Un sofer caruia ii aratam RESPECT, a filmat o scena jenanta. Cel putin, pentru politia rutiera din Bucuresti. Si este jenanta si penibila in acelasi timp, pentru ca il arata pe domnul politist-sofer al masinii BMW cu numarul de inmatriculare B 12 SZJ, incalcand legislatia de foarte multe ori. Unde mai pui ca ii trebuia suspendat carnetul de conducere ca aproape calca un pieton pe trecere?
Da, te-am redirectionat aici, pentru ca pe blog, locul in care iti poti da cu parerea, atat eu, cat si tu, ne putem arata din suflet ceea ce ne face sa simtim acest militian exemplar.
Tocmai ce incercam sa facem zilele trecute pe site, si anume sa reparam imaginea masinilor BMW, imagine proasta facuta de toti cocalarii. Ei bine, acest politist de la rutiera se comporta la fel ca cel mai mare cocalar.
Scena este de anul trecut, insa este interesant de stiut daca cineva s-a sesizat!
Masinile BMW care incep cu B 12 SZ… si ceva sunt de la rutiera, cica pentru escortarea demnitarilor. Si se pare ca soferii acestora si-au luat-o in cap, inclusiv acest politist care se crede miezul din Dodoasca.
Ce e aia semnalizare frate? Nu ma intereseaza ca trebuie sa semnalizez orice schimbare a directiei de mers. Eu sunt BOSS de BOSS, am masina de politie, ma doare la chiloti.
Ce ma, esti nebun??????? Sa opresc eu la trecerea de pietoni ca sa-l las pe un fraier sa treaca????? Baaaaai, dar cine sunteti voi ma?????? Eu sunt coiosul cu masina de politie smechera, ma doare la banana de voi!
Exemplarul din aceste secvente nu avea nici vreun semnal acustic / vizual pornit, deci nu era in misiune. Secventa este filmata la Dristor, deci probabil omul cu epoleti a bagat niste shaorme.
Legal, ar fi meritat niste amenzi, iar la faza cu pietonul, permisul retinut pe 90 de zile. Unde mai pui ca el este reprezentantul legii, al dreptatii si al unei institutii care vrea sa se respecte? Unde mai pui ca el cica ofera Siguranta si Incredere??? Aiurea, il doare la bascheti de restul oamenilor si calca pietonul…
Crezi ca politistii care incalca legea ar trebui pedepsiti mai aspru decat soferii?
Politistul nesimtit din Bucuresti
Filmele din 4TuningTV doar pe 4Tuning.ro
pai sa vedem si noi scena, unde e video-ul?
No comment….de asta a ajuns tara asta unde e acum,legea nu se aplica corect pentru toata lumea…..trebuie pus toporu pe ei.
care din voi are curajul sa se puna la volan acelei masini inscriptionate?? va spun eu .. niciunul pt ca si voi ati face lafel sau chiar mai rau … legea nu mai e lege pt ca fiecare aveti ..PCR (pile cunostiinte relatzii)… incetati cu tampeniile ca . politia bla bla bla ..cand voi toti va ascundeti dupa degetul mic cand facetzi cate’o prostie …
Nu vorbi in numele tuturor, daca tu esti acelasi cocalar ca politistul din imagine.
Mai exista si soferi corecti tot timpul, chiar daca cocalarului din tine ii este greu sa inteleaga acest lucru.
Daca conduci prost nu inseamna ca esti cocalar.
Like Like Like bine spus
pentru comentariul lui dadai_t
In afara de a depasi viteza regulamentara pe sectoare de drum in care tehnic este permis (nu cum imi arata un indicator pus de un distrus de administrator de drum) RESPECT orice regula de circulatie si bun simt, in special partea de semnalizare, oprire si depasire in locuri permise. Iar daca gresesc, imediat ii cer scuze conducatorului pe care l-am incomodat cu 2 flash-uri de avarie si un cap plecat. Nu suport marlanii care nu te lasa si pe tine sa virezi, incadrezi pe banda sau sa schimbi banda, cei care depasesc coloana in asteptare, cei care depasesc pe unde apuca (pe drapta sau peste linia dubla continua) si tu trebuie sa ii feresti, cei care merg ca mormolocii sau indecisi unde sa vireze, cei care merg pe 2 benzi, cei care opresc ca phoulea in drum (imi pregatesc bullbar-ul pt. mutatul lor cu forta) doar pt a cobora o pitzi infhecta sau ca sa isi cumpere el tigari, cei care parcheaza pe 2 locuri de parcare sau care lasa masina la mai mult de jumate de metru de masina vecina, cei care accelereaza cand ii depasesti (pe astia ar trebui sa ii imping direct in sant, atentand la viata mea atunci cand ei accelereaza), cei care depasesc limita de 85dB intensitate sonora in oras cu rablele lor, cei care claxoneaza pt orice tutha de pe sant, cei care claxoneaza continuu pentru orice incomodare mica din partea altui conducator la trafic, cei care depasesc, vireaza sau schimba banda fara sa semnalizeze cu cel putin 50m sau 3 secunde inainte sa efectueze manevra, cei care alearga precum nebunii cu peste 50km/h peste limita legala pe acel sector de drum, cei care nu au luminile in stare buna de functionare (in special stop-ul si semnalizarea), dubele, camioanele sau autobuzele care opresc la trecerea de pietoni fara sa imi semnalizeze si mie ca trece un tont pe ea (o simpla semnalizare ca si cum ar vrea sa schimbe pe banda mea este arhisuficienta pentru cazul in care eu nu il/o vad) cei care franeaza brusc etc. Si eu am gresit prosteste la inceputul experientei de conducator auto (deh, NFS prea mult) si inca o mai fac , insa incerc pe cat posibil sa respect normele de mai sus si din regulament si sa fluidizez traficul, chiar daca uneori ajung mai tarziu decat era nevoie. Sunteti voi insa capabili sa respectati toate normele de mai sus?
de acord cu tine…dar in filmulet nu am observat nesimtire mai multa decat este in traficul de zi cu zi in bucuresti…unde amai de caruta daca incerci sa fii corect. pietonul s-a angajat in traversarea strazii pe langa trecere si era pe partea cealalta…si sunt satul de pietoni care se arunca in fata masinii ,desi vede ca esti foarte aproape si nu ai timp sa franezi…practic ei se urca pe masina ta!!! mi se pare tras de par video-ul asta…
Nu cred, ca sunte-ti in masura sa comentati, deoarece niciunul nu cunoasteti situatia cu masina respectiva.TOTI a-ti gresit la volan, dar nu va arata cu degetul deoarece pe masina nu scrie POLITIA.Uitati-va la aschia voastra din ochi! Ganditi-va ca acei oameni pe care ii blamati stau pe strazi noaptea pt siguranta dumneavoastra! rusine ! Lipsa de respect!
ce prostii mai indrugi si tu acolo?te simti tu in siguranta cand e politia afara noaptea?sau sigur esti gabor…
auzi, siguranta noastra…omule, pe ce planeta traiesti?
pai daca politia rutiera face dastea, eu de ce nu am voie sa gresesc, ca multe lucruri din greleli le facem dar ei nu iarta asta, dar pe ei cine ii iarta tot mereu?? inca odata Otara de ratati
cum sa fie tara mai de ratati pentru ca un sofer cu 4 clase de la politie se comporta in trafic ca un marlan? pentru unul ii pui in aceeasi oala pe toti? chiar si pe tine? ca doar si tu faci parte din tara asta, nu? culmea.
Ratati pt ca acceptam toate rahaturile astea.
Tu esti amendat de societate, nu de politist. Politistul este cel care trebuie sa impuna dorinta colectivului, a societatii prin avertismente si amenzi care sa constranga si indrepte cetateanul ce a gresit.
pai astia sunt cei care incalca cel mai mult legea.
luna trecuta am vazut si in Brasov tot asa un echipaj ce intorcea pe linie dublu continua, iar sensul giratoriu era undeva la 100-150 metri in fata, nu era in misiune. Sau care pornesc semnalele acustice/vizuale doar sa depaseasca o coloana si apoi le opresc.
eu il injuram din momentul in care s-a bagat in fata mea la semafor. Putea sa fie si frate cu mamaie ca tot ii ziceam ceva.
Video asta o fost si pe trafictube ^^ si raspunsul este acealsi daca noi gresim si ne salta sa fie la fel si cu ei:> poate mai rau ceva suspendare daca sar putea
Astia de la rutiera isi permit… De cate ori nu mergeam in spatele lor… ba mergeau cu 60 pe limita de 30 (ma tineam si eu de ei. ce naiba, sa asigur fluenta traficului,…), am vazut odata 4 pe bancheta, ba franau pe drum liber sa imi reduca avantul(sa nu credeti k la viteza… limita de 50, ei mergeau cu 40, franau si nu ma lasau sa`i depasesc…) si cea mai tare faza… eram intr-o intersectie cu 3 benzi, eram pe prima pe verde intermitent sa fac dreapta… mai erau cred ca vreo 8 sec pana se vacea verde si pe celelalte benzi, dar eu ii aveam in fata mea pe ei… am asteptat sa se faca verde(am zis ca sau incadrat dresit in banda si pleaca si ei innainte… stau, au plecat toti de la stop, ei nu… dau un claxon mic(semnalizasem dreapta de mult) la care coboara cel din dreapta, vine la mn si sa imi dea amenda ca m`am voie sa clacsonez in oras(care de fapt era la iesire)… il iau si eu ca de ce stau in intersectie pe intermitent la care el “suntem in misiune cu aparatul radar”… “bun, da nu puteti sa parcati dupa intersewctie, scoateti masina de pe carosabil ca nu e trotuar”… “nu, ca de aici vede radaru` mai bine…” pe mine m`a bufnit rasu, el s`a dus la masina sa aduca procesul verbal, iar eu am plecat… nu m`am legitimat, nu mi`a cerut actele, nik… ma gandeam k imi trimit pliculet acasa, dar nik… asta am patito anul trecut, am fost acum la fiunante sa platesc impozitul, nik… CONCLUZIA: ACESTI INDIVIZI FAC ABUZ DE PSEUDO-PUTEREA CARE LE O DA UNIFORMA
este exact ca si cu popa: sa faci ce zice popa nu ce face popa,app cel care a filmat nu a respectat nici el pietonu asa ca terminati-va cu aberatile.ca dupa aia va intrebati ca niste retarzi dc se inaspresc sanctiunile… daca ei sunt handicapati nu incercati sa ii educati sau sa iischimbati ca va pierdeti timpul… viata este scurta incat sa stai sa indrumi pe lume pe calea cea buna,daca e prost apai prost o sa moara….
mai, tu la ce film te-ai uitat? de zici ca nici “cameramanul” n-a acordat prioritate pietonului?
)
ori tu vrei sa zici, ca la carte, ca n-a oprit roata in loc ? ma faci sa rad
da-i “replay” si uita-te cu atentie intre min: 1.38 si 1.43 … ca si omul ala se uita mirat ca tocmai masina de politie era sa-l calce
drumuri bune si sarbatori fericite, tuturor.
doar mie mi se par cam exagerate afirmatiile? Chiar nici voua nu vi s-a intamplat sa nu vedeti din timp pietonul si sa nu ii acordati prioritate? Normal ca pe ei nu o sa ii opreasca nimeni…ce sa le faca? Sa le ia caii de la caruta?!
Cu pietonul nu aveti dreptate pt ca atunci cand masina de politie este pe zebra, pietonul incepe deplasarea de pe sensul celalalt si datorita traficului il prinde pe politist pe zebra, … deci sa nu facem din tantar armasar, parerea mea este sa aven noi grija cum conducem si sa nu judecam pe altii, pentru ca din acest motiv ajung sa moara oameni in accidente facute de nustiu ce smecher cu BMW lu’ tacsu. Sa fim seriosi la traficul din Buc nu stiu cati respecta regulile de circulatie tot timpul, cati dintre noi nu au fost pusi in situatia in care sa zica ” ca oricum nu aveam ce sa mai fac” cand sunt surprinsi de pietoni, sau se trezesc in intersectie fara sa acorde prioritate.
bine zis!
Mda , Politia Romana de kko acea filmare este pe strada Dristorului ……
Eu fac parte dintre soferi care sunt foarte atenti si grijulii, fara prea mult respect pt legi imbecile si fara teama de militieni. Iar in cei aproape 10 ani de sofat am intalnit o multime inimaginabila de soferi militieni care nu au absolut nici o treaba cu sofatul si in fiecare din situatiile cand m-au incurcat, am depasit, am claxonat, am gesticulat, am si injurat, le-am si explicat frumos ca sunt imbecili si… toate masurile necesare sa-i arat cretinului ca a gresit, si ca nu e nici un miez… este doar un preputz in societate!
) si nu facem decat sa le alimentam lor jmecheria aia infantila pe care si-au dezvoltat-o sub chipiu, interogand iarna prin sectii copii de 10-12 ani prinsi ca faceau graffitiuri pe la metrou.
O singura faza ma enerveaza in trafic si anume cand vad zeci de soferi cum stau dupa masina de politie care merge cu 40 in zona limitata la 60/70 (dn1 de ex). Asta arata cat de prosti suntem (desi nu sunt prost, ma bag in aceeasi oala ca sa nu sara prostimea cu texte de rahat
bravo! ai vb ca un adevarat sofer “grijuliu” ai si avut un vocabular bine cultivat. eu te felicit si te invit si pe tine pe canalul poporului (O tv)sa-ti urmezi calea cea buna de sofer “grijului” la comentariile lor interminabile. asa ca mai uita-te inainte in gradina ta si dupa in aia a vecinului
Fratilor, nu mai exagerati…
Un sofer care are ceva ani si km in spate, a incalcat si nu o data regulile de circulatie. La semafor nu a taiat fata, iar cu pietonul, se mai intampla sa nu-l vezi, este momentul de neatentie. Legat de semnalizare, cati dintre voi semnalizati in mod constant la fiecare trecere pe banda?
Mentionez ca nu sunt politist si nici nu-i “plac”, dar un astfel de articol nu-si avea rostul:)
mai cauta in codul rutier. aia cu pietonul nu e o acuzatie valabila. acesta era pe sensul opus de circulatie.
PS: totusi ar fi putut sa incetineasca, si sa dea un exemplu de condus preventiv.
prima cu intratul fara semnalizare e tipic bucuresteana si este o ipostaza cotidiana. sper ca soferul care filma nu se grabea undeva cu racheta, si posibil sa fi facut si el macar o data o astfel de miscare.
putina intelegere exista.
sunt altele mult mai grave, comise de politistii in masinile de politie. cea mai elementara e folosirea doar cand se apropie de intersectii a girofarurilor si soneriei specifice, numai pt a intra abuziv, nefiind in misiuni.
Copacule, eu zic sa mai citesti tu legislatia. Aia cu pietonul pe sensul opus este valabila pentru soseaua cu patru benzi, cate doua pt. fiecare sens. Atunci, trebuie sa dai prioritate pietonului doar in momentul in care ajunge in zona axului drumului.
Cand sunt doar doua benzi, cate una pt. fiecare sens, trebuie sa dai prioritate in momentul in care pune piciorul pe strada, indiferent din ce parte vine.
Citeste legislatia, realizeaza cat esti de copac si da-ti doua palme.
Ce-mi plac mie romanii care se dau mari fara sa dea exemple.. ia de aici.. domnule dadi, da-ti palme sau jigneste-te singur.. si zi-mi si mie unde vezi ca se vorbeste de cate benzi pe sens sunt.
OUG 195/2002
Art. 100
(3) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni si cu aplicarea sanctiunii contraventionale complementare a suspendarii exercitarii dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile savarsirea de catre conducatorul de autovehicul sau tramvai a urmatoarelor fapte:
b) neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea regulamentara a drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe sensul de deplasare a autovehiculului sau tramvaiului;
Cand afli articolul in care zice ce zici tu .. pune-l aici.. ca de “am auzit eu la vecinu ca a citit ma-sa” sunt satul…
Vezi ca sursa ta este proasta si incompleta.
” Atunci când drumul este prevăzut cu cel puţin două benzi de circulaţie pe sens, conducătorul de autovehicul sau tramvai trebuie să acorde prioritate de trecere doar pietonilor angajaţi în traversare pe sensul lui de mers.”
Da? Deci doar atunci. Cand ai DOUA benzi pe sens trebuie sa acorzi prioritate doar pe sensul tau!
Este un lucru cat se poate de logic si cunoscut. Du-te la toti instructorii sau du-te la un politist rutier si intreaba-l.
Nu ti se pare extrem de periculoasa si penibila faza din filmulet, ca sa fie si legala? Tre’ sa suferi de un retard ca crezi ca e legala
eu ti-am dat exemplu cu ordonanta / articol /paragraf.. si tu vii cu un citat.. nesemnat.. si-mi zici ca articolul meu e incomplet? unde e sursa ta?
faci pe toata lumea ori retardat ori cocalar ori etc.. dar pun pariu ca ori esti autorul filmului ori nici macar nu ai permis, sau nu circuli prea des prin Bucuresti, incat sa-mi spui ca ceea ce a facut politistul.. merita suspendare 90 de zile.
Inseamna ca daca politistul merita suspendare 90 de zile.. Huidu merita impuscat direct in cap pe loc, la fata accidentului, nu?
Completez .. si-ti spun .. ca intradevar orice INSTRUCTOR AUTO sau POLITIST iti va spune ca PRUDENT E SA OPRESTI, decat sa calci pietonul, dar nu spune nicaieri ca esti sanctionat daca nu opresti. Daca tu interpretezi legea cum vrei, hai sa-ti mai zic eu ceva.. STRADA DRISTORULUI ARE CATE 2 BENZI PE SENS. Doar ca exista o groaza de rude de-ale tale (romani imbecili) care parcheaza atat pe linia de tramvai (partea stg filmul cu pricina) cat si pe banda 1 din dreapta.
Reguli de circulatie
Sectiunea 3: Reguli pentru alti participanti la trafic
Art. 72
(2) Pietonii au prioritate de trecere fata de conducatorii de vehicule numai atunci cand sunt angajati in traversarea drumurilor publice prin locuri special amenajate, marcate si semnalizate corespunzator, ori la culoarea verde a semaforului destinat pietonilor.
CAPITOLUL V
Reguli de circulatie
SECTIUNEA a 3-a
Reguli pentru circulatia vehiculelor
Art. 180. – Conducatorul de autovehicul sau tramvai este obligat:
7. Sa acorde prioritate pietonilor angajati în traversarea drumurilor publice, pe trecerile marcate sau semnalizate cu indicator. Atunci când drumul este prevazut cu cel putin doua benzi de circulatie pe sens, conducatorul de autovehicul sau tramvaie trebuie sa acorde prioritate de trecere pietonilor angajati în traversare pe sensul lui de mers.
Daca nu este scris totul in acelasi loc, asta nu inseamna ca nu se gasesc explicatiile. Pt. cei mai grei de cap…e greu tare.
Nici vorba de prudenta, este LEGE. Stiu persoane care au picat exzamenul pt. acest lucru, pt. ca nu sunt in stare sa citeasca corect legislatia.
La fel, am vazut personal permise luate pt. acest lucru.
Cel mai probabil toti cei care lovesc oameni pe trecere fac parte din categoria ta, care habar n-au sa citeasca o legislatie…si probabil, cu permisul luat pe spaga.
*examen
1. nu vad scriind nicaieri ca atunci cand strada are doar 1 banda pe sens, se aplica altfel legea.
2. strada dristorului are 2 benzi pe sens si e destul de lata incat poti parca perpendicular pe bordura si un tir.
3. PREVENTIV ar fi bine sa oprim mai des la trecerile de pietoni, dar si pietonii ar trebui sa fie mai atenti.. am vazut destui dobitoci care trec strada chit ca au semafor pietonal ROSU.
4. am incheiat discutia aici pentru ca esti mai greu decat mine de cap.
“7. Sa acorde prioritate pietonilor angajati în traversarea drumurilor publice, pe trecerile marcate sau semnalizate cu indicator. Atunci când drumul este prevazut cu cel putin doua benzi de circulatie pe sens, conducatorul de autovehicul sau tramvaie trebuie sa acorde prioritate de trecere pietonilor angajati în traversare pe sensul lui de mers.”
Pietonii au prioritate cand sunt angajati in traversare, deci tot timpul, iar apoi specifica cand sunt 2 benzi.
Ce vrei mai clar de atat?
)))))
Doamne
))!
Eu stiu sigur ca de la ultimul COD RUTIER incoa .. se da prioritate doar daca e pe sensul tau de mers.. nu conteaza cate benzi are strada. Cred ca citesti articole dintr-un cod rutier mai vechi. Sau poate ma insel. gata cu discutia. Suntem o mana de oameni (mai multi de 5) care spunem ca trebuie sa-i acord prioritate doar daca e pe sensul meu… iar tu o tii gica-contra. Fii Gica-Contra in continuare.. si succes !
Daca ar exista aberatia spusa de tine, ar exista oameni omorati pe trecere in fiecare zi.
Asa, noroc ca specimenele ca tine, care nu stiu legislatia, sunt mai rare.
eu as zice sa mai citesti odata legislatia si dupa sa comentezi;)
Reguli de circulatie
Sectiunea 3: Reguli pentru alti participanti la trafic
Art. 72
(2) Pietonii au prioritate de trecere fata de conducatorii de vehicule numai atunci cand sunt angajati in traversarea drumurilor publice prin locuri special amenajate, marcate si semnalizate corespunzator, ori la culoarea verde a semaforului destinat pietonilor.
CAPITOLUL V
Reguli de circulatie
SECTIUNEA a 3-a
Reguli pentru circulatia vehiculelor
Art. 180. – Conducatorul de autovehicul sau tramvai este obligat:
7. Sa acorde prioritate pietonilor angajati în traversarea drumurilor publice, pe trecerile marcate sau semnalizate cu indicator. Atunci când drumul este prevazut cu cel putin doua benzi de circulatie pe sens, conducatorul de autovehicul sau tramvaie trebuie sa acorde prioritate de trecere pietonilor angajati în traversare pe sensul lui de mers.
Poate procesa creierasul aceste informatii? Cel mai probabil, nu, dar asta-i treaba. Sunt pline soselele de specimene ca tine.
Mai devreme sau mai tarziu, ramaneti fara permis sau omorati un om.
zi-ne unde stai.. macar sa scapam Romania de tine.. cand 3 oameni iti spun ca esti beat.. du-te frate si te culca.
Ehhaaaa
Si in Galati fac denastea nu doar in Bucuresti.
Mie un Gabor de la Rutiere Comunitara din Galati mia pornit semnalele acustice/vizuale in intersectie / nu cu 20-50 m inainte de a intra in ea si pe deasupra mai era sa dea si peste mine trecand tot el pe rosu iar eu pe verde.
Noroc ca em fost atent si am rupt frana ca ma facea idiotul praf.
Apropo de unde se poate lua o astfel de camera video ca as vrea si eu?
O zi buna.
asta nu e politist e Serif stelar
Trancer ” mai cauta in codul rutier. aia cu pietonul nu e o acuzatie valabila. acesta era pe sensul opus de circulatie. ” chestia asta e valabila cand sunt cel putin doua benzi pe sensul de mers
Si din ce vad eu in video , nici soferu care a filmat nu a oprit la trecere , a redus doar atat:))) asa ca nu va mai dati toti perfecti ca nici unu nu sunteti
Alt copac. Acum se vede cate specimene retardate au carnet!
sa fim sinceri. Politia Rutiera Romana este din punctul lor apogeul evolutiei in romania. Recunoastem ca nu sunt capabili sa isi faca meseria cum trebuie si recunoastem ca sunt inapti… aia e. si daca razi de ei cand se scobesc in nas sau se scarpina in cur te trezesti cu amenda. De ce? … pentru ca au puterea asta. De cand m-au faultat ultima oara m-am blindat cu legislatie si cu moduri de atac al procesului verbal. Va recomand si voua acelasi lucru. Cat despre cat de “petarde” sunt in trafic echipajele de la rutiera… nu ar fi cine stie ce de spus pentru ca stim cu totii. Nu putine au fost cazuri in care oameni nevinovati au murit pe trecerea de pietoni din mana unui politist inconstient care “era in misiune” vezi Doamne sau cazuri in care stand sa iti scrie procesul verbal ca ai depasit cu 20 de km/h limita, il saluta tipu din BMW-ul ce face cerculete pe strada de fata cu el… si daca considerati ca spun povesti… Veniti in Arges sau mai bine zis in Mioveni sau Pitesti… cele mai “corecte” organe de la rutiera.
Si cand va fii dspboniiil acest soft pt GPS-urile Evolio ?!Merge E 100 ?! Astept mai mulde detalii cu link-uri de unde le putem download si un DIY/tutorial de instalare
eu nu am zis ca sunt “soferul perfect”, ca semnalizez la orice schimbare a benzii(doar cand e aglomerat) sau ca ma uit ca bou la poarta noua pe vitezomwtru sa nu depasesc nici cu 1km viteza… Doar ca toti stim(sau am patit) cel putin un abuz al politiei in trafic, pe care daca l`am face noi inevitabil ne alegem cu pcte, sau fara permis… Am vazut multi care vb la tel, merg prea incet, sau prea tare, am intalnit si care nu dau prioritate fara sa aiba macar girofarul pornit(din cate stiu eu, neacordarea prioritatii se suspenda permisul…), etc. Am un amic politist(nu il apar, ba dimpotriva) care mi-a zis odata k “baietii” mai aprind girofarul si sirena ca sa ajunga mai repede acasa la sf de tura, sau mai stiu eu unde…
PS: Chestia de la trecerea de pietoni e amendabila pt ca trebuie sa fie doua benzi pe sensul de mers…
mda! daca acest comportament necorespunztor(faptul ca s-a bagat in fata la semafor si aproape-mai avea vreo2m– ca era sa loveasca un pieton) aduce atatea comentarii, indignari etc…pai atunci adevaratilor marlani de la rutiera ce sa le mai zicem?!? sa ii luam la bataie in strada?! sau sa ii injuram?–
apropo “AlexYam”–injura-i tu si sa vezi ce amenda iti iei poate si o excursie la sectie pt alte documente!
daca stau sa ma gandesc…in bucuresti, cu un big brother in fiecare intersectie as avea permisul suspendat de 20 de ori pe zi pt galben-rosu, neacordare…si asta intr-o zi normala de trafic…n mai zic sa ploua sau sa ninga… cred k multi dintre noi am fi intr-o astfel de situatie, ca ne place sau nu sa o recunoastem asa este traficul in orasul asta de cacat!!!
e foarte usor sa aratam cu degetul catre cei care gresesc!
si auzi tu nenea uploader! ce cautai tu cu o camera video montata pe bordul masinutzei tale? nu cumva erai la “vanatoare” de diverse?!?
eu deja sunt satul de ei….eu am patito cand ma intorceam din concediu…pe mine m-au depasit pe partea dreapta(unde nici macar nu era banda) si pe tatal meu care era in fata mea la depasit in curba cu linie continua….oftica cea mare era ca nu mai aveam nici baterie la camera ca sa ii filmez
FRATILOR N_AM NIK CU BUCURESTENII DAR CONDUC GROAZNIC SI NU MAI ZIC K ATUNCI CAND MERG P AUTOSTRADA DEPASESC DE ITI TAIE BOTU MASINII ..BINEINTELES FARA SEMNALIZARE TINAND CONT K PE AUTOSTRADA DEPASIREA TREBUIE FACUTA DIN TIMP CU SEMNALIZARE ..ETC SI SPATIUL AFERENT DEPASIRII SI REVENIRII IN BANDA. CONCLUZIA MEA ESTE K IN AFARA DE CONDUCATORII DE LA OLT ,BUCURESTENII SUNT ASII ,MERSULUI PERICULOS. P.S. LUATIVA BICICLETE!!!!SI INCA CEVA .NU TOTI TREBUIE SA STEA LA VOLAN.PIETONILOR!
REFERITOR LA VIDEO DUPA PAREREA MEA POLITISTUL S-A DESCURCAT REMARCABIL..NU A REUSIT SA FACA NICI UN ACCIDENT..NOROCOSUL DE PIETON! P.S
OLITIA E MILITIA!!!
Erau in misiune,ce dreaq nu ati invatat nimic!!
@gexxy—inseamna k n prea te-ai plimbat prin tara! iti spun eu–constantenii sunt de departe cei mai idioti la volan urmati indeaproape de…ati ghicit!— prahoveni:))). pe bune—intreaba pe oricine! iar treaba cu bucurestenii soferi prosti, ai perfecta dreptate! privind din perspectiva unuia care nu locuieste in bucuresti…te obisnuiesti cu timpul! e nebunie insa o nebunie relativ controlata! ori esti cu ei ori n esti! soferul de bucuresti te citeste dupa fata si nr de la masina! iti taie calea imediat chiar daca ai prioritate(care, deasemena este relativa aici) la cea mai mica ezitare! asta e…cum ziceam mai sus–nu ai cum sa respecti legea la punct si virgula in “”metropola”"! este imposibil! cine zice k n e asa inseamna e ori are sofer ori este sofer de duminica…
@javrek .. nu exista sofer prost datorita judetului din care face parte. Exista SOFER PROST si atat.. de fapt.. mergeam intr-o seara cu un taximetrist si zicea o vorba buna.. din 2 milioane de conducatori auto din Bucuresti, doar vreo 500.000 sunt SOFERI !
eu sunt din Constanta, am numere de Bucuresti si de 5 ani strabat Bucurestiul in lung si-n lat si-l cunosc mai bine decat juma’ de Bucuresti. Conduc in stil bucurestean si-ti dau dreptate, ca aici ori esti asa ori nu. Dar nu generaliza la o zona intreaga. In orice loc din tara.. exista si soferii de duminica, si soferii prosti, si soferii cu permise luate pe spaga si tot felul de cocalari, etc…
Sa le mananci pula la prahoveni.
Nu tre` sa fii din nu stiu ce judet si gata, esti prost, sau prost sofer.
Doar ca vb lui xbrother, in fiecare judet,dar si in afara sunt soferi prosti, soferi buni.. si aceia de duminica.. nu mai criticati voi pe nu stiu cine, soferilor.
P.S—pe nr meu scrie TR-…
Pentru toate comment-urile de mai sus:
Nu iau apararea niciunui politist. Dar in cazul de fata chiar nu a gresit cu nimic. Cine are un articol din legislatie care sa dovedeasca ca a gresit cu ceva, astept sa-l posteze aici.
Cand citesc aceasta fraza: “Unde mai pui ca ii trebuia suspendat carnetul de conducere ca aproape calca un pieton pe trecere?” ma duce cu gandul ca pietonul s-a speriat si s-a dat inapoi sau s-a oprit dar in cazul de fata nici macar nu a micsorat pasul de deplasare.
SINCER: M-am saturat de o groaza de filmulete din trafic care nu arata nimic concret. Filmati, dar inainte sa postati cititi intai regulamentul si abia dupa acuzati.
te.ai intrebat cum e sa mergi cu auto(rahaturile) alea fara sa-ti deconteze ministerul macar un leu pentru piese de schimb de cand a sosit criza in tara lu’ boc si basescu ? si tu vb de baterie pentru sirena si becuri pt girofar. Vorbind in calitatea de martor asistent pt “militieni”
Pe mine m-a oprit politia pe motiv ca nu imi merge faza scurta. ma dau jos din masina ma uit ,adevarul ca nu imi mergea i-am dat un pumn si-a revenit ii arat domnului politai ca merge ,mi-a suspendat certificatul, surpriza ma uit la loganul lor… sa vezi nici lor nu le mergea faza scurta stanga fata ii arat imi zice sa tac ca nu sunt eu in masura sa comentez
Eu am ramas fara certificat +amenda 134 lei + am mai dat la rar 120 lei pentru ca a verificat ca am faza scurta:| Politia a plecat linistita cu certificatul meu o tara de cacat,legi de cacat si oameni de cacat
noi vorbim aici , dar nu vede nimeni.
cei care critica si ma refer in general nu la filmuletzul asta care poate sa fie si trucat dar si adevarat intai sa se uite la ei apoi sa vb si nici mie nu imi place de multe ori cum politia isi face trb cei care au criticat politia sa nu imi zica mie k dak nu a cedat la vreo trecere de pietoni a 2 zi se duce singur si se declara vinovat si preda permisul,plus de asta cred k mai sus unele comentarii sunt facute de cei care nu au permis sau care conduc de 10 ori pe an.
asa se conduce in DRISTOR SALAJAN …politistulr especta senele de circulatie si buna purtare fata de toti participantii la trafic !!!
Uau ar spune un post de televiziune care incepe cu “0″ extra senzational. felicitarile mele celui care la postat. O si singura intrebare am: Cate greseli din o.u.g a savarsit soferul cine o fi el: politist sau spp-ist? iti spun eu !!! 1 faptul ca nu a semnalizat schimbarea benzi sau sensului de mers. Vad ca toti au o problema cu bagatul in fata “senzationalului” cameraman. NU EXISTA CONTRAVENTIE DECAT IN MOMENTUL PRODUCERI UNUI EVENIMENT RUTIER, asta spune cel sau cei care au gandit O.U.G-ul. de ce incearcatoata lumea sa pi$e contra vantului? (cand o sa creasca mare unul din voi astia destepti, sa faca unul o lege buna). Iar la trecerea de pietoni tot in legea asta care este scrisa de un ales al neamului(unul sau mai multi cu capul mare) spune ca: la sau in apropierea trecerilor de pietoni marcate si semnalizate corespunzator se incetineste( eu vad ca mergea foarte incet) inca odata tot din lege citez: conducatorul al…. are obligatia sa acorde proritate pietonului angajat in traversare prin loc marcat si semnalizat corespunzator si PE SENSUL ACESTUIA DE MERS(nu mai face diferenta ca exista scoar sau doar o amarata de linie stearsa)
si apropo ! SA TRAIASCA GENERATIA O TV. ca altceva vad ca nu va mai ramane din tara asta !!
dadi_t spune:
decembrie 22, 2011 la 10:00 am
Copacule, eu zic sa mai citesti tu legislatia. Aia cu pietonul pe sensul opus este valabila pentru soseaua cu patru benzi, cate doua pt. fiecare sens. Atunci, trebuie sa dai prioritate pietonului doar in momentul in care ajunge in zona axului drumului.
Cand sunt doar doua benzi, cate una pt. fiecare sens, trebuie sa dai prioritate in momentul in care pune piciorul pe strada, indiferent din ce parte vine.
Citeste legislatia, realizeaza cat esti de copac si da-ti doua palme.
Răspunde
*
xbrother spune:
decembrie 22, 2011 la 10:23 am
Ce-mi plac mie romanii care se dau mari fara sa dea exemple.. ia de aici.. domnule dadi, da-ti palme sau jigneste-te singur.. si zi-mi si mie unde vezi ca se vorbeste de cate benzi pe sens sunt.
OUG 195/2002
Art. 100
(3) Constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni si cu aplicarea sanctiunii contraventionale complementare a suspendarii exercitarii dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile savarsirea de catre conducatorul de autovehicul sau tramvai a urmatoarelor fapte:
b) neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajati in traversarea regulamentara a drumului public prin locurile special amenajate si semnalizate, aflati pe sensul de deplasare a autovehiculului sau tramvaiului;
Cand afli articolul in care zice ce zici tu .. pune-l aici.. ca de “am auzit eu la vecinu ca a citit ma-sa” sunt satul…
…………………………….
pana aici prostu’ e de acord cu dadi, la cum pune problema…in expunerea de dupa, se contrazice chiar pe el
……………………
“1. nu vad scriind nicaieri ca atunci cand strada are doar 1 banda pe sens, se aplica altfel legea” —asta e fenomenala, avand in vedere cum a decurs discutia
……………………
ca sa ti se para in regula, ba chiar sa’l si sustii frenetic, tre’ sa fii un fenomen de prostie
…a nu se intelege gresit, toata lumea greseste…da’, conform zicalei “dupa ce ca esti prost, mai si semnalizezi”, ca parca se potriveste in context
…cum zicea si omu’, ingrijorator e faptul ca’s strazile pline de astfel de ….d’astia
hmmm bmw …gata cu loganurile …oricum majoritatea din bucuresti incalca legile ,produc accidente si alte cele .preferata bucurestenilor :depasirea pe linie continua
)
Noroc.
Ba “baieti”-ilor (de n-aveti o chifla in stomac) ce tot comentati atat ?
Trage-ti aer in piept si abtinetiva !Daca militianu n-avea Bmw nu mai sareati in sus asa.
Sunt zile si zile,in care ai probleme,ai griji (pentru ca traim in tara asta),nu sti ce sa pui maine pe masa pentru copii tai,nu iti arde de absolut nimic.
Voi crede-ti ca daca erau bani,era tara asta asa?Va spun eu sigur,NU.
Pana-n 2007/2008 era cu totul altceva,dar timpurile alea sau dussss…..
Cati dintre voi stiti adevarat ce inseamna “cocalar” ?Cocalari sunt o rasa/natie de tigani,nu foarte culti dar cu foarte multi banii.
Cu ce putere comparati voi “cocalarul” cu un “om de afaceri care conduce Bmw”(Pepe este un om de afaceri) ? Ma deranjat Rau de tot autorul “Test drive-ului 4tuning : Bmw x6″.De unde atata tupeu sa scri asta (citez) : eu, cand ma gandeam la BMW X6, mi-l imaginam pe Pepe, vorbind la telefon, cu ochelarii de soare, cu cotul scos pe geam, in timp ce depaseste coloana pe linia de tramvai.
OAMENI BUNI,REVENITI CU PICOARELE PE PAMANT ! si haide-ti sa facem ceva din TARA ASTA,tara in care am trait si vor traii Romanii nostriiii !
* PS: Voi cica,vreti sa reparati “imaginea Bmw”-ului,nu vedeti ca v-a agitati degeaba?
Un om cu bani ce isi permite un Bmw, fie el si de peste 80.000euro, nu tine cont de parerile unor soferi de Matiz,Tico,etc.
Concret, nu vad ce mari greseli a facut, pe care le facem toti zilnic si acum se vor gasi 10000 care ma vor face COCALAR ,diferenta este ca ei ne pot sanctiona pe noi in cazul in care conducem asa……
pt astia ar trebui dublate sanctiuniile dar cine sa le aplice macar la fel ca tuturor soferilor ca nu ai sa vezi niciodata un politai amendat eu sunt din constanta si pt cine stie sta radarul mai jos de sensul giratoriu de la city spre mac donald´s putin mai jos de peco pe dreapta intr-o luni dimineata ma grabeam la examen la facultate si m-a luat radaru cu 65/ora si a doua zii exact aceeasi masina acelasi sofer(politai) era in faata mea cu 87-90
si acum ma intreb oare colegul din dreapta ii facea procesul verbal pt amenda in timp ce el se credea la raliu printre masini…dar ce sa faci asta e nu are nimeni ce sa le faca
aseara in medias un echipaj de politie care era parcat pe trotuar: domnu’ politist de urca in masina ca deh era in control.. in trafic.. se urca frumos in masina si in fata mea direct de pe trotuar intoarce pe linie continua… dubla nu stiu daca era k nu sunt eu din medias dar na.. si in colt de intersectie…ROMANIA TREZESTE-TE!!!
Va salut. observati in filmare, in colturile de sus ”cordonate” GPS. Mai observati in partea stanga jos ”data” in care este realizata fimarea, cat si ”ora” (banda neagra blurata din acea zona), care nu se vede din cauza acelei benzi negre. Mai observati in partea dreapta jos ”vitez”(banda neagra blurata din acea zona), care nu se vede datorita benzii negre si textul ”KPH”(kilometri pe ora). Aceste masini sunt echipate cu aparate sofisticate , atat de filmare cat si de ”localizare” a acestora. Sunt masinile SPP-ului care insotesc coloane oficiale. In filmuleti vedeti DOAR una…In realitate au fost DOUA la fel(adica doua BMW). Cea din fata(care este filmata) si cea din spate(de pe care ”se filmeaza”). Aceste masini au anumite atributiuni. Filmuletul tocmai din acest motiv este fara sunet si este ”modificat” putin , prin acele benzi negre de jos. In alta ordine de idei in minutul 1.36(daca puneti pe pauza) o sa observati ”pietonul”(barbatul din stanga) care DEJA era angrenat in traversare. Nu a fost observat de soferul masinii doarece nu a fost atent(masinile venind amandoua de la o coloana oficiala si comunica cu cel din spate-asa se explica filmuletul fara sunet). Dupa cum o sa observati in continuare(dati play) nici ”masina din care se filmeaza” nu a oprit, desi a acordat prioritate acelui pieton,reducand semnificativ viteza. Pietonul ”se uita” practic la ambele masini in traversare. Aceste masini trebuie ”sa isi filmeze” traseul in permanenta. In acest mod ”se cunoaste” pozitia lor in fiecare moment si tot ceea ce se intampla cu aceste pe traseul respectiv. Numai bine.
Dar ma mir de ce imaginile astea de ce nu apar pe Pro sau Antena1?
Am denigra si mai mult “organul”?
Eu ,personal stai si ma intreb altceva…Cum a fost posibil ca aceasta filmare ”sa iasa” din curtea SPP-ului. Cei care sunt in domeniu stiu mai bine toate ”restrictiile” care sunt atat in patrulare cat si institutie.
Politia ROmana… Nu ai ce sa le ceri… hoti cu totii incepand cu aia de la putere.