Porsche a facut din sediul sau un parc de distractii pentru adulti

Porsche a facut din sediul sau un parc de distractii pentru adulti
  • Un complex cu de toate
  • Muzeul din sediul Porsche
  • Vizitele la noul centru
Distribuie pe Facebook

"Un parc de distractii pentru adulti". Asa a fost catalogat noul sediu Porsche din Atlanta de jurnalistii Business Insider. Grupul german a facut aici cea mai mare investitie din afara Europei, scotand din buzunar circa 100 de milioane de dolari. Cheltuiala a meritat insa pe deplin.

Un complex cu de toate

Noul sediu Porsche din Atlanta

Situat in apropierea aeroportului Hartsfield-Jackson Atlanta International, noul centru are atat un circuit de asfalt cu o lungime de 2,57 kilometri, cat si o pista de off-road pentru testarea SUV-urilor. Ambele au fost create de Tilke Engineering, responsabili si pentru proiectele din Formula 1.

Porsche Experience Center si-a deschis portile in aceasta saptamana si nu trebuie neaparat sa detii o masina a companiei germane pentru a te bucura de serviciile sale.

In mod ironic, complexul este situat chiar pe locul unde inainte se afla o fabrica Ford, care s-a deschis in 1947, iar o parte dintre elementele fostei cladire au fost pastrate si integrate in design-ul sau.

In total, terenul ocupat de noul sediu Porsche din Atlanta ocupa 11 hectare. Aici se mai afla si un simulator auto, un muzeu cu legendele pe patru roti ale companiei din germane, un restaurant 356 si o cafenea Carrera, plus un magazin de suveniruri.

De asemenea, tot in aceasta cladire, clientii isi pot configura automobilul de vis inainte de a-l cumpara sau, de ce nu,... verifica starea de sanatate.

Muzeul din sediul Porsche

Noul sediu Porsche din Atlanta

Cu un spatiu atat de generos si o istorie bogata in spate, era oarecum firesc ca cei de la Porsche sa amenajeze in sediul lor central din SUA si un muzeu. Sectia cu pricina isi intampina vizitatorii nu doar cu automobile clasice si legendare, ci si cu fotografii realizate in momente importante ale companiei germane.

Printre modelele de renume regasite aici se numara inclusiv faimosul 917 din 1972, de 1.100 cai putere. Pe langa masinile de curse sunt expuse, de asemenea, cateva autoturisme de strada, precum 911 sau 356. Cel din urma este primul automobil de serie al companiei, motiv pentru da si numele restaurantului din complex.

Iar surprizele nu se opresc aici. Nu numai ca modelele din galerie vor fi schimbate periodic, dar si proprietarii Porsche isi pot expune aici masinile din dotare. In schimbul unei taxe substantiale, bineinteles.

Vizitele la noul centru

Noul sediu Porsche din Atlanta

Germanii anticipeaza ca in fiecare an 30.000 de persoane vor calca pragul noului complex. Totodata, acestia subliniaza ca nu doar clientii sunt invitati sa treaca parcul cladirii Porsche Experience Center din Atlanta. Tot ce trebuie sa faca doritorii este sa se inregistreze inainte pe site-ul oficial.

Pentru a te bucura insa din plin de vizita de la fata locului, o iesire pe circuitul de asfalt de 2,57 kilometri este absolut necesara. 300 de dolari va trebui sa scoti din buzunare pentru o ora si jumatate cu un Boxster, in timp ce o experienta similara la volanul unui 911 Turbo sau GT3 te va costa pana la 750 de dolari.

Intr-o alta ordine de idei, nu exista niciun termen de comparatie pentru noul sediu Porsche din Atlanta. Cel putin pentru moment, compania germana planuind sa mai construiasca anul viitor unul in Los Angeles. Sedii similare mai sunt in Germania si Marea Britanie, insa vor mai fi ridicate si in Franta, Rusia sau Turcia.

Unele voci spun ca producatorul din Stuttgart face o miscare buna investind atat de mult in centre care sa le ofere clientilor o experienta completa. Circuitele de testare si istoria scoasa la vedere impresioneaza fara doar si poate, iar asta se vede in numarul de automobile comercializate.

In Statele Unite, Porsche a vandut peste 48.000 de masini, mai mult decat in oricare alt an din ultimii 65, de cand a intrat pe piata auto nord-americana. De altfel, Matthias Mueller, presedintele si directorul executiv al producatorului german explica tocmai acest lucru. "Investim mai mult ca niciodata in aceasta regiune, ne dorim sa crestem vizibilitatea Porsche in SUA si pretutindeni in lume".

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 14 Mai 2015