Seat are un nou slogan

Seat are un nou slogan
Seat a renuntat la "Auto Emotion", sloganul pe care l-a folosit in ultimii zece ani.
Distribuie pe Facebook
Locul lui "Auto Emotion" a fost luat de un slogan bazat pe un joc de cuvinte care combina termenii "Enjoy" si "Engineering", pe scurt "Enjoyneering".
James Muir, CEO Seat, sustine ca a decis schimbarea sloganului dupa ce a constatat ca "Auto Emotion" nu avea substanta.
"Cand am intrat in birou acum doi ani nu aveam de gand sa schimb totul doar de dragul schimbarii, insa am analizat sloganul 'Auto Emocion' si am incercat sa aflu ce inteleg oamenii, dealerii si jurnalistii ca inseamna acesta. Nimeni nu a putut sa-mi explice. Pur si simplu sloganul nu are substanta. Aveam nevoie de ceva care are substanta si am muncit din greu pentru a defini care va fi noul nostru slogan de marca", a declarat seful companiei spaniole.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 25 Noiembrie 2011