Absolut toate prototipurile si editiile limitate Dacia din istorie!

Absolut toate prototipurile si editiile limitate Dacia din istorie!
Nu multa lume stie ca, de-a lungul vremii, inca din anii '60, au existat multe proiecte incredibile ale uzinei Dacia. Ca orice alta fabrica ce se respecta, cei de la UAP (Uzina de Autoturisme Pitesti) aveau o divize dedicata prototipurilor. Daca acestea treceau de teste si primeau acordul "Partidului", masina intra in productia de serie. Iata aici, intr-un singur loc, absolut toate masinile Dacia de care nu ai auzit niciodata!
Distribuie pe Facebook

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Brasovita a fost un prototip coupe, modificat la Service-ul din Brasov in anul 1980.

Concepte DaciaDacia MD87 este un prototip realizat in 1987, cu motor central si ulterior faruri escamotabile ca Toyota MR2

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaDacia Sport, prototip din 1987Concepte DaciaAvea farurile si manerele de Oltcit

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Prototip Dacia care are la baza modelul Sport - un fel de hatchback Coupe

Concepte DaciaDacia 1320 TLE din 1983, cu un fel de facelift minor

Concepte DaciaDacia 1420 TLEConcepte DaciaProfil aerodinamic - eleron

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia 2000 a fost fabricata in 1980 si era un Renault 20 asamblat in Romania sub sigla Dacia. Fiind foarte exclusivista, a fost facuta in numar limitat. Era doar in 2 culori: negru si albastru inchis, rezervata doar pentru elita PCR. Si Ceausescu mergea intrun astfel de model.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia D6 (Estafette) este prima furgonetă produsă vreodată de Dacia, fiind o replică a modelului francez cu acelaşi nume, Renault Estafette. A fost produsă între 1975 şi 1978 fiind realizate 842 de modele.

Concepte DaciaDacia 1310 TD este echipata cu motor diesel turbo de 1597 cc de 72 CP, cutia de viteze are 5 trepte sincronizate. Consumul la viteza de 120 km/h cu Tr.5 se situeaza undeva la 5,2 l/100km, iar in oras de 7,6l/100km. Ca dotari suplimentare: bord CN1 dotat cu un torpedou mare, luminat, trapa sticla, tapiteriile de pe usi din spuma injectata, interior albastru marin, jenti foarte rezistente la denivelari.

Concepte DaciaDacia 500 (prototip) este modelul 500 dar cu caroseria alungita.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia 1310 hycomat este varianta adaptata persoanelor cu handicap. Volanul din mijloc e cel de directie. Cel de deasupra e frana, cand apesi pe el masina se opreste. Cel de jos (catre bord) e acceleratia, prin tragere spre sofer se mareste turatia. Ambreiaj hycomat. Placa de presiune e comandata de un cilindru hidraulic care, la randul sau, e comandat electric. Pe nuca schimbatotului de viteze e un contact, cand pui mana pe schimbator debreieaza, cand accelerezi, ambreiaza.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Mini este un prototipul realizat in anul 1980 al unei masini economice, realizata prin modificarea modelului Dacia 1310. Putea deveni hatchback, pick-up sau decapotabila cu efort minim. Este singura Dacie modulara care isi schimba caroseria.

Concepte DaciaDacia Editie Limitata 1310 TS din 1981.

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia 1308 Jumbo (1990) prototip creat din modelul Pick-up cu hardtop si geamuri mari.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia in varianta cisterna. Era folosita numai pentru lapte, nu carburant.

Concepte DaciaDacia Star (1991) prototip de berlina cu 4 usi si 5 locuri, creata din modelul Dacia 1410 cu faruri noi si geamurile laterale rotunjite.

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Nova - prototip.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia decapotabila, varianta Corp Diplomatic in 6 usi si 8 locuri.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Convertible a fost un proiect al celor de la UAMT Oradea. A fost proiectata si omologata pt a fi introdusa in productie de serie mica la aceasta uzina. Pana la urma s-a renuntat la proiect, considerandu-se o investitie nerentabila si avand si o oarecare reticenta din partea uzinei UAP.

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Convertible realizata din modelul Dacia Sport de un particular.

Concepte DaciaDacia 1306 fabricata in 1994, este un fel de berlina realizata dintr-un pick-up. Au fost realizate doar 5 automobile.

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia MaxiBreak, a fost realizat spre sfarsitul anilor 1980, este un model Break lungit 5.125 m cu 8 locuri pe 3 banchete, echipat cu motor de 1397 cmc., produs in numar de 5 automobile.

Concepte DaciaDacia 1309 prototip al modelului de serie, se deosebeste de acesta prin asezarea lunetei si constructie stalpului spate.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia 1310 din 1985, un prototip cu un nou facelift.

Concepte DaciaDacia Student 650 este un prototip de mic litraj cu un motor de 650cmc cu doi cilindrii, viteza maxima de 110km/h.

Concepte DaciaDacia Egreta, un concept bazat pe Dacia Lastun.

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia INA 900, prototip realizat in perioada 1993-1994 la INAR BRASOV la baza lui model Dacia 500 Lastun. Era dotat cu un motor de 900 cmc in 3 cilindrii obtinut prin alezarea motorului de Dacia.

Concepte DaciaDacia 1300 funeral - fabricata in RDG

Concepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaDacia pick-up, fabricata in RGD

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Concepte Dacia

Concepte DaciaPrototip de Dacia 1300

Concepte DaciaDacia Compact prototip, cu un motor de 960 cmc cu 3 cilindri si un consum de 4.7 - 5 l/100km

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Extase, prototip realizat in 1990

Concepte DaciaDacia cu nou facelift prin montarea farurilor si a barilor de protectie folosite pe Dacia Extase si stopurile spate folosite pe Dacia Liberta.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Nova, concept MPV cu 7 locuri, realizat in 1998

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia pick-up 1.9 Diesel, transformata in ambulanta

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia cu 6 roti, prototip ce vroia sa duca la realizarea unei masini forestiere.

Concepte DaciaDacia D33 (1997) creata in Italia de IDEA Torino.

Concepte DaciaMasina era o berlina cu 4 usi si 5 locuri.

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia 1310 Break CT este un prototip ce se deosebeste de modelul de serie prin prinderea jantelor in 4 prezoane (similar Nova), bara fata in zona proiectoarelor si lampile de iluminare numar de inmatriculare de pe haion.

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Editie Limitata de Dacia Dedicatie, realizata cu scopul aniversarii a 40 de ani de la nasterea modelului Dacia 1300.

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Solenza break

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia MiniCamper, Geo Car, bazata pe Logan

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Logan MCV Edelweiss

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Logan Steppe

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Logan Pick-Up Concept

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Logan hatchback Concept

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Grand Sandero: un Logan MCV cu fata de Sandero

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Hamster hibrid, cu tractiune 4x4

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Electra, o masina electrica bazata pe un Logan

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Logan ECO 2

Concepte DaciaDacia Duster Grand Hamster

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Logan Cabrio, eralizata de K9

Concepte DaciaConcepte Dacia

Concept Dacia Duster realizat in 2009

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Duster Limuzina, birou mobil, realizat de un grup de studenti

Concepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Sport - model unicat pentru raliu

Concepte DaciaConcepte DaciaConcepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Nova modificata pentru competitiile sportive

Concepte DaciaDacia Logan S2000Concepte Dacia

Concepte DaciaDacia Duster RallyConcepte Dacia

Concepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaDacia Duster No Limit, cu motor de 850 cp, pentru a alerga la Pikes Peak

Concepte DaciaConcepte Dacia

Dacia Duster Raid este echipata cu un propulsor V6 de 3.000 cmc, preparat de Oreca, care dezvolta 330 CP cuplat la o transmisie secventiala cu 6 trepte dezvoltata de Sadev.

Concepte DaciaConcepte Dacia

Concepte DaciaDacia Duster 4X4 Everyone, pregatite de uzina pentru competitiile Off-Road din tara. Masinile sunt echipate cu motorul 1.5 dCI 110 CP, dar au primit in plus un diferential cu alunecare limitata, puntea spate a fost usor inaltata, iar la interior au fost adaugate structuri metalice pentru protectia echipajelor (rollcage) si centuri de siguranta cu prindere in patru puncte. Fiecare masină a fost dotata cu un troliu, instrumente de masura a distantelor parcurse si statii radio.

Concepte DaciaDacia Lodgy Glace

Concepte DaciaDacia Sandero 2013 de politie

Concepte DaciaDacia Logan 2013 de politie

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (196) Poze Concepte Dacia
mai multe