Cum se fura intr-un service auto de marca

Hai ca stii despre ce vorbesc… Ori ai patit-o, ori ai auzit. De soferi care s-au dus cu masina in service si ulterior si-au dat seama ca au platit bani grei pentru niste servicii care nu s-au intamplat. Si iti voi da si cateva exemple concrete, de persoane care s-au dus cu masina la service de marca si au luat cele mai mari tepe din viata lor.

Primul exemplu este de acum cativa ani, de la un prieten bun, adica pot garanta ca informatiile sunt reale si intamplate. Omul isi luase Logan nou, si, chiar daca lucra intr-un service privat, a zis sa duca masina pentru primele revizii la reprezentanta oficiala (nu ii voi da numele), ca sa nu piarda garantia. Cam cum te obliga orice producator, in perioada de garantie, sa duci masina pentru revizii si intretinere la ei.

Omul meu auzise el ceva zvonuri despre “seriozitatea” si “harnicia” celor de la service, asa ca si-a luat niste masuri de precautie. Fiind mecanic, a stiut ce sa faca: a insemnat cu un marker, subtil, toate filtrele. Adica cel de aer, motorina, ulei si ce mai avea de schimbat. Cam ce se schimba la prima revizie. A dus masina la service, a lasat-o acolo cateva ore cat a durat treaba, dupa care s-a dus sa o ia.

“Gata domnule, masina dvs. este gata, achitati va rog la casierie si puteti veni sa o ridicati“. Zis si facut. Plateste omul suma ceruta, fara obiectii, se duce, ia masina si se opreste in curtea reprezentantei, 10 metri mai incolo. Ridica capota si incepe sa verifice. Ca sa vezi, suprize-surprize. Toate filtrele erau cele originale, cele marcate de el. Nu se umblase la nimic, nici macar la busonul de la ulei. Pesemne ca mecanicii de la service isi insusisera bunurile, adica consumabilele in valoare de 300 si ceva de lei. Asta doar de la o masina!!!!

Putin a lipsit ca cei care s-au ocupat de masina omului sa plece acasa cu cativa dinti pe minus, dupa ce omul si-a iesit din pepeni si l-a apucat damblaua pe acolo. Da-i cu scandal, tipete, urlete, nebunii. Si avea toate motivele din lume: tocmai a fost furat! A platit pentru niste servicii care nu i s-au facut. Asta are un pret, cel platit. Insa faptul ca pe oamenii din service ii doare in cur de omul care le calca pragul, de faptul ca masina se poate strica oricand, ii doare in cur de siguranta omului, asta… nu mai are pret.

Un alt exemplu vine de la polul opus. De la un service premium, cunoscut de toata lumea. Din nou, nu o sa-i dau numele. Zvonuri si idei tot circulau pe net, despre faptul ca este un service extrem de scump, dar ceea ce face lumea pe acolo lasa de dorit. Daca la un service de masina autohtona revizia te costa cam 500-600 de lei cu manopera inclusa, la unul premium, de top, sare lejer de 1500 de lei chiar si cea mai “slaba” revizie.

Dupa ce a auzit zvonurile, un posesor de masina nemteasca, a apelat la un coleg specializat pe mijloace de supraveghere. Au montat o camera video in capota motorului, una care filmeaza wide, care, in momentul in care capota e ridicata, capteaza tot motorul si chiar in afara lui. Camera seamana cu un surub, mai ales ca era camuflata de capitonajul de izolatie sonora de pe interiorul capotei.

Intra masina in service, se ridica capota, cum e si normal. La revizie trebuiau schimbate toate consumabilele. In schimb, surpriza. Oamenii mei, imbracati frumos, ca doar e service de top, in mediu ca de farmacie, ca doar platesti o galagie de bani, tot trebaluiau pe langa motor. Nu au schimbat absolut niciun filtru. Nici uleiul. Au ridicat joja si au adaugat ulei peste cel vechi si ars, ca sa fie la nivel. ATAT!!!

Intre timp, multe ateliere de marca au devenit mai transparente, tocmai din cauza plangerilor clientilor. Adica au facut geamuri prin care poti urmari activitatea mecanicilor si poti chiar sta langa ei. Dar chiar si asa, tot mai sunt cazuri de acest gen, nefericite.

Astea sunt doua cazuri concrete stiute de mine. Dar sunt sigur ca toti ati auzit de asa ceva. Spune si tu aici experienta ta sau a altora. Ce am povestit mai sus, se intampla acum 1-2 ani. Nu stiu daca si in prezent se mai fura ca la usa cortului in atelierele de marca din Romania. Spune-ne si tu ce parere ai despre service-urile de marca si ce ai face daca ti-ai da seama ca esti furat pe fata, ca ultimul prost?

157 Raspunsuri la Cum se fura intr-un service auto de marca

  1. Suntem furati in fiecare secunda , orice am face.

  2. Claudiu (anonim)

    Longanul nu are filtru de polen…asa ca nu o sa mai citesc articolul in continuare pentru ca probabil este o abureala. Eu am lucrat intr-un service Dacia si pot sa te asigur ca nu se fura, ba chiar piesele vechi se dadeau inapoi clientului. Daca totusi ai avut parte de asa ceva ai putea sa suni la Dacia si sa denunti acest service.

    • loganul nu are nici motor V8. de’asta nu s’au adus in discutie. nu stiu ce articol / pe ce site ai citit tu de te’ai oprit la filtru de polen, dar aici nu e niciunu

    • Sergiu (anonim)

      Loganul are filtru de polen, chiar eu l-am schimbat si l-am cumparat din reprezentanta dacia!

    • te contrazic toate Daciile dupa 2007 au filtru de polen

    • loganul facelift are filtru de polen, se pare ca nu prea ai lucrat in reprezentanta dacia

    • Nici nu scrie de vreun filtru de polen in articol.. si in al 2-lea rand dupa 2007 au filtru de particule. Mecanicule!

    • o mare teapa cu reprezentanta renault-dacia, am fost cu o duba cu platforma reno traffic la reprezentanta in tulcea (masina inchiriata la cei care lucreaza la eoliene langa tulcea), problema era ca nu indica benzina avand ca la logan cu gradatii, bun am fost acolo, am lasat masina o zi, ma suna zice gata masina puteti sa o luati, o iau indicatorul functiona zice ca ia fost schimbat un senzor din rezorvor de la plutitor, ii pun contactu o pornesc, merge, dupa 15 min de mers cu masina incepe iar sa nu indice practic palpaia, ma intorc cu masina la repr. zice ca e de la altceva, o mai las o zi si de data asta nu o repara, dupa atata timp si bani pierduti, ma duc la un service care se afla in apropierea reprezentantei DACIA din TULCEA, CONVENABIL ii zice la service, cei de acolo au stiut care e problema au schimbat senzorul si mi-au spus ca nu a fost schimbat de cei de la DACIA .. in concluzie cei de la DACIA nu au schimbat nici un senzor banii fiindu-mi luati … parerea mea e ca daca te princepi pe partea de service cat de cat … stai cu ochii pe ei cand schimba ceva

    • Loganu are filtru de polen.mai informeaza-te.modelele de dupa 2010.iar la celelalte modele se poate atasa unu in partea dreapta pe interior

    • Ba anumite versiuni de logan au. Eu la PH2 1.6 16v 2011 am filtru de polen din fabrica.

    • Nu stiu la ce service Dacia ai lucrat, dar Loganul are filtru de polen.

    • Andrei (anonim)

      Haha, ma faci sa rad prietene, auzi nu are filtru de polen, poate nu il schimbati voi dar are si filtrele vechi care se inapoiaza clientului, ma faci sa rad, nu este mecanic in Romania sa nu plece cu ceva acasa.

      Asa meritati sa se fac semne pe filtre si dupa sa va rupem dinti ca va bateti joc si va doare in cur daca murim pe drum din cauza voastra.

    • danucci (anonim)

      cum zici prietena ca ai lucrat in service Dacia daca n-ai habar de filtre? pe cine aburesti…vreo baba de la tara care nu se pricepe decat la prasit?

      • de la un filtru de polen nu am auzit sa moara cineva.daca este alta problema la masina atunci da.daca nu se schimba uleiul se stie clar ca incet incet crapa”moare” motorul.eu pana in ziua de azi nu am gasit un service omenesc.numai mesteri care au lucrat la utilaje agricole am gasit in toate service-urile din slatina.numai teste-re fantoma care nu afiseaza nici un fel de problema.

        • Eu am fost la novel, bosch-ul facut acum in slatina. si e un baiat acolo cu tester-ul. mi-a zis din prima ce problema am, mi-a aratat niste grafice pe ecran de unde si-a dat el seama ca am un senzor defect. pe motor nu era nici o eroare da mergea ca dracu. am dat 50 de lei pe tester, 180 pe piesa si am montat-o tot acolo cu 20 de lei si merge si acum. mai fusesem la altii si am dat tot cate 50 de lei dar ma abureau cu nu stiu ce sonde, supapa egr si catalizatorul

    • Prietene tin sa te anunt ca Loganul are filtru de polen, dar se vede ce mecanic la Dacia ai fost daca nu stii treaba asta… poate pe vremea daciei 1310. Si exista serviceuri unde te lasa sa stai langa masina si altele unde nu te lasa. Daca vrei sa ii vezi cu ochii tai cand lucreaza, mergi la cel unde ai voie sa stai langa masina chiar daca poate e mai scump, daca mergi pe incredere atunci iti asumi un risc…..

      • NU TOATE AU !!!! meseriasi rau sunteti si voi. ati prins teava pusa si va luati de om ca a mintit doar pe jumatate…. :) )

    • grigore291 (anonim)

      nu poate sa conteste cineva ca ai lucrat intr-un service Dacia dar sa iti spun eu ce am patit intr-un service Dacia la un Logan a trebuit sa schimb sonda ptr mers inapoi am intrat in service ( masina a fost bagata inauntru de catre un reprezentant ) si foarte frumos m-am asezat 2-3 metri de masina dupa ce mecanicu”" a ridicat-o pe elevator s-a apucat omul de treaba , nic de spus pana acum in continuare a demontat vestita sonda s-a dus sa aduca alta vazut ca vine cu sonda in cutie dar cand sa o monteze pe cea noua scoate o alta din buzunar refolosita , m-am dus frumusel la el si la-m intrebat ce face omu amabil a inceput sa detalieze .. cand i-am spus ca trebuie montat o sonda noua nu una refolosita s-a facut albastru restu cred ca iti dai seama ce s-a intamplat

    • nu mai fi asa de sigur,te fura cu nesimtire si iti spun sigur din propria experienta.

    • spalator de geamuri, sau ce ai lucrat? sunt logane cu/fara filtru de polen, cu fara filtru de benzina. daca nu au, de ce se gasesc de cumparat, idiotule? iar daca tu nu ai furat, nu inseamna ca nu se fura.

    • nu a zis nimeni de “filtru polen” la dacia logan, citeste mai atent. cred ca tu esti unul dintre aceeia si daca nu inseamna ca tie nu ti se facea parte…. cred ca esti (sau erai) singurul care nu fura in acel service. :) )))

    • Maistoru (anonim)

      poate ai lucrat la vulcanizare ? nu ai nici o treaba !

    • laba eu am un logan si te asigur ca are fitru de polen dar dupa ce sinteti hoti mai sinteti si prosti asta spune muklte despre ce mecanici angajaza dacia

  3. Tanasescu Vlad (anonim)

    Sincer sa fiu in Bucuresti am intalnit asa ceva,dar in Targu Jiu sunt service`ri cu nume mare si nu se face asa.Chiar am asistat la reparea unor masini si nu se intampla peste tot asa ceva..doar la oameni nesimtiti!

    • cum naiba nu se face omule la tg-jiu k eu am seat leon benzina si am fost la service valentino vai mama mea k mi-au ridicato pe elevator si eu am kit tunning la praguri si mi a spart pragul drepta fata de fibra mam certat cu ei k ii ia din salariu si etc apoi k il chituie nu a vrut sa mi-l schimbe si apoi cate frate k sant scumpi la piese mi au zgariato oe aripa k au pust un cot de teava la cheie cand au umblat sa schimbe un semering la cutie sa numai aud de ei k lucreaza fara simt de raspundere pina si geamurile cu claxonul si inchiderea nu functiona si au zis k trebuie taiat cablu la portbagaj sus k de acolo e a ramas un nartor in bord aprins de portbagaj deschis si sonda landa si cereau 300 lei manopera si sa caut un modul second ziceau ceva de 700 lei si intr-un final am fost in virt linga calea ferata inspre rovinari si mi a gasit ionut dragan niste protectii pe sigurante arse si a rezolvat totul cu doar 90 lei si sant foarte multumit.ReSPECTELE MELE CELOR CE AU POSTAT ARTICOLUL ACESTA!

    • adica oltenii nu fura !!! hahahahahhaha

  4. Nu doar in Romania se intampla asta credeti-ma

    • Pai nu numai in Romania, pentru ca i-am invatat si pe cei din vest ca se poate face asa ceva si fac si ei. Tot noi am dus naravu’ asta peste hotare.

  5. Eu am un Suzuki Swift, și deși nu m-am plâns de serviciile service-ului autorizat la care m-am tot dus (am făcut și schema cu marker-ul, dar doar pe filtrul de aer), ultima revizie am decis să nu o mai fac la ei, pentru că se țigăneau la piese. Nu vroiau să-mi aducă alt ulei decât Shell-ul de pe stoc, nu vroiau să mă lase să vin cu filtre Nipparts de acasă etc.
    M-am dus la un service privat și ne apucăm pe acolo de treabă. Când să terminăm, îmi dau seama că nu schimbaserăm filtrul de habitaclu. Dau jos torpedoul (operațiune destul de migăloasă dacă vrei să-l mai pui la loc după), și când îl văd negru-tuci plin de jeg, de noroi de tot ce o fi părerea unanimă este că nu are chiar 45k km cum are mașina, dar nici la ultima revizie nu a fost schimbat. Diferența s-a simțit când am plecat acasă. Parcă o aveam pe Katrina în mașină. Uitasem sentimentul…

    • andriescuus (anonim)

      daca ai masina fabricata in ungaria – Suzuki/Opel – cel mai bine este sa faci reviziile in ungaria :)
      rapiditate/curatenie
      piese/substante originale
      piese/manopera ieftine
      seriozitate/garantie
      totul este sa cunosti o persoana de acolo care sa programeze masina
      ai draqu unguri astia :)

  6. mers in reprezentanta opel sa schimb valva egr…700 lei +manopera – opel astra g ..
    baga masina ..scot valva a veche…dispare mecanicu o juma de ora…dupa care vine cu o vlava….cuarat dar inca murdara de ulei(se vedea ca nu e noua) si dai sa se apuce sa o monteze pe masina….sar la el…si ajung cu scandal pana la director …si abea l-am facut sa mearga cu mine in magazie sa ia valva noua sa o monteze…
    a -2a zi trebuia sa fac ITP…ajung …pune masina pe banda…dai semnal ..dai …dai…dai maraliere…nu e lumina la marsalier…zic ca o fi becu ars…scot becu merge…il rog pe ala de la itp..sa se uita…cand ridica capota…nu mai era nici mufa nici manocontactu de pe cutie…il furasera la service pt ca ma certasem cu ei…

    asa ca m-am lecuit de serviceuri mari si de garantii…merg la un mecanic care pot sa stau langa el…ii duc eu piesele si gata…ca dau o caruta de bani la serviceu de renume…si pe urma mai dau si la un alt service sa faca ce trebuia primii sa faca….

    • andriescuus (anonim)

      daca ai masina fabricata in ungaria – Suzuki/Opel – cel mai bine este sa faci reviziile in ungaria :) rapiditate/curatenie – piese/substante originale -piese/manopera ieftine – seriozitate/garantie – totul este sa cunosti o persoana de acolo care sa programeze masina – ai draqu unguri astia :)

    • bine faci! nu va mai duce-ti la service-urile care nu se accepta sa stai sa vezi ce ti se face la masina! te baga intr-o sala de asteptare unde e un automat de unde iti cumperi cafea si cipsuri, casti gura la un tv si ei te fac inauntru! Mai zicea cineva mai sus ca-si primeste piesele vechi inapoi! Hehehe! Parca n-or avea aia piese vechi sa-ti dea! Nu mai acceptati sa reparati masina intr-un service unde nu ti se ofera posibilitatea sa asistati la reparatii si n-o sa va mai tepuiti!

  7. adrian (anonim)

    claudiu , tin sa te contrazic , ca loganul are filtru de polen , nu toate dar se poate monta ,http://www.youtube.com/watch?v=edM2HxnTxXk , tu cred ca ai fost mecanic inainte de ceausescu , imi pare rau ca zic asta .. dar nu esti documentat deloc si mai susti ca ai fost si mecanic ,

    • claudiu (anonim)

      Stiu si eu ca se poate monta filtru de polen pe Logan dar primul model de Logan nu avea din fabrica. Am lucrat la Dacia inainte sa apara Loganul facelift, intradevar am cautat acum si am vazut ca cel nou are filtru de polen. In legatura cu filmuletul, este frumos dar pacat ca nu este vorba de un Logan in filmulet, cel mai probabil este un Opel (vad ca scrie GM pe filtru). Cred k si u esti mecanic ca “nea Nicu” de aici http://www.youtube.com/watch?v=vZiI6XSx8hw, care crede k poate masura jocul la culbutori cu mana libera.

      • Probabil ai vrea sa ai experienta celui din clip.Nu iti trebuie lera sa iasa totul perfect,se face treaba buna daca ai in spate ani de experienta.Defapt,astia sunt mecanicii adevarati.
        Iar in clipul ala este o nova..

        • Claudiu (anonim)

          Se vede de ce nu merge nimic in tara asta petru ca toti ganditi ca “nea Nicu”. In loc sa face-ti un lucru cum trebuie, ca la carte, face-ti totul la ochi si la simt. Daca tu zici ca acestia sunt adevaratii mecanici eu te sfatuiesc sa taci din gura pentru ca habar nu ai cum functioneaza un motor sau ce face un culbutor. Eu nu spus nicaieri ce masina este in clipul cu “nea Nicu”. Mai citeste odata pentru ca vad ca nu ai inteles nimic din ce ai citit pana acum.

  8. Si mie imi era teama de astfel de activitati, asa ca am stat langa mecanicul care mi-a mesterit masinuta. Evindet, total nestiutoare, am pus tot felul de intrebari. Cred ca si-a blestemat zilele omul si nu i-a mai trebuit alt client in ziua respectiva! :) ) A facut tot felul de mutre, daca era un service din colt cred ca ma datea afara! :)

    • La service-ul „din colț” ai toate șansele, dacă nu te duci la vreun moș acru să-ți răspundă la orice întrebare cu toată amablitatea unui profesor dedicat meseriei. Mecanicul de la service-ul de la mine din colț așa e și am fost la mai multe astfel de service-uri până m-am oprit la un service legal, dar multimarcă, service care practică prețuri foarte corecte și care are mecanici extraordinari, conform exigențelor mele. Nu pot sincer cu reprezentanțe și cu săli de așteptare. Cu tot riscul de a-mi murdări tricoul prefer ca în limita bunului simț și a posibilității să stau cot în cot cu mecanicul sub capotă, de aceea am căutat până am găsit un service bun, dar care să permită acest lucru.

  9. Targu Jiu – Lazar Servie(ca sa nu o mai ardem ca tiganii), anul 2005, Dacia 1400 injectie monopunct, merg sa schimb planetara pe dreapta pt ca batea in viraj la stanga … iau planetara noua in cutie si merg la baieti sa mi-o schimbe avand incredere in ei, ca doar de-acolo a fost cumparata masina. Iau masina, merg vreo 2 zile cu ea, adevarul e ca planetara schimbata parea noua lucea frumos, si constat ca incepe sa bata si aia parca mai rau. Ce sa mai zic … nu am cuvinte. Desi am insistat sa asist la schimbarea ei mi s-a zis sa astept in “sala de asteptare” ca nu are rost sa stau in service plus ca ma pot si murdari pe-acolo. De-atunci mi-am schimbat masina, si cand am ceva de schimbat – inclusiv ulei + filtre le zic ca vreau sa asist altfel plec la altii.

  10. Da stiu ca se intampla asa ceva si trebuie sa fim foarte atenti! Eu de regula, cand trebuie sa ma duc cu masina la service sa-mi schimb consumabilele si nu numai, ma duc la o cunostinta care are un service destul de bun chiar in curte la el. Mai lucreaza cu inca doi macanici si fac impreuna o treaba foarte buna! Insa, de fiecare data cand ma duc cu masina sa mi se schimbe ceva(orice), va trebui obligatoriu sa stau langa ei…chiar daca ii cunosc! Ideea este ca nu poti avea incredere in nimeni! Sa ma duc la un service si sa las masina acolo si sa vin apoi s-o iau dupa cateva zile…n-as face asa ceva. E adevarat ca timpul e pretios, insa daca ti-ai planificat sa te duci la service, trebuie sa stai cu ochii pe ei si sa iti iei toate masurile….se fura ce sa facem…

  11. J0n31yn0 (anonim)

    unu s-a dus cu o skoda in reprezentata si aveam macaraua stricata la usa dreapta a dat o spaga si a demontat-o dupa alta masina care era in service si a pus-o la el

  12. Am avut probleme cu injectoarele la un w202. L-am dus la Bosch Service, unde cereau 600lei pentru un injector reconditionat. Le verificasem inainte cu un tovaras, cate merg si cate nu: 1 era dus complet si inca unul putin avariat, restul mergeau brici! Domnii de la Bosch Service le-au schimbat pe toate spunand ca erau praf. Asadar am platit de 4 ori suma pe care trebuia sa o platesc :|

  13. Daca-ti pasa de banii tai munciti, nu-ti lasa niciodata masina la revizie/nici sa astepti dupa geam ca nu vezi tu prea bine ce fac ei acolo, stai in sufletul lor pana termina treaba ca nu mor ei de 1m patrat pe care-l ocupi si aerul ce-l consumi 1h pana termina ei.

  14. Imi place ca in sfarsit lumea isi da seama de aceste magarii! Cand am deschis subiectul intr-un alt topic,cu ceva vreme in urma,lumea mi-a sarit in cap ca nu se poate asa ceva! Atunci era vorba de kit-ul de ambreiaj,la care se schimba doar rulmentul sau rulmentul si discul si mai niciodata placa de presiune! Am patit-o intr-un service de renume din Craiova,cu un Peugeot Boxer, la care trebuia schimba kit-ul ambreiaj si volantul,care avea masa dubla! Am constatat cu stupoare acasa,cand am fost nevoiti sa desfacem masina pentru ca mergea absolut la fel,ca am platit o caruta de bani pe piese( 850 ron kit ambreiaj+ 3600 ron volant cu masa variabila dubla) +manopera+taxa parcare in service,pe nimic…nu s-a umblat la masina! Acum,avand garajul acasa si fiind mecanic de meserie,imediat am realizat ca masina e neumblata! Scandal la service=> Returnare completa a facturii!
    Masina nu am reparat-o in garajul personal ptr ca era nevoie de factura de service,fiind inreg. pe firma!
    De obicei se intampla lucruri “necurate” in service-uri mari,deoarece sunt in bune relatii cu dealerii de piese,si fac retururi la greu! daca nu aveti probleme la pompe de injectie,calculatoare sau cutii de viteze,sfatul meu e sa cautati un mester bun in cartier,care sa va faca treaba buna!
    Eu las clientul sa stea langa mine,mergem impreuna dupa piese,incercam sa facem treaba cat mai profitabila ptr client!
    Am clienti care lasa masina la mine ,lasa cheile si trebuie reparata,efectuat I.T.P.,si dusa inapoi la client gata de drum! Nu am avut niciodata reprosuri,iar piesele inlocuite TOT TIMPUL sunt returnate clientului! Plus ca nu ma avantajeaza cu nimic sa pierd un client care poate imi aduce pe luna un salariu minim pe economie si sa castig un amarat de filtru de aer sau 2 l de ulei…

    • Eu am schimbat si placa de presiune (nu am stat langa mecanic, dar nici nu prea avea ce si cum sa fure pentru ca ambreiajul era praf si pulbere)… se intampla acum 6 ani si a costat vre-o 800lei (kit, manopera si un semering+curelele de distributie si servicii … dar asta era in 2006 .. s-a mai scumpit de atunci)

      … si sa te fereasca sfantu’ sa intri intr-un service in care mai sunt masini ca a ta si sa nu stai langa masina cand iti face treaba;)

      Porsche romanik aud ca te invita frumos sa asisti la operatii … altii in schimb iti arata o parcare plina si te roaga sa le lasi masina…

    • Bravo man ! esti barbat !

  15. AndreiCLN (anonim)

    Eu am 2 masini , o frantuzoaica si o englezoaica , cu service-ul frantuzoaicei pot spune ca lucrez de multi ani , cel putin tatal meu are 15 ani de cand “lucreaza” cu acest service si pot spune ca pana acum am fost nu multumit , ba chiar foarte multumit de servicile lor . In cazul englezoaicei nu pot spune aceelasi lucru. Am ajuns la concluzia ca si in service este exact ca la doctor , daca pe langa banii de manopera numai lasi si tu in portbagaj 1 sticla de vin ceva atunci nici ca se vor atinge de masina. Traim in Romania , spaga este in floare.

  16. eu am un vecin si apelez la el, bine inteles ca ii platesc, cand trebuie sa fac ceva la masina, adica orice altceva in afara de schimbat ulei si filtre, ca astea le schimb eu acasa

  17. nu apelez la service`uri ca te fac ca la nufarul…daca te vad ca esti si afon..gata…schimbam si aia si aia si aia si deaia si deaia…nenorociti ! cel mai bine iti gasesti un prieten sau prin recomandari prietenul prietenului care plm…poate ti`o mai trage teapa dar in 99% nu te fura ca nah….asa am ales eu..mi-am gasit unu…shau e si pocait ..astia n-ai sa vezi sa te fure vreodata

  18. Eu m-am dus la service cu masina un renault megane 2 pentru schimb de ulei si filtre si nu am inspectat masina dupa ce am luat-o ca am zis ca sunt seriosi etc si de fapt imi furasera de pe bandou dreapta inscriptia du DCi( valoare 180 lei) si epuratorul de la camera culbutorilor ( valoare 350lei) . Nu am avut idee ca sunt asa hot, dar am trecut la serviceuri de cartier unde stai langa masina cat iti schimba tot ce ti-ai cumparat si costa si de 2-3 ori mai putin.

    • Am un prieten care a dus un Megane 2 1.4 16v la prima revizia, bulangii nu aveau ce sa-i faca ca era impecabila, avea totul la zi si in plus a completat toate lichidele sa nu comenteze jigodiile, merge sa plateasca factura si se uita 1,5 L lichid spalat parbriz 32-35 lei + TVA, asta chiar nu inteleg ce legatura are cu revizia…

  19. Puneti mana si faceti lucrarile simple, gen, schimbul de ulei, antigel, filtre singuri. Nu este mare scofala chiar daca nu ai rampa. Sti exact ca ai urmat toti pasii si ai schimbat tot ce trebuia schimbat.

    • Nu t0ti sunt in stare de asa ceva. Poti strica multe lucruri, cum ar fi:
      -busonul de la baie(sa il bagi stramb)
      -sa pui prea mult ulei si sa faci presiune mare pe turbo si sa spargi simeringurile(doar la motoare turbo)
      -sa uiti sa pui ulei(se poate intampla in cazuri exceptionale)
      -sa pui filtrul de ulei stramb
      +multe altele.

  20. Am un Cielo Executive din 2004 , cu GPL din fabrica. Am probleme cu sonda Lambda si neavand service Daewoo in oras, am fost la reprezentanta Dacia pentru tester. Ce sa zic , omul mi-a zis sa stau langa el ca sa nu il acuz dupa de cine stie ce , insa ma uitam la ceilalti unii chiar isi faceau treaba si altii lucrau cu o durere de ….. Deci sunt si oameni care isi fac treaba. Dupa aceea a trebuit sa schimb “plamanul” de la instalatia GPL si am fost la Bals la un mecanic, mai in varsta omul ce-i drept, insa mi-a explicat “ca la prost” . Orice chestie care o facea , imi explica ce rol are, cum actioneaza si cum trece gazul sau ce face. Adica omul stia mecanica si din ce am vazut ii placea sa o si impartaseasca cu altii. Avea 4 baieti cu el , mai tineri si stiau mecanica , dar nu ca el. Ii invata si pe ei. Am vazut ca veneau oameni si de-acolo din Bals, lasau masinile si plecau. Omul isi facea treaba , nu fura el sau baietii lui. Inca exista si oameni care isi fac treaba. Pentru cei din zona, daca va intereseaza Nea Nelu il cheama , pe acest mecanic .

  21. mergeti cu programare la un servis mic, de cartier cu 2 elevatoare si atat. Pentru un schimb de filtre nu e nevoie sa va departati de masina, inspectati si voi conductele de frana, esapamentul…

    Pentru probleme mai serioase care cer 4-5 ore la fel faceti programare, si din nou va faceti ca inspectati pe sub masina pentru inceput. Daca plecati, nu reveniti dupa 5 ore cum spune ala. Serviti o cafea prin apropiere si reveniti in 2-3 ore, pentru a-i “supraveghea” in mijlocul actiunii si a vedea ce au facut si ce fac. Chiar daca zice ca masina nu e gata bla bla,ziceti si voi ca inspectati starea masinii, uitati-va la mufe pe dedesubt, invartiti de o roata sa vedeti daca agata . Faceti si voi ceva, fara sa ii incurcati si sa fiti enervanti. Pana la urma sunt banii nostri la mijloc.

  22. eu am o “cunostiinta” care a lucrat pentru M inteleg cei isteti si facea schimb de piese de colo colo ce era pentru modelu c200 era bun venit pe masina lui ..

  23. Stefan (anonim)

    Nu doar in service’uri de reprezentanta se intampla sa ti-o dea grav..acum un an aveam un cielo si, dupa ce am fost plecat din tara 4 luni, am zis sa ii fac o revizie generala, ca si asa se apropia termenul ei de revizie. zis si facut, ma duc la un service cunoscut din Cta sa schimb filtre, ulei, placute, si distributia. Iau masina dupa 11 zile ( !!!) , platesc 1200 RON si plec. mergeam linistit cu 60 intr-a 4 a, cand dintr-o data, moare motorul. ciudat, imi zic, dar i-am dat a 3-a si talpa si a pornit iar..acelasi lucru s-a intamplat de 5 ori in decurs de 3 ore. se facuse tarziu si nu mai puteam reveni la service. ma duc a 2 a zi, dar pana sa ajung acolo mai moare inca de cateva ori, la un mom dat cu rotile bracate cand intorceam intr-un giratoriu. ajung la ei, le spun problema..dom’le noi nu avem tester Daewoo deci nu stim ce poate avea. ok, plec plin de draci la un al service, la 500 de m distanta, gasit pe net, la care am sunat si care aveau tester. acolo, pe tester iese o valoare f mare a aerului in amestec, dar, pe langa asta, se dovedeste ca distributia fusese pusa prost. 2 pini sariti, din cauza asta imi murea in mers. schimb distributia a 2 a oara, si ma intorc la primul service sa ma iau de guler cu aia. au tinut-o pe a lor ca de la ei a plecat bine masina, si dupa juma de zi de cearta mi-am bagat ceva in ei si nici ca m-am mai dus acolo. si am spus tuturor despre acel service..

  24. am o ruda mecanic la mercedes care mi-a povestit asa:
    intr-o zi a venit un client cu un smart cu o problema , nu mai tin minte exact, care necesita scoaterea spoilerului fata si a rotilor, oamenii cand au dat rotile jos au vazut ca placutele sunt gata, si au sunat clientul daca doreste placute noi…omul cand a auzit a ramas tablou spunand ca el a facut revizia cu o saptamana in urma si a platit pentru tot, asta la un service autorizat gen, a spus sa nu umble la frane sa repare ce aveau ca se duce la service sa i intrebe pe cei deacolo unde sunt placutele platite…deci se intampla peste tot….si ce mi-am adus aminte :) ) acum ceva ani am vazut la stiri ca un mecanic la un hangar de aviaone de pasageri fura placutele de frana de la AVION si le vindea la fier vechi …cat de inconstient trebuie sa fi sa faci asta

  25. giuvii (anonim)

    haideti sa va povestesc eu cum am platit in jur de vreo 900 de ron pe ceva ce nu era necesar.detin un peugeot 306 1.4 benzina,si intr-o seara in timp ce mergeam pe drumurile patriei mi se aprinde butonul stop in bord,opresc ma uit sub capota,curgea apa.am lasat-o sa se raceasca si am ajuns acasa ca eram f aproape de casa.a doua zi ma duc la renumitul service Eka trust din ploiesti.acolo un mecanic care cu ceva ani in urma lucrase cu tata,se uita si constata ca trebuie schimbata pompa de apa si distributia.m-am conformat.am platit pompa de apa 120 de ron,distributia 250 de roni,antigel 80 de roni si manopera 420 de ron.la doua saptamani plec cu masina cand iar becul in bord,iar apa sub masina,ma duc la ei si imi spun ca nu e de la ce au facut ei,ca e de fapt o pastila de la motor etc.imi recomanda cineva un mecanic ce lucreaza la reprezentanta peugeot si vine se uita si imi zice ca e pastila,omu imi da comanda de pastila din aia care a costat 30 de lei vine si o monteaza.cand a montat aia baietii destepti de la eka trust bagase in gaura aia acolo un dop de la o sticla de ulei de motor si poxilina cred ca era in orice caz daca se desprindea aia de acolo imi facea motoru terci.si cand ii arat mecanicului pompa de apa “veche si sparta” s-a inchinat,era nou-nouta,nu avea absolut nimic .asa dar am platit si vom plati ca prostii,toti dobitocii care se dau mecanici.Sfatul meu este sa va reparati masina la un mecanic de incredere si numai la ala si evitati Eka Trust!!!!

  26. maner nicu (anonim)

    Am fost la reprezentanta RENAULT SLOBOZIA prin 2008 ,cu un Symbol 1.5 dci,de am schimbat consumabilele+placute de frina,masina fiind in garantie,am stat linga mecanic si daca nu-i ziceam nu verifica masina daca are scurgeri,jocuri etc.Dupa toate astea mecanicul astepta spaga.M-a costat 1150 lei si nu m-am mai dus la ei.Schimb consumabilele singur.

  27. MihaiCsl (anonim)

    Am lucrat intr-un service vri-un an jumate, daca nu mai mult. Daca clientul nu statea langa mine, tot ce schimbam la masina puneam intr-o pungra frumos si i le puneam in dreapta la pasager sa vada ca i le-am schimbat sau cine stie ce-i mai nazareste lui sa faca cu acele piese. :)
    A mentionat cineva aici ca unele operatiuni se pot face acasa, are dreptate, eu personal imi fac cam tot acasa, sunt unele lucruri pe care nu le pot face din cauza spatiului sau pentru ca n-am sculele potrivite, dar dar, am mai multa incredere in ceea ce fac decat intr-un oarecare mecanic. :D

  28. schaff (anonim)

    Salut,

    Sa va spun eu ce inseamna un service premium, al celei mai indragite marci nemtesti!

    Cup holder schimbat (bord dat jos etc) nou nout pe masina – schimbat cu unul rupt 600 RON fara manopera
    Buton rupt de la trapa – ca sub buton se afla capacul de inchidere manuala a trapei – WTF??!!!???!!
    Numai vreo 700 RON furtune de scurgere de la panoramica nedesfundate (ei cica le-au curatat)
    Butoane de deschidere a geamurilor pe spate (noi si schimbate cu unele rupte)
    Totul a culminat cu: _____

    Trapa stricata in service : au acceptat sa o schimbe pe cheltuiala lor (doar vreo 4000 RON)

    Astea sunt doar cele descoperite – poate am alta cutie de viteze pe masina……..

    REPREZENTANTA UNDE NUMAI CA SA-TI DEA BUNA ZIUA LASI 200 RON. FACETI-LE FRATE IN CURTE LA NEA GICA IN RAHOVA CA IESE MAI BINE SI MAI IEFTIN!!!!

  29. schaff (anonim)

    @schimbator: ia si citeste la mine te rog daca ai nevoie de alte exemple de ceea ce se intampla in service-uri . Mai ales ca in momentul in care ai lasat-o in curte, in parcare, pana in hangarul ala nenorocit in care lucreaza i-au si dat doua burnout-uri cu ea, acolo cu tine de fatza ca sa-ti faca o aluzie “subtila” asupra a ceea ce urmeaza sa pateasca masina ta indragita

  30. Eu am mecanicul meu ! tot ce am schimbat, kit ambreiaj, filtre ulei, etc am stat langa el si 4 ore ca ma lasat si imi si placea ! Ce poti schimbi tu! ce nu poti stai acolo ca timpul costa bani… !

  31. Eu fac revizia la reprezentanta; pastrez cutiile componentelor noi, pe care le primesc de la ei impreuna cu componentele schimbate – cele vechi, si factura (pe care, de asemenea, sunt trecute seriile componentelor). Fie acasa, fie la revizia urmatoare, verific daca seriile de pe componente coincid cu cele de pe factura si cutii.

  32. am mai multe experiente din servic-urlie din romania- cele mai tari :
    1- acum 3 ani – service atuomecanica giurgiului aveam si o dacia break injectie- am ceva reparatii in urma unui accident- fericit – dupa 5 zile ma duc sa imi iau masinita- totul bine frumos- pana cand intr-u pe un drum mai denivelat- bocanituri sub masina, nebunie mare – baietii mi-au usurat masina cu tampoanele de la teava de esapament si un arc care fixa calbul de frna de mana. atunci am zis ca e momentul fac o analiza mai amanuntita- si am remarcat ca aveam planetara dreapta schimbata era alta marca (nu corespundea cu cea de pe stanga si nu fusese schimbata altadata separat si arata jalnic – care dupa vre-o 1000-1500 km a trebuit sa o schimb), si imi lipseau sigurantele de rezerva de la cutia de sigurante ( aveam o punguta cu sigurnate – din cand in cand se ardea cea de accesorii sau de lumini )- nu sa rezolvat in nici un fel – raspunsul lor este – de unde stim noi cum era masina cand ati adus-o?
    2: pt cu dacia veche un alt service le pe soseaua luica ( berceni) – motivul schimbat ganitura chiulasa – mia disparut senzorul de alarma de la capota motor releul de tensiune nu mai functiona ( probabil a fsot schimbat)
    3: service dacia bucuresti 0 revizie logan diesel + reparat pe garantie trpla ( problema la multe cu scurtcircuitul de se aprind mai multe becuri) totul bine frumos nici o problema – desfac stopul – topit total in interior placuta cu circuitele pentru becuri si prinderile in tripla -deci inlocuire – nici o pb- am facut greseala ca am plecat sa semnez o hartie pentru garanite – timp in care omul a venit si la schimbatl-a o saptaman a trebuit sa schimb un bec la stopul cu pricina – constat ca stopul avea pamant pe el, placuta avea oxid si era usor topita – intr-o saptamana de mers prin bucuresti fara ploaie, vreme frumoasa nu cred ca era posibil colcnuzia mea – manevra in speranta ca nu observ asa repede :D – m-am dus la service si -mau luat ca se vad urme ca s-a mai umblat la stpoi si ca l-am inlocuit eu ca sa il mai schimb inca o data – deci eu ram de vina plus ca nu au mai vrut sa il bage pe garantie. deci am fosto facut grupa mare :D

    revizile si altele mi le fac singur sau cu ajutorul lui fratimiu – mai ajung la service doar pentur tinichigerie mai grave. -

  33. Sincer ar trebui reglementata toata treaba asta prin lege! Cand se da o piesa jos si se schimba cu alta, ar trebui obligati cei din service sa noteze seria de pe piesa veche cat si cea noua care a fost pusa sus, la orice reclamatie sau suspiciune s-ar putea astfel dovedi clar ce s-a facut si ce nu s-a facut, iar apoi ar putea fi investigati pentru furt calificat!

  34. Silviu (anonim)

    “Fiind mecanic a stiu ce sa faca”, eu cred ca se baza pe experienta de hot…

  35. ba claudiu. ejti bow! citeste tricouri, nu mai citi de 4 tunning cu tot cu polenu tau!

  36. Cristian (anonim)

    Am cumparat un Cielo de la cineva cunoscut si cu o situatie financiara extrem de buna . Schimba parcul auto si vindea tot . Mi-a dat facturi de aproape 4000 de lei cu reparatii facute la un mare service din Ploiesti . La 2 saptamani am ajuns cu masina intr-un service . Nimic de pe acele facturi nu era schimbat . Curatat , slefuit …uns …si atat

  37. Salutare.

    Eu am fost cu masina marca logan la reprezentanta in Mures sa schimb rulmentul.
    Am dus 2 rulmenti sa se schimbe ambele pe fata chiar daca suna doar unul, nu fac o treaba de 2 ori ca stiam ca oricum si celelalt o sa incepe sa suna in scurt timp mai ales ca masina are ceva km pe ea.
    Ma duc peste 2 ore si constat ca piesele au fost coase din masina, dar nu vedeam unde is piesele luate jos de la masina, am zis ca lasa de la mine ca nu mor pentru 2 rulmenti uzati dar avea sa am o surpriza.

    Trec 2 luni si incepe sa sune rulmentul iarasi, ma duc la un alt service si zic ca nu are cum sa sune iar rulmentul ca doar a fost schimbat, se uita ala si zice ca a fost schimbat dar doar pe o singura roata…
    Am luat teapa…

  38. george (anonim)

    Am un coleg de serviciu, care sia cumparat un peugeot 207 motorina. La dus la reprezentanta pt revizie, a platit 10 milioane si knd a verificat filtrele, erau cele vechi. Sa lasat cu scandal si sesizare OPC….si vb de peugeot nu de dacia !!

  39. florin (anonim)

    O sa dau eu numele unui service praf – SERUS este o mizerie, sa nu calcati pe acolo la caroserie, sunt niste retardati!! am avut de vopsit 2 aripi si le-au facut la misto, niste maimute imputite, ii doare in cur de masina ta parca ar fi caruciorul de la Carrefour

  40. Daniel (anonim)

    Nu conteaza ce scrie afara pe cladirea service-ului, daca mecanici angajati nu au nici o retinere si sunt praf. Eu am avut o problema cu toba de esapament, se mai tinea numai intr-un colier de inox si am mers la un service mare sa imi sudeze o teava. Masina a intrat frumos in service si eu priveam din sala de asteptare prin sticla masina. In 10 min 7 mecanici erau pe langa masina, toate 4 usi deschise, muzica la max de auzeam prin termopane, capota motorului ridicata , masina pornita si talpa sa vada ei cum se aude motorul…. Am mers in secunda 2 la receptia si am zis: Masina mea are probleme la toba nu la motor, daca un pleca mecanici imediat de langa masina o scot si am mers in alta parte. Si sa stiti ca a dat roade, ba chiar am fost invitat sa merg langa masina si am stat pe toata perioada interventiei, si treaba a iesit chiar foarte bine.

  41. the_gun (anonim)

    Salutare! Intreadevar, in unele service-uri se fura, fie la garaj de bloc sau la marea reprezentanta fitoasa. Daca nu te fura, atunci iti fac fete cand intrebi si tu in detaliu despre ce ti-au reparat. Sau au mofturi, de genul “nu merita sa repari treaba aia…iti iese prea scump…n-am timp…etc”. Profesionalism nu exista inca la noi. Oricum, primul lucru care sta dovada ca ti-au schimbat ceva e sa-ti dea piesele vechi. Poti sa le marchezi, ca sa fii tu sigur ca sunt ale tale. Insa! Dupa atatea dute-vino-uri printre fel de fel de mecanici, electricieni si reprezentante, acum 3 ani am decis sa-mi rapar singur masina si sa-mi fac reviziile eu insami. Va recomand la toti. Gasiti pe net o multime de tutoriale, descrieri, poze, etc. pt. orice masina, orice model. Asa se face ca la cei 28 de ani a mei, pe parcursul ultimelor trei ani am rezolvat cu succes urmatoarele la masina mea nemteasca: revizii anuale (schimb ulei, filtru ulei, filtru benzina, filtru aer, filtru polen, bujii, placute frana fata), toate defectiunile eletrice cu un multimetru si cunostinte de fizica elementara, schimb caseta servo-directie, schimb arcuri+amortizoare fata, schimb bucse si pivoti fata, schimb conducte sistem frana spate, reparat plutitor rezervor benzina, testare si schimb diferiti senzori, reparat trapa electrica, schimb volan, schimb tapiterie din stofa in piele…si alte maruntisuri. Secretul e sa renunti la ideea ca profesionistii o fac mai bine (probabil asa e la adevaratii porfesionisti, nu la cei pe care ii avem in tara) si sa-ti faci curaj sa te apuci. Te vei chinui un pic dar vei prinde aripi dupa prima operatiune reusita. Ce sa mai? Suntem barbati, avem simtul practic necesar, tot ce va mai trebuie e un garaj cu o groapa in ea si putina documentare. Sa nu mai vorbesc de faptul ca iesi si mai ieftin si ai certitudinea ca treaba e facuta de-adevaratelea. Mentionez ca bunicul a fost mecanic toata viata, si taica-meu se pricepe un picut iar masinile sunt viata mea. Un pic de hobby, un pic de necesitate, un pic de munca si gata, nu mai dau sume exorbitante la mincinosii astia de mecanici. A-si da, ca e mai comod, dar problema e ca nu o dai o singura data si nu-ti repara masina asa cum trebeuie. Spor!

  42. Ce e foarte deranjant in acest articol e faptul ca, in mod repetat, nu se da numele service-urilor respective. In concluzie, devine inutil. Restul il stie sau il poate banui oricine.
    Domnul care a scris articolul se revolta impotriva hotieii, insa ii protejeaza indirect pe cei care o practica. Rezultatul: respectivii fura probabil si in acest moment.
    Bravo !

  43. RADACINI GIURGIULUI: cei mai mari tzepari. Te mint si in fata, ai dovada si ei tot te mint.

    • eheee pe vremea cand aveam Cielo s-a lasat cu sange pt astia de la Radacini Giurgiului cu sesizare direct la Craiova. Masina era in garantie iar ei m-au pus sa platesc piesele pe care le-au schimbat…

  44. anonim (anonim)

    am patit acelasi lucru la service Caremil (Dacia si Nissan) in Iasi unde nu mi-au fost inlocuite bucsile de la bara stabilizatoare desi fusesera trecute in deviz si facturate.
    Toti sunt niste hoti.
    Alt mod de a te fura este la ora de manopera pentru ca ei niste “recomandari” date de producatori si nuse pot abate de la ele. la Tester Iasi m-au chemat dupa ce mi-au facut o revizie la nr. de Km in aprox. 2h si mi-au trecut in deviz/factura 6h. Dupa putin scandal mi-au dat un dicount de 20%.

  45. PeCeResoare (anonim)

    eu nu inteleg de ce nu informati numele acelor servisuri. Publicul consumator ar trebui informat.

  46. partea trista este postu :( , dar sunt cazuri dar this is Romanica.. si partea amuzanta este comenturile voastre :) ))

  47. Salut tin sa te anunt ca loganul are posibilitatea de a se pune filtru de polen. SI SE POATE PUNE. SE AMPLASEAZA IN SPATELE TORPEDOULUI.
    Mamei mele i-au schimbat roata de rezerva, era nou nouta si iau pus alta in loc spalata si putina VOPSITA m-am dus si la politie si tot nu a facut nimeni nimik, ASA K RUPETILE MUTRELE. EU UNU NU LAS MASINA NICIODATA SINGURA SI CER CA TOATE PIESE SCHIMBATE SA IMI FIE PUSE IN PORTBAGAJ.

  48. eu lucrez la reprezentanta BMW din oradea la piese de schimb. la noi nu exista asa ceva.
    ce se da la necesar se si inlocuieste, si avem posilbilitatea sa i oferim clientului piesa shcimbata sau poate sa steie langa masina pe durata reparatiei.

  49. Am patit si eu la fel la o masina in garantie, unde reviziile insemnau doar intrat si iesit masina din service, fara nimic schimbat. incercati si voi service-uri mai mici, care se chinuie sa isi multumeasca clientul ca sa faca fata concurentei. Va pot recomanda un service multimarca in Bucuresti unde puteti chiar sa stati linga mecanic in timp ce face revizia. detalii dau pe mail: marin_catalin00@yahoo.com, sa nu zica cineva ca fac reclama. iesi si mai ieftin, si cu problema rezolvata, pe mine m-a costat revizia la un audi a4 din 2005, revizia completa, adica schimbat filtre ulei, motorina, aer,polen+schimbat ulei+schimbat placute(toate 4)+verificare generala a masinii-325lei+piesele(filtre, ulei, placute-aprox 600lei).La sfarsit iti dau o lista cu ce au constatat la masina, ce au reparat, ce mai ai de reparat.
    d.p.m.d.v. doar concurenta poate rezolva aceste probleme. Cat despre problema reprezentantelor, unde esti fortat sa faci revizia, doar cu reclamatii peste reclamatii. Reclamati tot ce nu va convine, ca se iau masuri, sau daca nu se iau masuri, macar service-ul e pus la plata.

  50. Sa intamplat ieri, un prieten sa dus cu un fiat grande punto la opel in reprezentanta pe motiv ca aia de la fiat il rup la bani. A intrebat cat costa sa schimbe distributia,ulei+filtre si buji. I-au raspuns ca 3 mil manopera, a lasat omu masina cu tot ce trebuie ii porbagaj(toate piesele) +ulei si buji. il suna in 4 ore ca e gata masina sa vina sa o ia. Plateste 3 mil si cand ajunge la masina mecanicul ii zice ca e gata. se uita omu in potbagaj disttibutia in cutie, bujiile la fel. Mecanicul zice ca distributia nu a mai schimbato ca nu acea nu stiu ce cheie dar mai merge, si bujiile sunt bune si sa mai mearga asa cu ele. In concluzie doar manopera 300lei sa schimbe 3 filtre si un ulei.

  51. Eu am facut toate garantiile si interventiile in afara garantiei la acelasi dealer. Stau intotdeauna langa masina, piesele de schimb se aduc sigilate si mi se arata, la ulei sunt intrebat din care din cele 4 marci doresc. Nu as avea incredere sa plec de langa masina; in plus ii cer mecanicului sa verifice cu mine de fata eventuale jocuri sau probleme incipiente. Nu sustin ca nu se intampla, dar ca sa nu mi se intample, procedez cum am mentionat mai sus. Pe langa faptul ca ti se pot fura consumabilele, te poti confrunta cu siguranta ta in circulatie sau cu uzuri grave la motor, extrem de costisitoare, asa ca nu-l consider timp pierdut.

  52. Ion Popescu (anonim)

    Reprezentanta FORD Baia Mare face acelasi lucru la un Ford new Focus, dupa revizie de 15000 km ulei negru si ars, filtre neschimbate, reclamat la OPC, reclamatie in lucru….

  53. Salutare. Am fost si eu cu un Opel Zafira B anul trecut prin luna septembrie sa-mi fac revizia la Gold & Platin din Suceava (acu ‘ au dat faliment) si am lasat masina vreo ora jumatate ca sa-mi schimbe filtrele, uleiul etc. Zis si facut. Totul bine si frumos, factura de vreo 1100 lei cu manopera. Am zis: asta e, masina in garantie (apropo o luasem noua de la aceeasi firma din Iasi), filtre si piese originale, na, conteaza! Ajung acasa, masina ok. Prin noiembrie cand a dat frigul, hopa, masina mea nu mai porneste cu toate ca a stat numai in garaj. Mama ei! Ce are? vorba aia: masina aproape noua. Da-i la automat, nik, nici macar nu puteam cobori geamul…. Baga redresorul. Cand ma uit mai bine, bateria originala nu-i! Mai, astia mi-au furat bateria!!! In locul celei originale, hop ca am baterie romaneasca, Rombat, veche cred ca de vreo 3-4 ani, nici macar manerele de plastic ca sa scot bateria nu le mai avea, ca sa nu vorbim de cat de murdara era (iar masina are invelitoare pt baterie). Bun….se incarca bateria, plec la drum a doua zi, am oprit masina si cand sa o pornesc din nou dupa vreo 5-6 ore, nimic. Si uite asa cumpara frate baterie noua de 550 ron ca na’, a avut altcineva nevoie de bateria mea. Reclamatie?! ce reclamatie? am dovezi? nop….:(

  54. CINE CREZI CACI AU FURAT BATERIA??PATRONUL SIGUR NU!!!!!!!!!!

  55. CINE ESTE DE VINA CACI MERGE LUMEA SI REPARA MASINA LA MECANIC DUPA PROGRAM !!!!SI CUMPARA PIESELE DE LA MECANIC LA JUMATE DIN PRET!!!!!!

  56. un prieten de-al meu a mers cu BMW-ul la Bavaria Constanta pentru probleme la motor,acestea s-au rezolvat dar la doua zile cind a constatat ca nu-i merge geamul electric de la sofer a descoperit cu stupoare ca in loc de macaraua electrica avea ditamai lemnu” care-i proptea geamul sa nu-i cada………cam aici e nivelul de teapa pe la noi…cit despre patania cu Lganul din articol ca si masina asa si service-ul….slabe….romanesti…tzeapa….masina de 5 ani…

  57. Teapa si in seviceurile din Iasi
    La bine cunoscutul magazin de piese autohtone si import AutoCenter, la cumpararea a 4 litri de ulei + filtru de ulei ai schimbul moca la serviceul lor. Toate bune si frumoase, intri in service, te ghideaza baietii sa pui masina pe elevator sa o ridice, scoti uleiul si filtru, si apoi te trimite la caserie ca sa iti faca hartie de schimb, un fel de garantie la operatia facuta. Toate bune si frumoase pana aici, daca esti singur si nu mai ramane nimeni in hala langa masina baietii isi incep treaba. Fiind mana in mana cu cel de la caserie, care stie sa traga maxim de timp, baietii la masina scor uleiul la foc automat, asta maxim un litru si iti completeaza cu un litru nou, astfel schimbandui culoarea neagra de ulei ars, asta din cauza ca nu a apucat sa se amestece ca sa isi schimbe culoarea integral, filtrul il curata bine si pare ca nou. Cand ajungi tu la masina se mai preface ca sterge ceva pe acolo si gata, degeaba tia recomandat cel de la magazin un ulei bun daca tu, ai luat tzeapa…….!!! Si pe buna baza ca uleiul tau merege 10 mii km dai bice, defapt tu ii dai cx la motor cu ulei ars, de aici deduceti voi ce vreti. Asta patit eu si cand mam dus cu a doua masina am ramas eu afara si am trimis nevasta sai faca hartia si nu au mai putut misca nimic

  58. carmen way valentina (anonim)

    sa nu uitam….e ROMANIA…

  59. Am dus masina la reparat in DACIA SERVICE (IATSA) Pitesti si mi-au furat toate bunurile din torpedou , TOT – incarcator telefon , parfum pe terminate (un de-ala ieftin) de la AVON, un Mennen Stick folosit (deh era al meu) + trusa de scule profesionale din portbagaj . Mi-am dat seama ca am fost furat la 5 zile dupa , imediat ce am avut nevoie de unul din lucrurile specificate ! Am facut plangere – degeaba ! De atunci evit acest service – prefer sa-mi fac reparatiile la orice Nea Mitica din colt de strada , macar acolo omul stie de ce i-am adus masina si nu mi-o usureaza ca stie ca se duce vorba

  60. A amintit cineva mai sus de service SUZUKI din Buc. cl. Giulesti. Aici mi s-au luat 115 ron pentru “serviciul” de a-mi scoate conectorul de la actuatorul inst. GPL la un Cielo exe E3 GPL din 2006, spunandu-mi ca s-a rezolvat, problema acuzata de mine fiind de fapt din cu totul alta parte. Am rezolvat-o singur dupa ce mi-am confectionat o interfata pt. inst. GPL. Pe factura au fost trecute operatiuni de “intretinere”. Tot acolo, pe vremea cand era service reprezentanta DAEWOO, la a doua revizie obligatorie, am plecat acasa cu coltul dreapta jos al parbrizului ciobit. Am observat abia acasa. De atunci, la umezeala, zona devine alb-laptoasa. Deci, pe langa banii dati m-am ales si cu paguba serioasa. Invatatura pentru cei ce viziteaza service-urile: verificati bine starea fizica a masinii la plecare, de fata cu ei (nu va grabiti !). Cat despre mine – am renuntat la a mai apela la “mecanici”, implicit am renuntat la garantia de atunci pt. Cielo si procedez cum am facut cu batrana Dacie (33 ani !) – NU MAI CALC PE LA SERVICE IN ROMANIA ! (fac totul singur si/sau in regie proprie).

  61. Costin (anonim)

    Salut, eu nu inteleg ceva, de ce nu ati postat filmarea, de ce nu spune-ti nume de service…..de ce nu faceti reclamatii la politie, OPC, RAR, eu inclin sa cred ca sunt povesti…refuz sa cred ca un om vede ca e furat pe fata si nu spune nimic…scrie pe net….oricum revizia pentru masina in garantie se poate face la orice service autorizat RAR, problema mare nu cred ca sunt firmele respective ci oamenii care lucreaza…eu l-as fi sfatuit pe baiatul care “rupe dinti” sa fii chemat politia si sa-l acuze pe mecanicul respectiv de furt…la fel si cel cu filmarea….

  62. Dan S. (anonim)

    V-ati marginit la comentarii pentru marci autohtone..
    Da’ daca ati achizitionat pe credite grele o marca de renume? Daca vi s-a promis marea cu sarea in ce priveste service post garantie (nu mai e cazul sa vorbesc de garantie; e o vrajeala de mori=tu esti de vina de orice defect!).
    Am achizitionat acum 10 ani masina cu care merg cerind sa mi se faca reducere la ‘garantie’ in Romania. Reducerea a fost 20%; corect, nu? Eu fiind inginer mecanic-service, dar NU autoturisme!! = STIU ce insemna service de cam 20 de ani!
    Cum poti da Ford, Jaguar, Mercedes, Renault etc. pe mina unor angajati cu salariul minim pe economie, si aia romanesca?? Cit de inconstient esti sa alegi un service cu asemenea oameni si salarii?? Asta daca inca mai crezi ca sint altfel de service-uri..in tara asta.
    Si daca -turist, ai o problema pe traseu- crezi ca daca scrie o marca pe salopete i imagine, ‘te-ai scos’, mai ai de invatat si de pierdut! Si mai ai si familia in masina..
    Si nici masini nu se mai fac sa te poti baza pe ele..
    Ziceti ce-i de facut..

  63. Dan S. (anonim)

    OPC prietene??? :) Faci parte din vre-un partid oarecare sa te ia in sema careva??
    Idealistule!! :)

  64. Salut, lucrez intr-o reprezentanta cu renume, nu ar fi frumos sa ii dau numele, pe un post superior, ca idee, pentru fiecare ce arunca un ochi peste aceste comentarii orice service este obligat prin lege ca atunci cand se executa lucrari la masina clientului sa ii asigure acestuia o vedere spre desfasurarea operatiunii, fie prin supraveghere video fie dintr-o sala de asteptare cu vedere spre atelier si masina propriuzis, intr-un oras mare normal ca iti permiti sa “iti bati joc de clienti” faci treaba asta intr-un oras mai mic si ajungi la insolventa sau chiar faliment…La noi procedura e simpla clientul nu are voie in atelier pentru ca nu are protectia muncii si se pot intampla diferite accidente, revizia nu dureaza jumatate de ora cum zice mai sus cineva…dureaza 2 ore in care se verifica toate sistemele masinii se dau toate rotile jos pentru verificare sistem franare etc. timp in care se munceste efectiv…clientii sunt de obicei aceeasi fiind un oras mai mic, sa nu crede-ti ca nu suntem afectati de asta, vestile rele circula repede si ideea de ati rezolva problemele mecanice la o reprezentanta incepe sa scada dramatic din cauza “marsaviilor” ce au loc in orasele mari, asta e viata si ne meritam oarecum soarta…multa bafta

  65. Eu am patit-o acum 2-3 ani, am sa dau nume, ca nu mai am masina, cu un fiat seicento benzina, la reprezentanta din Constanta spre Ovidiu. La toate masinile care le-am avut am facut reviziile numai in reprezentante.Dupa ce am asteptat cam 4 ore pentru schimbat filtru ulei si aer, ulei, verificat curele si frane. Nu am insemnat nimic. Cu toate ca am cerut, nu am fost lasat langa masina. In parcare, la ei,la final, am constatat ca uleiul era negru, neschimbat- explicatie ca lasat 10 minute sa mearga motorul plus scosul in parcare si ca este deajuns sa se inegreasca uleiul. Filtrul de ulei nici macar nu era sters de praf si ulei- explicatie, ca sa murdarit in timp ce il montau. Iar cu franele, placutele si sabotii, nici nu era umblat la capacele rotilor, aveau aceleasi coliere de plastic puse de mine, putrezite si nu stiu cate culori. Mai sunt multe de spus dar o sa va ia somnul.

  66. ce sa zic multi mecanici paici am citit si eu la inceput cateva aberati si vreau sa va lamuresc filtru polen ( aer conditionat ) filtru de particole ( evacuare catalizator ) dar poate o fi invers la voi ! Si cu furatu oricare din voi daca ati lucra in service si ati putea fura la fel ati face !

  67. mai oameni buni,aveti perfecta dreptate.eu nu mai apelez de mult la seve-uri.ori fac eu ce se poate face si am garantia lucrului facut bine,ori duc masina la un mecanic cunoscut si stau linga el pana termina treaba sau vine el la mine si face ce e de facut.voi ce spuneti e bine?cu stima

  68. Sal.Am patit-o anul trecut cu un golf4 la un service de cartier in Berceni,Bucuresti.In oras la semafor vrand sa plec mi sa dus pedala de ambreiaj la podea ,fara a o mai putea aduce la locul initial decat dupa c m-am dat jos din masina si tragand cu mana de ea.,revenind la pozitia normala am incercat dinou sa apas pedala dar numai puteam face pedala deloc.Am fost remorcat si dus la serviciul precizat mai sus unde….2 mecanici de 22-23 de ani au inceput sa si dea cu parerea dupa c mi-au urcat masina pe elevator.Dupa nici 2 minute, la unison au dat verdictu..Domne placa si discu de presiune trebuiesc schimbate.Ok zic asxta e ,intreb pe mester cat costa toata lucrarea ?domne 3 mil manopera +6 mil piesele.Ok ,o facem.Precizez ca m-am dus cu masina la ora 10 dim,timp de 8 ore au frecat tambalul pe langa ea,eu la fel abia pe la ora 18 au terminat baietii treaba in urmatorul mod.Dupa c mi-au montat placa si discu au observast ca cocosul care apasa tija in placa ( nu prea cumosc mecanica dar incerc cat de cat sa explic)era crapat.Mecanicu c imi zice .Ia uite frate cred ca de aici este problema.Ia uite frate cum am platit eu 10 mil ca asa ati zis voi ca am problema la pl si disc,zic eu.Ei,nu domne ca oricum trebuiau schimbate.In sfarsit ma trimit cu piesa sa mio sudeze la nea gogu indreapta fiare tot pe langa servisul lor.Se uita ala la piesa…Frate pe asta tio sudez in argon…Moama zic in gandul meu parca ar da cu aur pe ea.Ma taxat de 40 ron ptr.3 afturi de sudura.Frate 100 de ani te tine zice el.Imi monteaza baietii piesa ,face pedala totu ok plec.100 DE METRII AM MERS SI IAR MI SA DUS PEDALA.Mam dus iar la ei dar se terinase programu ,greseala mea ,am uitat sa trag iar de pedala si a2a zi dimineata c sa vz.\?tot lichidu de frana pe covoras .Miau demontat baietii piesa si miau dato in brate sa ma duc eu sa caut piesa.Dupa 4 ore de cautari am gasit piesa m-am duc am montato si am plecat firar mama lor a draq de meseriasica n umi mai trebiu meseriasi dastia cat oi traii.Servisul e pe linia lui 102 intre apareatorii patriei si i.r.a,la Viorel asa ii spune .Numa “meseriasi ” pe acolo

  69. Cunosc caz concret in Brasov unde cineva s-a dus cu un opel la revizie,a lasat masina in parcarea serviceului,i s-a spus sa se untoarca peste cateva ore dar omul a asteptat in afara serviceului tocmai pentru a vedea daca masina se misca de acolo.Dupa cateva ore omul se duce,plateste revizia si surpriza masina nici nu s-a miscat din parcare.A iesit un scandal monstru,a anuntat protectia consumatorului,reprezentanta a luat amenda iar omul a dat in judecata reprezentanta pentru a-si recupera paguba.Rusine celor ce fac astfel de treburi!

  70. opris mihaita (anonim)

    veniti la clinica de roti ptr aer conditionat,reparat si verificat

  71. Dragos (anonim)

    Am patit-o si eu la service autorizat sa-mi iau teapa noroc ca nu plateam eu,erau masini de servici.Inmomentul cand mi-am cumparat masina mea am cautat un mecanic bun (nea din colt) cu un atelier Ok(elevator,scule,prese,etc.).De 4 ani ma duc la el am incredere deplina,piesele poti sa le aduci tu saule comanda el,poti sa stai langa el sa vezi ce face,i-ti explica de la ce sa stricat masina alta data sa stii cum sa previi nu ca la figurantii de la reprezentanta (Fiat Deva) unde m-am dus cu o oglinda de Fiat Punto rupta si i-am rugat sa o dea jos si au zis ca numai daca cumpar una noua de la ei cu 400lei sa vada cum se monteaza ca nu stiu.I multumesc lui Dani (asa il cheama pe mecanic,Buituri,Hunedoara) si va recomand si voua sa faceti la fel,cautati-va un mecanic bun la care sa va duceti masina.Una e cand duci masina la un singur om care site ce a mai reparat la ea si de unde sa se apuce si alta cand mergi la o suta care “stiu ei” ce are masina,o dezmembreaza toata o pun la loc si zic “gata” si la colt se dezintegreaza masina.

  72. Razvan_razvy106 (anonim)

    Si eu am incercat f multe service-uri! Mi-am luat o mare teapa de la Avia din Pantelimon tot la o revizie dar mi-am dat seama acasa si nu am mai avut ce sa fac. Si am zis hai sa sun la ei sa vad cat ma costa sa vopsesc o usa de fabia si cand am auzit un scor de aprox 700 ron am inceput sa intreb la prieteni si unul dintre ei mi-a recomandat un service foarte misto si ieftin.
    M-am dus acolo sceptic pt ca eram deja ars, mi-am verificat masina la ei in curte, am stat langa masina si au fost super ok si la preturi nu mai zic. Este un service pe care il recomand se numeste Auto Gama Complet si se afla in Bragadiru-Cornetu pe Sos Alexandriei, au si site http://www.auto-gama.ro
    Am mai trimis acolo prieteni la vopsitorie si mecanica si au fost toti multumiti!

  73. ovidiu (anonim)

    salut tuturor
    vad ca problema se zguduie inca de la inceput
    ba ca loganul are filtru de polen sau nu, sau il incurcam cu filtru de particule, sau nu?
    dupaia ne comportam ca pizdele, si nu dam nume, daca m-am ars eu , lasa si pe altii sa se duca acolo, ca noi luom coada intre piceoare, facem citeva spumitze pe forumuri si ne-a trecut
    celor care le-au aparut outzele, sa spuna servicele la care au fost, si atunci cind patesc asa ceva, sa sune la protectia consumatorului, si eventual la sacalii astia de la tv, ca parca ne-am saturat de atita leaspsa

  74. Salut !

    Imi pare bine sa aud ca inca mai exista service-uri unde se si face treaba, desi marea majoritate (asta ca sa nu zic ca TOATE) sunt HOTII PE FATA.

    Eu de cand m-am ars acum 2 ani cu reprezentanta, de atunci m-am invatat sa imi FAC SINGUR ABSOLUT TOATA INTRETINEREA.
    Da, a fost o mica investitie, de aproximativ 1500 ron in diverse scule, dar de atunci am scapat de facturi uriase pt servicii neefectuate, piese schimbate doar pe factura, piese furate samd.
    Exista internet, exista youtube, exista carti, exista manuale de service.

    Acum sa zic si evenimentele neplacute cu reprezentantele:
    1. Acum 3 ani, am avut un Mercedes CLS, masina la care am tinut enorm -asta pana anul trecut cand un betiv idiot s-a bagat in mine si mi-a facut masina praf si m-am ales cu multiple rani. In fine, nu despre asta vreau sa discut.
    Ma duc cu masina la service-ul de la reprezentanta -nu conteaza care, pt a imi face revizia mare si pt o problema la cutia de viteze 7g Tronic, si anume nu schimba cum si cand trebuia, si de asemenea nu intra in treapta a 7a. Dupa ce platesc o factura nu tocmai mica pt “testare”, aflu dupa 2 ore ca masina mea are convertizorul de cuplu dus, circuitul de comanda hidraulic dus, si inca cateva piese piese ce costau peste 15000 EURO, si sunt intrebat daca vreau sa le schimb. Acum deja m-am enervat foarte tare, fiind ca am diploma de inginer mecanic (ca nu lucrez in domeniu e cu totul altceva) si stiu ce inseamna o cutie automata si cum functioneaza.
    Si de asemenea mi-au “facut” revizia mare, adica schimb ulei, filtre, verificari directie/suspensie/frane. Le-am zis sa imi schimbe si rulmentii de pe fata, ca unul suna. Bine inteles, pe factura i-au schimbat, inca au pus SKF.
    Mi-au trantit o factura de 2800 lei, din care 600 lei a fost diagnoza cutiei. -ENORM.
    Supriza mare: platesc si ma duc sa testez masina, gasesc un drum mai liber, si ii dau cam 120 km/h -sunetul de la rulment era insuportabil, desi ei l-au schimbat.
    Ma duc inapoi in service, ei declara ca nu sunt de vina, ca l-au schimbat ca plm. Ridic capota si verific uleiul, ca atunci mi-a trecut prin cap ca poate nici ala nu l-au schimbat.
    Spre stupoarea mea, uleiul era negru si jegos -probabil ca nu l-au schimbat nici data trecuta.
    Nervos, problema “s-a rezolvat” cu cativa pumni si picioare aplicate mecanicilor si sefului lor, apoi a 2a zi cu o amenda pt mine.
    Tot a 2a zi, cu telefoane la OPC si la o firma de advocatura, am fost sunat sa ma duc sa fac revizia, ca nu ma costa nimic, si ca pot sa stau langa mecanici.
    De atunci nu mai calc in nici un service sub nici o forma.
    Si pt problema la cutie m-am enervat si m-am dus in Viena, la cea mai mare reprezentanta Merceds din Austria. Problema: un senzor si a trebuit sterse 2 coduri de eroare. Costul: 200E cu tot cu manopera, cu zeci de mii de euro cat mi-au cerut gunoaiele de la noi.
    Sa nu mai zic de calitatea serviciilor, ce e exemplara.

    Asa ceva e inadmisibil, ca in Romania sa te fure pe fata in service, si apoi sa si platesti facturi enorme. Si e si mai suparator cand esti obligat, datorita garantiei, sa iti faci revizia doar la ei. Aici e exemplul tatalui meu.
    2. Se duce frumos tata sa isi faca revizia mare la Logan, care a insemnat doar ulei si toate filtrele . Toate bune si frumoase pana cand ii inmaneaza o factura de 1050 lei.
    Ce mama dracului, 1050 de lei factura la un cacat de Logan, asta in timp ce la mine, pt aceleasi lucruri plateam cam 1200 lei, si e la Mercedes.
    In fine, nervos nevoie mare ajunge acasa si ma suna. Ma duc si eu, si ce sa vezi, verifica uleiul si nu doar ca era sub limita, era si negru si jegos.
    Mergem inapoi la service, si cu scandal, injuraturi si reclamatii la OPC s-a rezolvat dupa 3 zile.
    3. Un prieten a patit urmatoarele: Se duce omul la revizia mare la un Jaguar XF Supercharged, adica la 30000km.
    Ii descopera o problema la axele cu came, si ii zic ca trebuie sa ii schimbe axele cu came si culbutorii. Omul zice ca e ok, doar e acoperit de garantie. Schimba cei de la reprezentanta axele cu came si culbutorii, si dupa 3 saptamani il cheama sa isi ridice masina.
    Ridica omul masina si dupa ce face cam 200 de km, supriza mare, isi distruge motorul. I s-a rupt distributia, axele cu came, culbutorii si tachetii facuti praf.
    Raspunsul celor de la reprezentanta a fost ca clientul este de vina, fiind ca a mers foarte tare cu masina dupa ce a ridicat-o de la ei si inca nush ce rahaturi si ca ei nu ii platesc nimic si nu are decat sa plateasca el reparatiile -18000 EURO.
    Tin sa zic ca s-a lasat cu sange, spitalizari -1 mecanic si un sef, si amenda -pt prietenul meu.
    Apoi a 2a zi s-a rezolvat problema, dupa interventii mari la persoane cu functii inalte, celor de la service le-au sosit piesele in 2 zile si au fost montate in 9 ore, timp in care proprietarul a stat langa ei. Problema reala a fost un senzor de pozitie, dar ce sa ii faci, traim in Romania, tara tuturor imposibilitatilor.
    Sincer, spitalizare si amenintari merita toate gunoaiele ce te fura.

    Sfatul meu: cine are deprinderi tehnice si este doreste sa scape de facturi umflate, poate sa isi faca singur intretinerea la masina.
    Exista magazine de unde poti cumpara piese pt aproape orice tip de masina.
    Lucrari simple gen schimb de ulei dureaza 20-30 de minute, si te scapa de bani dati in plus la service si esti sigur de lucrul pe care il faci si de calitatea materialelor.
    NU recomand nimanui sa se bage la lucrari complexe daca nu se crede in stare de a le duc la bun sfarsit.

  75. a pomenit cineva de furtul de combustibil? treaba e ca in romania se mosteneste furatul inca de pe vremea lui ceausescu. ideea e ca atunci furai de la stat, adica cumva si de la tine. si cum toti furau, era putin corect, pe undeva. acum, cand furi, furi de la cineva, de la o persoana anume.si asta nu este frumos deloc. inca ceva: care nu a fost furat de “meseriasii” zugravi? eu daca ma duceam la ora 8 la apartament sa vad in ce stadiu e lucrarea, ei se duceau a doua zi la ora 7. se duceau foarte harnici sa duca gunoiul… numai ca nu trebuia sa arunce si materialele nefolosite la gunoi, saci nedesfacuti.. cineva ii astepta la gunoi, incarca sacul si pleca. si uite asa au intrat in peretii unui apartament cu 3 camere de 60mp, 50 de saci de tencuiala, adica ~ 2 tone. sunt convins ca si in alte domenii se fura, pt ca asa ne-am obisnuit noi la romanica, sa furam unul de la altul. apropo: azi noapte mi-au furat placutele de la un chrysler voyager, numere de bulgaria CC0147CK. daca le vedeti pe undeva sunati-ma la 0722560055. multumesc

  76. Andr3yi (anonim)

    SI eu am patit la amadoua masinile fordul l-am dus la reprezentata pt revizie si vopsire bara fata (am avut grija sa ating un gard viu ) , toate bune si frumoase , au schimbat filtre , ulei, dar cand am luat masina am observat erroare faruri pe display , fiind seara am observat ca nu se mai adaptau in functie de viraj , m-am intors la ei si i-am intrebat daca au umblat la ele binenteles ca au spus “NUUUU” , apoi intrebarea mea a fost: “bara cum ati dato jos daca nu ati demontat si farurile ” poi sa vedeti ca se poate pe sub far ” imposibil dobitocilor sunt cleme la care nu se poate ajunge decat cu farul jos ” dupa o scurta analizare la mufele farurilor un inspector de-al lor a observat ca mufele erau rupte crapate si 1 sau 2 pini atinsi , binenteles ca am cerut sa imi fie schimbate farurile ,,, (acesta a fost primul defect observat , au mai urmat inca 2 dar nu am mai ajuns la ei , sunt plecat prea departe)asta e doar un caz daca v-il spun si pe celalat o sa face pe voi de ras….

  77. Eu am fost saptamana asta intr-un service in Colentina, fix langa Supercom (taranii aia care ridica masini :) ), serviceul se cheama Coasta de Est Service (varianta West Coast din Romania probabil) si am facut o revizie + niste bielete + ca aveam un etrier varza. Ideea e ca au doar 2 rampe, dar mecanicul de acolo lucreaza IMPECABIL … nu cum fac unii … oriunde nu au o solutie ii baga 2 ciocane … totul s-a demontat si montat cu sculele necesare, etc. Tot respectul! Mi-a reparat si etrierul care costa vreo 15milioane :)

  78. “Suntem furaţi”, “ştiu eu sigur” bla bla. Începi şi povesteşti ca acum câţiva ani nu ştiu ce se întâmpla, iar la sfârşit ne spui ca de fapt nu era acum câţiva ani ci acum 1-2 ani. Te contrazici singur, nu faci altceva decât sa distribui o bârfa fără nici un fel de dovada (“nu dau nume ca şi-ar pierde licenţa”). Ce să înţelegem de aici? Ca eşti părtaş cu ei, ca eşti de acord cu ceace fac. Asta e problema voastră! Te trezeşti după câţiva ani să deschizi gura şi nici atunci nu o faci cum trebuie! Eşti un fricos şi un indiferent! Probabil şi impotent pe deasupra…. “Lumea nu este un loc rău datorită oamenilor rai ci datorită celor indiferenţi şi a celor care prefera să întoarcă spatele ca tine!

    • tu esti un troll, te iei de el ca a scris ceva adevarat :)

      dar da, problema oamenilor este ca inchid ochii si trec mai departe!
      foarte putini reclama, majoritatea merg mai departe si inchid ochii

      …ideea este ca ei se intind atat cat li se permite…

  79. In Valcea la concesionarul Dacia/Renault/Nissan te invita sa vezi ce se face, sau poti opta sa stai in sala de asteptare si vezi pe monitoarele de acolo ce se intampla, primesti piesele vechi inapoi. E in avantajul lor sa faca asta pentru ca doar asa castiga noi clienti si ii pastreaza pe cei vechi. Desigur pretul este pe masura serviciilor, adica foarte mare, dar la o lucrare serioasa e important sa fie facuta ca la carte, cel putin cu piese originale daca nu cumva aveti altele mai bune conforme cu masina.

  80. Vad ca nu se scrie nimic despre piesele bune furate de pe masina. Eu am patit asa ceva in service-ul Opel GTT. Masina mea (Opel Corsa) a fost tinuta in service peste doua saptamani, pe motiv ca nu venisera piesele necesare reparatiei. Era vorba de o reparatie de tinichigerie. Dupa ce am luat masina, am constatat ca sonda lambda (care era buna) imi fusese inlocuita cu una defecta, si ca ansamblul (paralelogramul) de antrenare a stergatoarelor de parbriz imi fusese inlocuit cu unul ruginit, blocat… :(

  81. bai fratilor ASTEA SUNT NIMICURI pe langa ce a patit un prieten al meu. opel astra 2006 ,nu mai pornea. sa dus la un service din Slobozia, la pus sa plateasca 2 injectoare, pe care leau montat pe masina , si a plecat omul acasa. a doua zi surpriza, masina tot nu mai pornea. prietenul meu sa dus in alta parte si a verificat injectoarele unde i-au spus ca unul din cele schimbate nu functioneaza bine. sa dus inapoi la mecanicul si patronul servisului, le-a facut un scandal monstru, dupa care mecanicul a zis – lasa dnle ca-ti pun eu alt injector. Si a facut greseala ca dupa ce sa certat cu aia, a lasat masina acolo zicandu-le Nu stiu eu o las aici si-mi faceti masina. Sa intors a doua sau atreia zi, a luat masina se acolo ,, cica era gata. Dupa doua zile surpriza mare bai baieti SA SPART CUTIA. Eu am presupus un lucru, si i-am zis ca nu avea cum sa se intample asa ceva. Plus ca nu se vedea nici o picatura de ulei. Mai tarziu am aflat prin alta persoana ca mecanicul care i-a schimbat a doua oara injectorul i-a dat uleiul jos din cutie . E asta nu merita omarat. CICA SA LASI MASINA LA EI mai ales dupa ce arta

  82. florin (anonim)

    nu am citit decat articolul,dar ce am citit sa zicem ca e pistol cu apa pe langa ce stiu ca se intampla intr-un service din Timisoara. Vine un client cu o duba ,ceva Fiat parca, si doreste o constatare la cre mecanicicii impreuna cu patronul dau rerpede cu putun spray pe amortizoare ca sa para ca sunt scurse si cheama clientul, domne uite o mare problema toate amortizoarele sunt praf. Clientul nevinovat saracul decide sa schimbe toate 4 amortizoarele care faceau vreo 2000-2500. Pana aici e ok,ce urmeaza e tragic. Se apuca oameni de treaba le dau jos pe toate 4 si surpriza , le curata de mizerie , le vopsesc cu negru lucios si le monteaza la loc. In final vine omul, plateste factura de montaj plus amortizoarele si iese pe drumurile publice cu asa zise amortizoare noi. La final speram cu totii sa nu dea cumva in noi sau sa-si rupa gatul clientul nevinovat.
    De asta ce mai spuneti?

  83. intrebare pt lume!!!!ce poti face sa starpesti furtul in rominia???????eu am un service auto!!!!!si mincarea de la caini au furato si atunci am inchis service temporar!!!!!acum caut mecanici cu plata in procentaj 40% din realizari plus carte de munca!!!credeti caci vor asa sa munceasca???????????

  84. poate baiatul a lucrat in service DACIA ……dar pe modele 1300 :) )

  85. Sincer va zic ca se fura si al service de marca . Am facut practica de la service multi marca pana la service-uri de reprezentata pt Dacia, Renault si Seat. Peste tot se fura si nu ma refer din masini , sau din piesele masinilor. Se furau de la Spray-uri de curatat,antigel, pana la ulei motor ( maruntisuri) pe care mecanicii faceau rost de ele cu greu din economie, adica un tip de ulei care-l adunau de la mai multe masini care foloseau acelasi ulei( restul ala ) , i-l foloseau la o masina pt a putea scoate cu greu din service un bidon de ulei nesigilat . Unde nu-i salar motivant , e vai de patron !:)))

  86. salut!!!
    detin un wv golf v 1.9 TDI… mentionez ca maine trebuie sa merg sa o scot la capat cu domnu mecanic…
    vineri dupa amiaza, plec cu masina si dintr-o data observ ca nu mai are putere, imi face un sasait ciudat si cand ajunge pe la 2000 de ture tremura/ ma zgaltaie, fac cale intoarsa spre casa cu masina subturata, ca nu mai era de mers cu ea si a doua zi dimineata plec sa caut un service…. gasesc unul d’esta mai de cartier si ii explic omului/ mecanicului ce simptome are masina… din ce i-am zis nu si-a dat seama ce poate fi si iese afara sa se uite sub capota…
    se tot uita… insa nu isi da seama ce poate fi, insa imi recomanda un aditiv pentru combustibil ca s-ar putea sa fie de la motorina… ok, iau un aditiv de la el, mi-l toarna in rezervor si plec acasa cu masina cu recomandarea de a iesi la un drum intis pentru a o forja putin poate isi mai revine, poate crapa ceva si gaseste mai usor problema (vezi Doamne problema fiind motorina), spunandu-mi sa revin abia Luni pentru ca era aglomerat…
    pentru ca imi era mila sa forjez masina vazand cum imi face pe la 2000 de ture, o duc subturata acasa si sun un prieten ce stiam ca are tester (il foloseste omu’ pentru el), nemaiavand rabdare pana Luni cand m-a chemat domnul ‘mecanic’, sa vedem ce gasim… zis si facut…
    ce credeti ca imi da testerul?… 16485 – Mass Air Flow Sensor (G70) Implausible Signal
    Cauze posibile:
    -Senzorul de debit al masei de aer defect G70
    -Pierdere de aer dupa senzor debit masa de aer G70
    -Filtrul aerului de admisie murdar/defect
    -Spoturi sol corodate sau reziduri de vopsea
    -cabluri sau conectori de la senzorul de debit al masei de aer G70 defect
    +Posibile solutii+ valorile de pe tester…imi notez exact aceste informatii pe o hartiuta si Luni cand ajung la service i-o prezint si domnului mecanic in ideea de a-i usura munca/ pentru a gasi mai repede care-i problema…. se uita peste acele informatii si ajunge la concluzia ca e debitmetru fara sa mai faca nici o verificare pe tot acest traseu pe unde circula aerul, sa vada daca nu cumva poate fi altceva….
    imi comunica ca trebuie sa schimbe debitmetru, sare la PC sa imi caute piese si o gaseste la pretul de 596 RON cu piesa veche la schimb si fara schimb la 1075 ron… ok, nestiind cam ce preturi sunt la respectiva piesa o iau de buna ca fiind un pret bun, ii dau 200 ron acont, si da drumu la comanda… scot masina, o las parcata pe la el si plec pentru a ma intoarce a doua zi sa monteze debitmetru…
    PS: imi cere cheia la masina in caz ca incurc pe cineva pana a doua zi sa o poata muta… in fine, nu i-am dat-o…
    dupa ce scot masina imi aduc aminte ca am niste nr. de telefon de la 2 magazine de profil si sun si eu sa intreb de niste preturi pentru debitmetru, si sa raman masca cand imi comunica primul mag. pretul de 480Ron si al doilea 430Ron… ma duc si ii comunic si domnului mecanic ca vreau sa anuleze comanda sa imi comand eu piesa (mentionez ca nu trecuse jumate de ora) la care imi spune ca nu mai poate anula comanda ca piesa aia deja o plecat spre el si abureli…sa fim seriosi, povesti de adormit copii… in fine, nu se poate, nu se poate, teapa mea ma gandeam…
    pentru ca era vorba sa fie schimbat si filtru de aer si eu ajungand la aproape 10000 de km de la ultimul schimb de filtre (MANN) si ulei ii zic sa imi faca o oferta cu preturile si ma gandesc daca le schimb sau nu si sa vezi preturi, toate erau mai mari cu 2,3,5,15 Ron respectiv 58 de Ron uleiul (Castrol Edge 5w-30 Norma 507 00, oferta lui 250 Ron eu l-am gasit cu 192 Ron) fata de magazinele de piese auto… i-am zis ca e cam slabuta oferta si ca am gasit toate produsele la preturi mai mici la care imi zice ca sa-mi iau eu uleiul si sa iau filtrele de la el avand in felul asta manopera gratuit…ok, batem palma pt filtre MANN ca la alea imi facuse oferta…
    a doua zi cand ajung eu la el la service, debitmetrul ajunsese, bag masina in service, demonteaza debitmetrul meu, se uita la el, il intreb ce are ce e defect la el, imi zice ca probabil e sensorul de aer… in fine, il monteaza pe ala nou, schimba uleiul vine cu filtrele (doua MANN si doua nush ce NO NAME) la care ii comunic ca eu am zis ca vreau filtre MANN, trimite pe cineva sa le ia si pe celelalte doua tot MANN-uri, le monteaza pe toate si se apuca si da la automat una intr-una de imi era mila de masina, nu porneste masina, trag motorina la filtru, da iarasi la automat, dupa care porneste masina….
    si ce sa vezi, turez masina pe liber la 2000 rotatii si masina avea exact acelesi simptome ca inainte sa-mi monteze debitmetrul (adica un sasait/pufait), si incepe si se apuca sa verifice pe circuitul aerului pana ajunge la un furtun ce duce la intercooler unde descopera o ditamai taietura… ce credeti, ala era toata problema…. va dati seama ca deja eram negru in ceru gurii ca…
    Mentionez ca am fot tot in teasta lor pe tot parcursul operatiunilor facute la masina pentru ca am ami fost patit…. de fel sunt extraordinar de calm si fara chef de scandal dar deja imi cam bagase mana in buzunar cam adanc… si pentru ce?…pentru o piesa ce poate era perfect ok…
    ce credeti ca urmeaza?…ii spun ca eu vreau sa imi puna debitmetru ce a fost la mine pe masina si sa punem testerul cu debitmetru meu si furtunul nou (si ala e doar 300 de Ron – cumparat de mine ca daca il mai lasam pe el ce stii la ce pret ajungea) la care imi spune ca nu mai poate pune debitmetru meu ca l-o trimis la schimb cu ala ce venise nou…. bun, atunci ii cer sa sune la ala care i l-o ridicat sa il aduca inapoi… il suna, si spune de vreo 3 ori ca ala nou e montat pe masina, poate, poate zice ala ca nu mai poate veni cu el inapoi, termina discutia si zice nu mai poate sa-l aduca si se apuca sa imi indruge mie ca defapt e si debitmetru si furtunul spart si trebuia amandoua schimbate… i-am zis ca n-am de gand sa-i dau banii pe debitmetru fara nici macar o proba la debitmetru ce l-am avut eu pe masina…
    mi-am scos masina din service si am ramas ca merg maine sa vedem cum facem, spunandu-mi ca poate ii aduce debitmetru meu inapoi pana maine (adica lui i-l ia in 5 min dupa ce l-o demontat de pe masina da ii trebuie o zi sa i-l aduca inapoi?) …sincer imi e ‘frica’ sa nu faca rost de vreun debitmetru defect de mai stiu eu de unde si sa imi zic ca ar fi cel de pe masina… VOI CE ZICETI, CUM AR TREBUI SA PROCEDEZ, n-as fi fraier sa-i dau banii pe debitmetru ala care poate era perfect OK? ….eu unu m-am gandit si la protectia consumatorului… ASTEPT NISTE SFATURI!!!
    ATENTIE!!! CAM TOTI MECANICII SUNT ‘O APA SI-UN PAMANT’ nu stiu cum sa te mai fure, cu mici exceptii…

  87. Pentru cel care ii lauda pe “meseriasii” de la Convenabil din Tulcea… Baietii aia de acolo habar nu au sa umble la o masina sunt total pe langa si mai au si niste preturi de te apuca durerea de cap. Azi am fost la ei sa imi fac schimbul de ulei la un golf 1.9 tdi si “meseriasul” care s-a ocupat de masina mi-a rupt 3 suruburi de la scut cu scuzele de rigoare ca “nu se mai pot scoate dom’le, suruburile erau de vina ca erau ruginite”. In fine am zis ca poate are dreptate cu toate ca scutul fusese dat jos tot la ei ultima data acum 2 luni cand fusesem cu masina in service. S-a invartit pe langa masina de parca acum facea primul lui schimb de ulei de ma apucasera dracii deja si cand sa puna la loc capacul de la motor a apasat ca berbecul de l-a spart fix in doua motivand ca era capacul crapat. Cand a vrut sa se apuce de schimbat filtrul de polen am zis “Ajunge!” si am plecat repede sa nu mai aibe ocazia sa mai strice ceva. De fata erau inca doi din care unul sef de service caruia cred ca i s-au parut absolut normale “performantele” mecanicului din moment ce a ramas surd si mut la reprosurile mele. Neseriozitatea la ea acasa.

  88. Si eu am fost cu masina la Cobalcescu si am fost furat.

  89. Domnilor asa este se fura in service-urile de peste tot,eu ma aavut masina intr-un amarat de service din slatina BOSCH CAR SERVICE,Novel Auto,mi-au facut masina zob oamenii,am dus-o pornita sa skimb distributia si mi-au distrus chiuloasa,mi-au spart baia de ulei mi-au crapat geamul si pe deasupra mi-au luat si niste bani din masina,tin sa va precizez ca mecanicii de acolo aveau niste salopete murdare de mi-au distru s si scaunul masiniii,mi-au tinut masina in service 1 luna domne si-au batut joc de mine va rog frumos sa nu va duceti acolo ca aia va distrug masina si-asa nu prea au ei clienti ka lumea fuge de ei ca de dracu domnilor deci dak aveti probleme cu masina evitati NOVEL AUTO

  90. Fratilor are dreptate ionut de mai sus,am patit-o rau la service-ul asta BOSCH-NOVEL.Eu eram in trecere prin SLATINA si am vazut un ”mare service” de fapt un BOSCH CAR SERVICE (mai degraba e BORS din ala de se pune la ciorba) si am oprit si eu pentru a schimba uleiul si filtrele la masinutza mea,mi-a zis unu de la receptie(unu de care imi era sincer scarba avea paru lung si cleios parca semana cu LOUIE ANDERSON ala din desene animate si ii putea gura si mai mirosea si a transpiratie…. si mi-a zis ca ei nu au pe stoc uleiu si filtrele si ca daca astept mi le aduc pe la ora 1(m-am mirat si eu in gandu meu zicandu-mi:ce dracu service e asta daca ei nu au nici ulei si filtre pe stoc pentru un vw),in sfarsit m-am conformat si le-am lasat masina acolo si mi-a zis ala de la receptie ca ma va suna el la 1 sa o iau,ma duc in oras sa-mi iau masa si ma suna tipul ala pe la ora 3 zicandu-mi ca masina e gata,iau un taxi si ma duc acolo,cand ajung sa vedeti si dvs marea surpriza………eu care lasasem masina cu rezervorul jumate acum era putin deasupra liniei rosii,m-am certat cu ei si………..nu am avut cu cine vorbi nu era acolo director nimik,mecanicii parca erau pe brazda fratilor,plini de ulei si pe fata si unu avea o fata de mare betivan,nici nu m-am mai uitat la filtre si la ulei am plecat dreacu de acolo dupa ce am achitat……….sa va fereasca d-zeu sa ajungeti in serviceul ala,e frumos pe dinafara dar stiti ca e o vorba:”afara e vopsit gardul si inauntru leopardul”

  91. corect

  92. Sa vedeti ce se fura la vw ……am fost de mai multe ori in garantie cu o vw caddy……nu mi-au schimbat nimic….ulei …filtre…dar in schimb …mi-au furat motorina…..mi-au inlocuit stergatoarele….NU LASATI AUTOVEHICULUL NESUPRAVEGHEAT IN SERVICE……mai ales la PORSCHE VEST 1…….atentie ca sunteti paziti de agentii de paza ca sa nu cumva sa vedeti ce se intimpla in atelier……..insemnati-va toate piesele cu vopsea …….preventiv……si cautati-va un service unde stati linga masina ……..Radu….

  93. Reprezentanta Ford Romcar Bucuresti, stergatoare furate, rulment de presiune furat, bord ars in urma unui scurt-circuit,
    sistem ridicare scaun(electric) inlocuit cu unul defect, masina dusa cu 30 de litri de mototrina a iesit pe rezerva, carcasa filtru de aer sparta.
    Kilometrul zero Tg-jiu, schimbat pivoti stanga, dreapta fata, stransi insuficienti in fuzeta, => pivoti distrusi, fuzeta distrusa, schimbat placute de frana, plecat cu rotile nestranse, plus multe altele.
    P.S La Romcar s-a lasat vatamarea corporala a sefului de service si a electricianului vinovat pentru scurt ciurcuit.

  94. george ploiesti (anonim)

    Daca sunt persoane din Ploiesti care nu se pricep la masini si nu sufera de comoditate sa isi schimbe singuri un filtru, un set de placute, etc…… si care doresc ajutor la schimbatul acestora sunt dispus sa acord asistenta gratuita. Motivul este acela ca daca nu se mai duc oamenii la acele lichele de mecanici poate isi schimba mentalitatea si comportamentul si nu mai va jegmanesc de banii munciti de voi. Nu sunt mecanic. Nevoia m-a facut sa devin. Am trait experiente neplacute la service. Nu exista service bun si service prost. Pe cel bun il vinde firma exemplu: BOSCH, EURIAL, CARDINAL, etc………..

  95. zorro soferul (anonim)

    Pai daca stai la cafea… nu stii ca esti in Romania? Eu nu las niciodata masina fara sa fiu langa ea la orice service. Daca nu ma lasa sa mai uit langa mecanic plec!

  96. buna ziua. Sa va spun si eu problema mea….un reprezentat opel in care mi-am facut toate reviziile si toate piesele cazute in perioada de garantie. in urma cu cateva zile am avut o mare problema. mi-a picat caseta de directie. toate bune si frumoase. m-au chemat sa imi inlocuiasca piesa pe garantie doar ca surpriza piesa era SH adica recondionata. este posibil asa ceva??vreau sa ii dau in judecata pentru aceasta inselatorie. cineva ma poate ajuta?

  97. Am dus si eu masina pentru reparatii tinichigerie in urma unui accident minor. Dupa ce iau masina din srevice vad ca nu prea mai pornsete bine iar apoi nu mai porneste deloc. O duc inapoi si le zic sa verifice ca sigur au uitat sa puna ceva, sau au pus incorect. Verifica oamenii de acolo timp de 2 saptamani si ajung la concluzia ca am 3 injectoare stricate, in conditiile in care pana a ajunge cu ea in service nu am avut nicio problema. Banuiala mea: mi-au schimbat injectoarele, insa prinde hotul daca nu ai dovada.

  98. Stan Patitu (anonim)

    Service Radacini… niste escroci… dupa o tamponare frontala merg la ei ca aveam casco pe atunci… mi-au spus ca au schimbat radiatorul si la cateva luni ma trezesc ca pierd freonul… am mers la un tip pe soseaua Giurgiului, am stat langa el… mi-a aratat clar ca radiatorul fusese indreptat, mai pastra ceva din curbura de la tamponare si avea lipite niste etichete galbene despre care tipul a spus ca nu se gasesc pe aftermarket, fiind in realitate etichetele radiatorului original.

  99. stoica valentin (anonim)

    Stimati conducatori auto. Orice lucrare la autovehicul indiferent unde o faceti faceti cumva sa aveti ziua aceea libera sa stati pe capul celui sau celor ce va lucreaza pt ca amavut si eu experiente similare. Asa e romanul, prietenul, colegul etc. daca putin intoarceti spatele singurul lucru de care sunt cu adevarat capabili este sa VA FURE.

  100. Theodor Ionescu (anonim)

    Da, am patit si eu ceva foarte naspa intr-un service auto, mi-am dus masina la reparat si am luat-o mai rau decat am dus-o. De atunci m-am hotarat sa invat sa-mi repar singur masina si nu o mai duc la reparat, imi cumpar piesele dintr-un magazin unde le gasesc la preturi convenabile, tin sa mentionez ca in acest magazin gasesti piese de masini pentru pentru diverse marci si mai sunt sunt si piese care provin din dezmembrari.

Lasă un răspuns

Login pentru a posta cu utilizatorul 4Tuning.

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>