5 Stele Euro NCAP pentru Opel Ampera
"Exista o lunga traditie la Opel in a oferi cele mai ridicate standarde de siguranta existente, iar Ampera continua intr-un fel impresionant aceasta traditie, ca lider in tehnologia sigurantei. A depasi maximul necesar pentru punctarea de top, in fiecare dintre categoriile de test Euro NCAP, este o realizare unica, de care suntem foarte mandri," a spus Karl-Friedrich Stracke, Opel CEO.
Ampera este prima masina testata de Euro NCAP care a obtinut maxim de punctaj la testul de impact lateral cu un stalp, devenit obligatoriu din 2009. In acest test, masina testata este propulsat lateral la viteza de 29 kilometri pe ora intr-un stalp rigid, care simuleaza un copac. Datorita rezistentei la lovituri si rigiditatii structurii caroseriei Ampera, ocupantii sunt foarte bine protejati. Protectia la impact este asigurata de o celula pentru pasageri extrem de rigida. Aceasta a fost conceputa pentru a asigura o deformare cat mai putin posibila si a asigura cel mai mare spatiu de supravietuire in eventualitatea unui accident. Pentru a ajuta la disiparea fortelor de mare impact, partea din fata, lateralele si partea din spate a celulei pasagerilor sunt protejate de zone care absorb energia, ce se deformeaza intr-un mod controlat.
Siguranta electrica a masinii a fost, de asemenea, verificata dupa toate testele de impact.
Pachetul de baterii al Ampera, ce consta in 288 de celule in noua module diferite, este localizat pe centrul vehiculului, iar structura acestuia este construita in jurul lui. Datorita designului structural inteligent, pachetul de baterii este eficient protejat de lovituri frontale si laterale si isi pastreaza amplasarea. Masurile de siguranta post-accident pentru componenta electrica urmaresc absenta voltajului ridicat, iar in cazul unei urgente pachetul de baterii poate fi usor deconectat de echipa de interventie. In urma unui accident, Ampera nu trebuie sa aiba electrolit in compartimentul pasagerilor si nu mai mult de sapte procente din electrolit poate fi gasit in afara compartimentului pasagerilor si a bateriei.
Elemente de siguranta activa si pasiva la Ampera includ:
- - Sistem de anti-blocare a rotilor pentru patru roti, controlul tractiunii, distributia electronica a fortei de franare, asistenta la franare si controlul electronic al stabilitatii, in dotarea standard.
- - Opt airbaguri incluzand fata, laterale si genunchi, ca si airbaguri cortina pentru cap montate in plafon ajuta la protectia ocupantilor la un accident lateral sau la rasturnare.
- - Camera spate cu display integrat in ecranul sistemului de navigare, disponibila optional.
- - Un sistem ISOFIX de instalare a scaunului pentru copii pentru scaunele din spate.
- - Tetiere reglabile pentru scaunele din fata, ce ajuta la asigurarea protectiei impotriva leziunilor in cazul unei coliziuni din spate.
- - Sistem de pedale retractabil (Pedal Release System) pentru a proteja partea inferioara a piciorului in cazul unui impact frontal.
Ampera foloseste platforma de arhitectura globala GM pentru masini compacte, aceeasi pe care este construit Opel Astra, un alt model Opel care a primit evaluari de top din partea Euro NCAP.
Mobilitate electrica potrivita pentru orice zi
Ampera este primul vehicul electric care permite "a merge oriunde, in orice moment". Sedanul cu cinci usi ofera spatiu pentru patru adulti si bagajele lor si isi va incepe intrarea pe piata europeana la sfarsitul anului. Un pachet de baterii de 16 kWh litiu-ion alimenteaza unitatea electrica de 111 kW/150 cp. In functie de stilul de condus, teren si de temperatura, aceasta ofera intre 40 si 80 km de functionare pur electrica si zero emisii. Studii independente arata ca acest lucru este perfect suficient pentru nevoile zilnice ale 80 la suta dintre conducatorii auto europeni, ce conduc mai putin de 60 km pe zi. Ori de cate ori bateria a atins starea minima de incarcare, motorul pe benzina porneste automat si alimenteaza un generator pentru a asigura necesarul pentru unitatea electrica. Acest lucru extinde distanta de conducere la peste 500 km, fara a fi nevoie de oprire la o statie de alimentare.
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Eleron spoiler hayon volvo v50 ver2 370 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Vw touran diesel 2011 5790 € Oglinda stanga ford focus c-max (2003-2007) 38 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Grile radiator bmw seria 3 e90/e91 ( 2005-2011 ) 300 Lei Renault megane 16v 2006 2000 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Ford focus 1.5 120 cai 2018 6300 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €