu un colt rotunjit pentru relaxare, in partea pasagerului si scaunul soferului cu functie de masaj si un nivel de ajustare optima a pozitiei patului. Paturile pot avea dimensiuni de 2.200 x 750 de mm si sunt prevazute cu o saltea din spuma rece care ofera un confort de inalta calitate, asemanator patului de acasa.

20 de milioane de kilometri parcursi pentru teste - "Trucks you can trust"

Noul Mercedes-Benz Actros a fost testat mai mult decat orice alt camion pana acum: modelul a parcurs 20 de milioane kilometri pentru a trece o serie de teste riguroase: la temperaturi de 40 de grade Celsius in Sierra Nevada si de -40 de grade in inghetul din Cercul Arctic, pe piste dificile si in sesiuni normale de conducere, pe drumuri obisnuite. Un nou Centru de Dezvoltare si Testare a fost construit in Worth pentru a asigura calitatea de top a noilor generatii de camioane. Practic, camioanele Mercedes-Benz pentru transportul de lunga distanta si-au dovedit deja fiabilitatea, ceea ce sugereaza ca noua generatie Actros va pastra promisiunea Mercedes-Benz "Trucks you can trust."
Mai multe informatii despre Mercedes-Benz si noul model Actros sunt disponibile la adresele www.mercedes-benz.ro si www.media.mercedes-benz.ro.

DATA PUBLICĂRII: 1 Noiembrie
0
0
20
  Comentarii
Comentează
[+] mai multe

Adauga anunt GRATUIT

BAZAR 4TUNING - Anunturi promovate

PĂREREA TA (20 comentarii )
01 nov 2011, 16:33
+12
l-as cumpara si ca masina personala la cum arata:D doar ca na , nu e posibil sa mergi ca ea prin centru sau sa o parchezi in fata unui restaurant sambata seara:))
13 comentarii 103 puncte
01 nov 2011, 18:47
+7
Sincer? Si eu l-as cumpara ca masina personala. Dar cine crezi ca are bani de asa jucarie? Ma multumesc cu un Mercedes Benz Actros doar ca imagine de fundal pe desktop!
01 nov 2011, 17:52
-4
Eu si imi imaginez cum ar fi sa ma duc cu un monstru dinasta vineri seara in bamboo sau bellagio :-)
Alyn93
1145 comentarii 4422 puncte
01 nov 2011, 16:09
+6
Si camion arata foarte bine..super design-ul...si sisteme interesante..Respect Mercedes!
01 nov 2011, 21:22
+3
niste poze cu interiorul nu ar fi stricat.e frumos si eficient ce e drept
02 nov 2011, 08:57
+2
Optimus Prime se vede .. Frumos! :)
02 nov 2011, 10:47
+2
Daca asa arata camioniul....oare cum arata robotul?:)
01 nov 2011, 19:11
+1
Cu siguranta va fi "Truck of the year 2012" :) le vom vedea pe centura pline de beculete si cu o cruce luminata in parbriz . Cred ca este visul oricarui sofer. Dar nu multi patroni isi vor perrmite sa le achizitioneze.
01 nov 2011, 20:17
-1
e hai ca nu toti la fac cum zici tu, si sunt o groaza firme care au bani si o sa le cumpere..cat despre truck of 2012, nu stiu concurenta e destul de buna, pe parte de design nu au probleme..in schimb service'urile sunt cam pline de semne de intrebare.
01 nov 2011, 22:51
0
Sunt video pe youtube. Si eu sunt inebunit dupa asemenea masini,da de unde atatia euroi.
Thomas Everywhere
Thomas Everywhere, 23 ani, Ramnicu Valcea, Valcea
1092 comentarii 841 puncte
02 nov 2011, 10:57
0
arata binisor, nu ma da pe spate, e plauzibila treaba cu consumul, ar iesi mai bine unu care lucreaza la o firma gen Edy ,Dumagas sau ComDivers unde iesi lipsa motorina indifirent cum conduci, dar daca iti mai putina ca vezi doamne consuma putin...tot nu iesi :)) slava domnului nu am apucat la obositii aia. O sa se cumpere destule, numai ca no sa fie dotate asa cum pune la dispozitie constructoru...toti se uita dupa ieftin si sa scoata banii, nu prea se gandesc ei la soferi, decat strainii. Si toate ca toate, dupa cateva sute de mii de km o sa ajunga niste rable, care o sa tremure din toate incheieturile, talpagii sunt multi si nu le pasa. Trebuie sa fi bogat sa-ti permiti astfel de camion personal, vreo 6000 lei e rovineta pe an, asigurarea si impozitul nu mai spun...8000 E cheltui anual numai cu taxele, plus motorina zilnica..ca nu-i bagi 10 litri ca la o masina normala, asta tre sa ii bagi 100 de litri ca sa fi sigur.
22 feb 2012, 15:55
0
are un vecin de langa mn de cateva zile unu.e dat naibii de frumos
catalin1234
71 comentarii 17 puncte
01 nov 2011, 20:32
-1
le-am vazut in realitate sunt blana
Comentează şi tu: