Statistica: Peste 10% dintre soferii americani isi cumpara masini noi fara sa solicite un test drive

Statistica: Peste 10% dintre soferii americani isi cumpara masini noi fara sa solicite un test drive
11,4% dintre clientii americani de masini noi nu au facut test drive cu automobilele inainte de la le achizitiona, potrivit unui studiu realizat de Maritz Research pe teritoriul USA. Acelasi studiu mai arata ca 9,5% dintre clientii de automobile noi au apelat la internet pentru a program un test cu masina vizata, in crestere cu 7,4% fata de 2010.
Distribuie pe Facebook
Statistica mai indica faptul opt din zece clienti prefera sa cauta pe internet detalii despre modelele pe care vor sa le achizitioneze si abia apoi sa calce pragul reprezentantelor auto. Dealerii sustin ca inainte de a lua o decizie, clientii trebuie sa efectueze test drive-uri cu mai multe modele de masini, pentru putea face comparatii si pentru a alege automobilul cel mai potrivit.
"Daca mergi cu masina la munte, ar fi bine sa urci pe un deal cu masina de test. Daca petreci mult timp pe autostrada, ar fi bine sa testezi masina noua si pe autostrada. Daca ai o cale ferata pe drumul tau zilnic, ar fi bine sa treci si peste cateva denivelari. Coboara si urca in masina de mai multe ori la rand, vezi cat de usor sau de greu iti este si cum te simti", declara Philip Reed, fost reprezentat al unui firme care comercializa masini noi.
Distribuie pe Facebook
mai multe