Care e cea mai buna benzina?

Am inceput sa realizez, in cele din urma, ca exista diferente mari intre lichidele pe care le bagam de la pompa, in masinile noastre. Dar cum e posibil asa ceva?

In primul rand, exista diferente mai mari sau mai mici intre preturile cerute de statii. Daca la Lukoil este cel mai mic pret, la OMV gasesti cel mai mare pret. Asadar, romanul are tendinta sa se duca la varianta ieftina. Dar este oare si cea mai buna?

Nu am mai pus de foarte multa vreme benzina ieftina, de la Lukoil. Si destul de rar de la MOL. Pun doar de la Petrom, Rompetrol si OMV. Insa voi restrange cercul si mai mult si voi alege de acum doar Rompetrol si OMV.

Cand am pus ultima oara benzina de la Petrom, chiar daca este grupul Petrom-OMV, se pare ca sunt diferente la calitate. Mai precis, cu aceeasi cantitate am mers mult mai putin decat am mers (cu aceeasi cantitate cumparata) de la OMV. Rompetrol este si el acolo, sus, cu maximum de kilometri / litru consumat.

Acum hai sa va zic si varianta scurta: cu benzina de la OMV am mers mai multi km decat cu orice alta benzina, de la alte statii. Si nu este doar o impresie. Ce-i, drept, am platit mai mult. Insa eu bag sa zic benzina de 100 de lei, indiferent de locatie. Cred ca asa face majoritatea, nu se uita la cati litri baga, ci la cat ii costa. Adica cu aceeasi suma de 100 de lei puneam de la OMV cantitatea cea mai mica fata de alte benzinarii, ca au cel mai scump litru.

Curios este faptul ca… mergeam si mai mult! Asadar, pentru mine personal, lucrurile sunt clare: in Romania, benzina mai scumpa are o justificare si merita. Chiar daca pretul este colosal si urias fata de ce inseamna tara noastra in prezent (inflatie, forta de munca, somaj, coruptie, politica de rahat, etc.), nu avem ce face si trebuie sa punem benzina si motorina in atelajele noastre. Eu v-am spus alegerea mea de acum inainte.

Tu ce statie alegi? Lukoil, MOL, Petrom, OMV, Agip sau Rompetrol? Or mai fi si altele, dar eu nu le vizitez, recunosc…

57 Raspunsuri la Care e cea mai buna benzina?

  1. cred ca cea mai buna benzina e “Alto 101 de la Rompetrol” parca iti transforma masina intr-un bolid ;) ) …. in general alimentez de “OMV -Motion 95″ .

  2. 90% din timp alimentez de la rompetrol. Alimentam cu benzina efix 95 pe care o recomand tuturor…dar de aproximativ 1600 km am alimentat numai alto 101. Pot spune ca dinamica masinii este imbunatatita si masina merge mult mai bn. Nu stiu dak cu alto 101 consuma mai putin decat cu efix 95…cert este ca masina este mai vioaie cu alto 101. Recomand asa cum ai spus si u numai OMV si Rompetrol… dak este musai chiar si Petrom… Altcv nu vreau sa mai incerc…le-am incercat pe toate si pot spune ca cea mai slaba este Celly

  3. eu sincer aleg lukoil si rompetrol, nu mi-a facut nici o problema masina de 1 an de cand o am, plus de asta parcurg o distanta buna cu litrii din pompa de la lukoil si rompetrol.
    daca ajunge-ti in zona crevedia (judetul giurgiu) nu alimentati de la DinoBenz, au cei mai prosti carburanti pe care i-am pus in masina vreodata, ca sa nu mai zic de GPL-ul de acolo care e 3/4 apa sau ce mama lui o fi.

    • Benzina mai proasta ca la Lukoil nu exista, iar motorina e de tot rahatul.
      Benzina de 98 de la Lukoil mi-a cauzat ardere detonanta, mai precis mi s-a aprins un CEL in bord, iar cand am verificat cu EDIABAS, a ramas logg de la senzorul de anti-detonatie.
      Recunosc, masina imi este destul de modificata la capitolul motorizare, DAR e setata pentru benzina de 98/100.

      In rest, OMV MAXXMOTION 100 si ROMPETROL ALTO 101.
      Cand sunt plecat din tara, folosesc exclusiv SHELL V-POWER 100, cea mai buna benzina din lume (parerea mea).

      • Cea mai proasta benzina pe care am intalnit-o este fara dubii LUKOIL. Turatii la motor aiurea, relantiul oscileaza, putere kangi. De o perioada merg cu rompetrol aia aditivata si se simte cum prinde viata …..recomand.

  4. aia ieftina e cea mai buna

  5. Salutare tuturor. Pot sa va spun ca am testat benzina si motorina in cantitati mari si pe distante lungi alimentand de la OMV ,Rompetrol si MOL. Carburantul de la OMV este foarte prost cel MAXX MOTION deoarece este foarte aditivat si genereaza o ardere foarte puternica astfel autonimia masinii scade foarte mult si ,sa fim seriosi cati dintre noi ne uitam la faptul ca masina e cu 1% mai sprintena ?!?!. Cel mai ok carburant parerea mea este la Rompetrol EFIX . Daca aveti ocazia sa alimentati de la Shell , alimentati V Power, un pret putin ridicat dar e cunoscuta ca fiind cea mai buna motorina cu circulatie in Europa

  6. De la AGIP nu alimenteaza nimeni ce parare aveti despre benzina si motorina de acolo?

  7. Desi nu am benzina am mers destul de des cu o fabia din familie 1.6 16v cand a mea era in service. Nu va recomand Lukoil deloc dupa parerea mea cel mai prost carburant si benzina si motorina lor sunt indoite cu apa grav.
    In ambele masini cu care merg al meu vento 1.9 gtd si fabia 1.6 cand am pus carburant de la ei oscila acul de la turometru in mers de ziceai ca e stricat.
    De atunci pun numai de la OMV/Petrom benzina motorina si nu am probleme.
    La km parcursi cu ambele masini distante similare cu carburant de la OMV sau Petrom nu am sesizat nici o diferenta la consum.

  8. MOL e cea mai buna dupa parerea mea.
    Motorul toarce mai frumos si parca are mai multa vlaga.
    De la Rompetrol si cateodata de la Petrom mi se aprinde check engine din cand in cand.

  9. OMV si Petron te fura la volum, deci am incetat sa alimentez de la ei. Doar MOL sau ROMPETROL…plus ca benzina 95 e sfanta, nu toate super,mega,extra..denumirile pompoase sunt doar comerciale.

  10. Articolul este nul din punct de vedere tehnic.
    – Pe baza carei documentatii s-a stabilit diferenta intre lichide (carburanti)?
    – Era bine daca s-ar fi trecut preturile la carburanti.
    – Cu ce masina s-a realizat testul?
    – Ce fel de benzina s-a folosit (ma refer la denumire)?
    – Ce traseu a fost folosit pentru testare si daca a fost identic pentru toti carburantii?
    – Nu s-a fofosit carburanti de la toti producatorii.
    – Care este distanta de referinta care trebuie parcursa cu o anumita cantitate de conbustibil?

    • Schimbator (moderator)

      Pai cine a zis ca este un articol tehnic? Daca era tehnic apareau numere, cifre si date exacte. Tocmai din acel motiv am mentionat, pesemne nu destul de mare, ca e vorba de parerea mea personala. Evident ca nu este un test oficial, de aceea este si pe un blog, nu sunt nici de la Dekra, nici de la ADAC, nici macar de la RAR Voluntari. Eu exprim o idee si mai cer si parerea celorlalti, daca vor sa o dea. Vrei ceva tehnic si oficial? In Romania nu se va face niciodata.

    • Fii atent, din experienta persoanala, am dedus urmatoarele:
      Lukoil=cacat lichid.
      Nu doar eu, ci si multi prieteni am avut necazuri cu Lukoil.
      Eu m-am ales cu un CEL, si cand am verificat cu EDIABAS codul respectiv a fost dat de senzorul anti-detonatie.
      Cand se intampla lucrul acesta, benzina nu are C.O. corespunzatoare, mai precis contine apa si/sau ulei.
      Si asta cu benzina de 98, nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca bagam benzina de 95 de la ei.

      Acum, cu benzina de la OMV, Petrim si de la Rompetrol niciodata nu am avut probleme. Mentionez ca bag doar benzina cu C.O. 100, dar daca nu gasesc, bag si de 98, fara probleme. Motorul imi este setat pt benzina cu C.O. intre 98 si 100 si mai am si o harta pentru C16, dar in loc de C16 bag AvGAS (benzina de aviatie, de culoare albastru-deschis).

      Cea mai buna benzina posibila este cea cu PLUMB. Din pacate, datorita faptului ca e foarte toxica, nu mai e comercializata, exceptie facand benzinele de aviatie.
      Ocazional, cand mai merg la cate un drag race, bag AvGAS 100LL (desi e low-lead, cantitatea de plumb e extrem de mare comparativ cu ce se gasea in benzina cu plumb de pe vremuri). Ca atare, desi cifra octanica e minim 100, datorita continutului ridicat de plumb si a calitati deosebite, viteza frontului de flacara e mai mica, arderea e mai uniforma si benzina in sine rezista mai bine la detonatia prin compresie, ca atare ECU mareste avansul la aprindere inainte de PMS.
      De aici rezulta o ardere mai eficienta si putere mai mare.
      Dezavantajul e unul singur, si anume costul ridicat la AvGAS precum si ca e greu de gasit/cumparat.

  11. Pot sa confirm si eu ca motorina mai scumpa e de calitate mai mare si obtii un numar de kilometrii mai mare. Eu fac des ruta Arad-Vienna si inapoi. In general alimentez de la Shell cu diesel normal, insa o data am bagat de curiozitate V-Power Diesel, fiind mai scumpa cu cel putin 0.3 decat varianta normala. Drumul de intoarcere l-am facut in graba, cu viteze de peste 140km/h cu clima pornita si pe vremea cand autostrada Mako-Arad nu era finalizata. Cu V-Power diesel am consumat cam 20l, iar cu diesel normal in acelasi conditii de mers consum cam cu 5l mai mult.

  12. Eu folosesc de ani buni motorina caci am diesel. Alimentez de la Omw doar cu max motion insa in acest week-end am testat motorina alto 55 de la Rompetrol. merita este si mai ieftina si mai buna.

  13. postul asta e doar de luat ochii prostimii. spune niste date exacte. cu cat ai mers mai mult ? cu cat ai platit mai mult ? cat % din combustibil e aditiv ? etc. daca ai platit cu 30 ron mai mult si ai mers in plus doar 10km e complet inutil. ce tip de benzina / motorina ai folosit mai exact si in ce perioada (era frig, era cald) ? fara datele astea, tot textul tau e doar o reclama gratuita (sau nu)

  14. Dupa o excursie prin Europa, am gasit motorina cu 1,4 euro in Austria, cu 1,5 – 1,6 euro in Germania si cu 1,7 – 1,9 euro in Italia.
    Asa ca nu va zgarciti la 2 bani si puneti combustibil bun, va scapa de probleme la motor si va consuma si mai bine masina. Ca sa nu mai zic de putere…
    Succes.

  15. Si eu am renuntat la Lukoil in favoarea MoL, chiar daca dau mai mult, stau un pic mai linistit, si se simte, motorul se aude altfel, merge mai rotund.

  16. deejay4angels (anonim)

    Eu folosesc doar de la MOL sau OMV, dar la mine se intampla exact invers: cu benzina de la OMV fac mai putini km. Motorul pare sa functioneze mai bine cu benzina de la OMV, dar consumul este putin mai mare.
    Lukoil este total nerecomandat, are cel mai rau combustibil. Nu este doar pararea mea, ci a tuturor persoanelor pe care le cunosc si au alimentat de la ei.

  17. Eu pun in BMW 325 i benzina de 95 de la Lukoil sau Petrom, depinde care e mai ieftina. Nu e absolut nicio diferenta intre ele. Deci nu mai platiti banii degeaba, boicotati staiile scumpe si cumparati unde este cel mai mic pret. Doar asa putem influenta pretul carburantilor.

    • Confirm calitatea buna de la Lukoil. Masina mea (TSI, care se stie ca sunt mai pretentioase) luata de noua a vazut NUMAI Lukoil de 95 si merge perfect.
      Bineinteles, sunt atent si de la care statii Lukoil bag.

      • Eu la un BMW M3 E46, ce-i drept cu modificari la motor -chiuloasa portata, valve mai mari cu 1.5/1 mm, axe cu came 288/280 mm, arcuri de valve duble, admisie completa, evacuare completa Supersprint Racing si soft ALPHA-N,
        DAR setata pt benzina de 98-100, am avut probleme mari cu benzina de 98 de la Lukoil.
        Adica CEL, si cand am verificat cu EDIABAS, CEL era cauzat de senzorul antidetonatie. Bine ca ECU a retrogradat avansul, ca de nu am alegeam cu biele indoite/pistoane sparte.

        NU E DE JOACA CU BENZINA, mai ales la motoare sofisticate si/sau tunate.
        Bine, la cata electronica e pe masinile moderne, detonatia mai apare doar daca combini benzina proasta cu avans foarte mare si turatii ridicate la motoarele aspirate,
        sau la cele supraalimentate presiune foarte mare in turbo/compresor si/sau axe cu came cu cronosectiune mare, fara sa ai modificari aferente -pistoane forjate cu compresie scazuta, cu “buzunare” pt valve in capul pistonolui, biele forjate, garnitura de chiuloasa metalica de tip multistrat, cuzineti speciali anti-frictiune si asa mai departe.
        DAR, se intampla urmatorul lucru la benzina proasta:
        ECU retrogradeaza avansul ca sa nu apare arderea detonanta, si ca atare ai performante scazute si consum specific mai mare.

        Eu recomand doar MAXXMOTION 100 si ALTO 101, iar pt cei ce merg in afara tarii, SHELL V POWER 100, fara discutie cea mai buna benzina din Europa, daca nu si din intreaga lume.

    • Eu la 5 E39 2.5 benzina ( ce este drept are alta galerie de admisie, evacuare cap coada ) se simte benzina proasta foarte tare. La lukoil cu cea de 98 parca motorul nu mai toarce cum trebuie si nu e la fel de sprinten. Petrom 99 e ceva mai buna pot sa zic ca alimentez constant cu acest carburant si este foarte OK insa… nu se compara cu alto 101 sau OMV 100. Cu ultimii 2 carburanti motorul toarce frumos, trage liniar si fara intreruperi, raspunsul este prompt etc. Am patit sa nu am de unde sa pun altceva si am pus de 95….o totala tragedie, probabil mergea masina mai bine cu saniuta, consum mai mare cu 1l/100km, masina era lesinata si pornea cidat la rece.

  18. si hai sa va mai zic una. de curand un prieten a alimentat in bidon. intr-un bidon de 5 litri, a platit 5 litri si s-a trezit cu aproximativ 3 litri in bidon.

    • Spune in punga, te ascultam mai tarziu ;) De ziceai ca pentru un bidon de 5l a platit 5.1l te credeam, dar asa, canta la alta masa!

    • Vrei sa spui ca la un plin adica 60 litri primim doar 36 litri.Sincer cred ca e vrajeala nu cred ca isi permite cineva sa te fure cu 24 litri la un plin. La cum spui tu eu fac plinul si pe pompa apare 100 litri.Cum sa bagi intr-o masina mica 100 litri?Gandeste inainte sa postezi prostii.

  19. MOL =LUKOIL maree atentie cine lucreaza in domeniu stie deci nu va imbatati cu apa rece in privinta mol in rest alimentez de la rompetrol si omv am un megane din 2007 1.5 dci versiunea cu 6 trepte la care alimentez frecvent din rompetrol 120 de mii de km si nu am probleme cu injectoare si alte nebunii iar la benzina e lupta grea imi place alto 101 dar e bun si 95 ul de la omv app ca fapt divers sper sa fie doar o intamplare intr-o anumita perioada am alimentat e 36 le doar din lukoil am zis ba e benzina ce se poate intampla era si singura benzinarie din drumul meu ma scutea de un ocol de 18 km , e sa intamplat intr o zi sa ars pompa de benzina sper sa fie doar o coincidenta

  20. Dragilor, dar de Agip chiar nu zice nimeni nimic? Sunt super multumit de ei.

    Eu unul am avut experiente proaste cu OMV (in special cand am alimentat de pe Iuliu Maniu la iesirea spre A1). Cel mai recent, am alimentat de la OMV-ul din apropierea pietei Traian pentru un drum mail lung (~500km) si am parcurs cu o distanta cu 25% mai mica decat cu carburantul de la Agip.

    Lukoil intr-adevar este pe lista mea neagra, in aceeasi oala cu MOL. Carburant ieftin, si prost.

    Mentionez din nou, ca dintre toti carburantii pe care i-am incercat, cea mai buna autonomie o scot cu benzina cu cifra octanica 95 de la Agip.

    Masina: Opel Corsa C 1.0 (Z10XE) 2001 .

  21. Eu bag 99% de la Petromo si MOL.
    Legat de cifra octanica, am vazut un test facut de cei de la 5th Gear in care masurau puterea aceleiasi masini cu combustibili diferiti ca cifra octanica. Cu exceptia unui Subaru WRX Sti, celelalte au avut cresteri nesemnificative de putere. Explicatia a fost ceva de genul ca la masinile noi computerul releaza absolut totul astfel incat “livrarea” de putere e aceeasi. Singurele la care simti acest lucru sunt masinile foarte puternice sau cele pe carburator.
    Nu stiu cum simt unii ca au rachete, eu n-am avzut nici o diferenta majora intre benzina de 95 si cea superioara.

  22. Foarte adevarat ce spune dj_eros. Din pacate se umbla des la calitatea motorinei alto 55 la rompetrol …banuiesc ca o indoiesc cu efix. Daca ii intrebi se jura ca asa vine sigilata de la rompetrol dar desi motorul baraie mai tare tot bani de alto 55 dai.
    E o bataie de joc cu carburantii peste tot in Romania dar alimentand cu sortimente superioare reduci cat de cat riscul de a ti se strica motorul. Si poti avea si norocul sa prinzi carburant bun calitativ.
    Petrom vinde o carburant mai slabut calitativ iar

  23. vedeti ca treaba cu mersul mai mult cu o cantitate asemanatoare de benzina/motorina de la diferite benzinarii nu reflecta neaparat calitatea. se fura ca-n codru la pompa. ”maimutele ” de pe taxi ,la benzinarii au fost inventate.

  24. stati linistiti ca articolul e doar de luat ochi bagati de unde gasiti mai ieftin mol=omv=lukoil=….=…. toata benzina vine de la aceeasi tzitza:d

  25. La fel, cu benzina de 95 de la OMV parcurg distante mult mai mari fata de MOL

  26. APelectronix (anonim)

    Eu alimentez de la OMV. Am masina de “intreprindere” cu card business OMV. Asa ca n-am alta optiune

  27. sa stiu ca raman in “pana prostului” dar benzina de la lukoil nu mai bag in viata mea.. am bagat de 2 ori .. si de 2 ori acelasi cacat.. cand porneam masina, nu statea la relanti..trebuia tinuta din acceleratie.. cand treceam masina pe gaz, mergea fara niciun stres..
    remediu: am scos benzina din rezervor [cam 10l], am bagat de la omv si masina si-a revenit in mod miraculos

  28. am bagat motorina de la PETROM si a trebuit sa imi schimb injectoarele la masina -de atunci alimentez numai de la OMV si nu am mai avut nici o problema si sunt 4 ani de zile

  29. in romanica benzina vine din 3 locuri. petrom/omw, lukoil, rompetrol. daca o benzinarie mol are contract cu lukoil atunci 95 de la mol este EXACT ca si cel de la lukoil. (in situatia in care cel de la statie sau soferul de cisterna nu fac magarii. Se intampla tot mai rar cu exceptia particularilor unde este lege sa se amestece tot felul de prostii in carburanti). benzina de la statiile mol din cluj de ex. vine de la statiile de depozitare petrom cluj sau lukoil cluj ! benzina de la statiile petrom brasov vine de la statiile de depozitare mol prejmer sau petrom cristian! etc. etc. chiar si cele cu cifra octanica superioara tot asa sunt! mol cere 4000 L 98 la sighisoara si petrom brasov din cristian ii face aditivarea si livreaza. in consecinta toti luam benzina din trei locuri INDIFERNET CUM SE NUMESTE STATIA ! petrom, lukoil si rompetrol. acuma fiecare cu norocul lui cum prinde statia… mergeti la cei care au statii noi ! (rezervoare subterane noi cu filtre noi !) mergeti si alimentati INTODEAUNA la cea mai indepartata pompa de la la strada ! incercati sa alimentati in orele cand NU ESTE AGLOMERATIE (seara de ex. dar nu noaptea!) nu va scriu astea din auzite ci din stiute. am lucrat in sistem 2,5 ani la un nivel superior de control…
    nu mai scrieti tampenii de genul “motorul toarce mai bine” “porneste mai usor sau mai greu cu benzina cutare sau cutare” “nu sta in relanti la fel ca aia de la petrom…” si alte idiotenii de felul asta. intelegeti ca benzina este aceeasi peste tot. diferenta o face seriozitatea statiei (brandului), a transportatorului, a rezervorului de stocare (plus filtre) si a corectitudinii pompei de alimentare.

  30. Mol EVO – este peste OMV 100 si la consum .
    si la motorina tot EVo de la mol.

  31. placebo la greu

  32. hm…s-ar putea sa ai dreptate cu benzina, am incercat si pare-se ca ai dreptate…mai incerc o saptamana cu benzina de la OMV, saptamana asta (in sfarsit) n-am avut acelasi vesnic traseu…o zi buna.

  33. bai cacatilor spuneti ba dracu ce bagati in rahaturile voastre de masini-motorina sau benzina?firati ai dracu sa fiti de cacanari alienati mintal

  34. Salutare soferi,

    M-am tepuit si eu de la PETROM in stil mare. Alimentez de 2 ani de zile de la aceeasi statie (aceeasi pompa, nr 3), si m-am trezit iarna asta cu 14 litri de apa colorata in galben in rezervor (cam un plin pe luna alimentez). Am facut un calcul si la fiecare 40L de combustibil baga 2L de apa colorata – o parte din apa (probabil amestecata si cu un produs inferior care produce o ardere minima) respectiva se mai si evapora sau condenseaza sau se conusma (care bineinteles iti blocheaza motorul, “benzina” nu se mai aprinde = ramai in drum). Norocul meu e ca am avut in portbagaj o sticla de 2L de benzina si am putut sa ajung cu masina la o alta benzinarie, unde m-au ajutat doi oameni sa scot pompa de benzina si sa golesc rezervorul de 14 L apa colorata (aveau canistra gradata de metal cu fereastra pt masurare).
    Doar RomPetrol si OMV (statiile cu vad comercial, nu in camp) mai pot fi fi considerate benzinarii de incredere (in sensul ca nu baga apa sau alt inlocuitor de proasta calitate), iar despre bagat 70 de litri in rezervor de 50L cu rezerva de 7L hai maxim 10L, probele sunt inca neconcludente :) .

    Ocoliti LUKOIL, PETROM si AGIP: puneti doar de 30-50 de lei in caz de urgenta, ca sa nu va stricati motorul (infundat injectoarele cu gunoaie, dop de gheata iarna din cauza apei din combustibil).

  35. Am alimentat la OMV si a trebuit imediat sa duc masina in service. Mi s-a recomandat sa nu mai alimentez acolo… deoarece este combinata cu apa! Imediat ce am iesit din benzinerie a inceput sa mearga oribil! Se facea autoaprindere, se tura singur motorul la relanti, am avut injectoarele infundate, murea motorul imediat ce treceam in treapta inferioara si scadeam turatia…
    In fine, acum prefer rompetrol. Am alimentat azi de la MOL si deja mi-a aparut martorul motor in bord, insa masina continua sa mearga bine. Trebuie sa verific sa nu fie si acum tot de la benzina. Daca va fi, raman doar la ROMPETROL.

  36. Si vorbesc despre benzina.

  37. Deci nici eu nu am vrut sa cred ca exista o diferenta intre pompe am crezut ca toti iau dn aceiasi parte numai e alta pompa si am luat in ultima vreme numai de la Gazprom benzina de 95 si am masina cu 197 de cp si tot cu pedala la jumate sunt sa plec depe loc si asa mai departe si cum am ramas aproape fara benzina odata era un OMV in apropiere si am bagat acolo benzina de 95 si 2 zile dupa iara de la omv si cateva zile tot de la omv si ma bucuram enorm ca cum atingeam numai un pic de tot pedala de aceleratie sbura masina inainte fara nici un fel de chin silentioasa si superb si astazi mam dus sa im bag 20 de litri ca am o cursa mai marisoara si mam dus cu reservoru aproape gol la Gazprom si am bagat aiai PREMIUM nu aiai de 95 20 de litri si iara trebe sa calc pedala aproape pana in podea sa ma misc cat de cat in fata
    pe cuvantul meu de onoare zici ca am 90 cp numa cum era vento meu 1.9tdi mai rau nu ma venit sa cred !!! ard cei 20 de litri si apoi la omv si numai aia de 100 o sa mai bag punkt in viata mea gata cu gazprom lukoil si kkt! mai am si una diesel la care tot de la gazprom am bagat 10 litri diesel cu aia aceiasi fenomen bag pedala pana la podea sa te misti si asta zic pe BUNE !!!
    si mai era intro buna zi un baiat cu un logan care i injura de numa din cauza benzini pe cei de la gazprom si mam ras de el
    rusine pe capul meu !!!!!

  38. La noi toti carburantii sunt prosti, insa unii sunt mai putini prosti, diferenta se simte daca mergi intr-o tara civilizata si alimentezi de acolo sesizezi imediat diferenta de la sunetul motorului pana la cum trage masina ..

  39. Am folosit benzina de la Rompetrol apoi de la Lukoil. Am facut o comparatie intre cele doua si fara rezerve recomand cea de la Rompetrol.
    Nu stiu care-i treaba cu cea de la Lukoil dar mie mi-au aparut in urma utilizarii vreo patru erori pe VagCom si toate de la combustibil.
    Deci Rompetrol, cel putin la benzina, la motorina nu stiu.

  40. Am ajuns pe forum din cauza benzinei de la Lukoil, intradevar este foarte proasta, dar am zis sa nu fiu eu paranoic, vad ca toata lumea lauda Rompetrol, si eu am fost incantat de ei pana acum 2 luni, cand am alimentat din branesti 25l benzina 95, aveam rezervorul gol, gol, bagasem 3 litri la un lukoil din baneasa(ramasesem fara benzina) acei cu acei 25 de litrii am fost pana in rehliu gara si inapoi in bucuresti (alimentat din branesti nu din bucuresti) la intrare in bucuresti se aprinde rezerva ( la mine are autonomie 45km), la rehliu am fost pe drumul vechi nu pe autostrada, am stat cu ochii in consul nu a depasit 9 (motor 2.0t laguna 170cp) si nici eu 90, din cei 25L nu stiu daca am primit 15l maxim. Referitor la statia Rompetrol din Pipera si astia fura intr-o veselie dar nu sesizabil. cel putin daca merg in oras nu prea am cum sa imi dau seama. Cu benzina de la rompetrol cea din pipera aveam un algoritm simplu de calcul, bag de 100lei merg 100km (consuma cam 13,5-15% in oras) pana sa bag benzina din branesti am ramas de vre-o 3 ori fara, umpic ciudat dar am trecut peste, in fine mi-am dat seama de ce. Acum hai sa rezolvam problema pune mana pe telefon si suna la Rompetrol sa faci sesizare, culmea nu raspunde nimeni, mai caut numere pana gasesc unul pe care raspunde o secretara, eu pregatit sa cu bonu sa ii dau numar smd, primesc raspun ” Si ce imi spui mie “. Bine am dat de o secretara ciudata, hai sa dau mail, nici in ziua de azi nu am primit un raspuns, si au trecut cam 2 luni. ce pot sa zic ca motorina de la ei era magnifica sau cel putin ii placea la peugeot, benzina bunicica dar la nivelul Agip (am bagat doar 95) nimic spectaculor, Lukoil foarte slaba m-am convins. benzina de la petrom depinde de lot, cel mai des am prins benzina buna la mihai bravu, si la un petrol pe linia de tranvai de la stefan cel mare in sus, nu stiu ce este acolo, in aviatiei evitati sa alimentati, mai bine va opriti la Lukoil.

    * Pentru carcotasi – Da mi-am facut cont pentru a posta

Lasă un răspuns

Login pentru a posta cu utilizatorul 4Tuning.

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>