Uniunea Europeana pune presiune pe Volkswagen. Cand vor repara nemtii toate masinile afectate de Dieselgate

Uniunea Europeana pune presiune pe Volkswagen. Cand vor repara nemtii toate masinile afectate de Dieselgate
  • Uniunea Europeana pune presiune pe Volkswagen
  • Nemtii au prezentat un calendar
  • Pana in toamna lui 2017, Volkswagen va repara toate masinile afectate de Dieselgate in Europa
Distribuie pe Facebook

La presiunile Uniunii Europene, constructorul german Volkswagen a anuntat ca va repara toate cele 8,5 milioane de vehicule afectate de Dieselgate in Europa pana in toamna anului 2017.

Volkswagen trage acum ponoasele dupa declansarea scandalului Dieselgate, si dupa ce a anuntat cu ceva timp in urma ca a ajuns la o intelegere cu autoritatile Statelor Unite pentru a repara cele 3,5 milioane de autovehicule, uite ca a venit si timpul europenilor.

Pe Batranul Continent, nemtii trebuie sa repare nu mai putin de 8,5 milioane de masini afectate de scandalul emisiilor. Rechemarea in service a vehiculelor a inceput in acest an, dar constructorul a reusit pana acum sa rezolve problemele cu software-ul ilicit doar pentru 10% dintre ele.

Vazand ca lucrurile nu se misca cu viteza cu care ar trebui sa se miste, Uniunea Europeana s-a vazut nevoita sa intervina si sa-i oblige pe nemti sa anunte un calendar complet. In urma acestei presiuni, constructorul german s-a angajat ca pana in toamna anului viitor, toate cele 8,5 milioane de automobile sa intre in legalitate in ceea ce priveste nivelul emisiilor.

In plus, pana la sfarsitul acestui an, Volkswagen a declarat ca cel putin jumatate dintre acestea vor fi remediate.

Comisarul european Vera Jourova a sustinut ca "Toate masinile vor fi reparate pana in toamna anului 2017, iar compania va oferi clientilor o dovada de conformitate. Vom monitoriza cu atentie acest angajament si vom continua sa muncim cu organizatiile pentru apararea drepturilor clientilor, cu autoritatile si cu Volkswagen."

Mai mult decat atat, autoritatile europene spera ca nemtii sa revina si asupra deciziei de a nu oferi compensatii in bani clientilor afectati de Dieselgate. In caz contrar, fiecare stat membru al Uniunii Europene va trebui sa solicite despagubiri pentru cetatenii sai.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 23 Septembrie 2016