4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > de ce curge ulei p la fulia de...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce curge ulei p la fulia deasupra la baie care e de la arbore restu nu se mai invart, porneste doar la fire,focus td?

A intrebat sorin.petcu.167 (520 puncte) acum 9 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns sorin.petcu.167 (520 puncte) acum 9 ani salut am un focus din 2002 tddi si dimineata nu mai porne am crezut ca e de la frig,l.am pornit la fire si dupa citiva metri am constatat ca   cureaua de accesorii e blocata  si perde ulei pe la fulia care e mantata pe arbore deasupra bai de ulei aceasta se invarte restul nu  si masina nu isi tine bine relantiul da sa moare
stiti care ar fi solutia  multumesc
0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 9 ani Montezi o curea accesorii verificand jocurile roleleor pe care le angreneaza .Se identifica scurgerea si se rezolva prin inlocuire simering .Case closed .
0 voturi
A raspuns sorin.petcu.167 (520 puncte) acum 9 ani da cureaua e noua  are 4000km eu cred ca e de la ac a ramas blocat si motorul fiind pornit daca cureaua nu se mai invartea  nici pompa de apa si axu cu came nu mai invartea sa deschida supapele deci uleiul nu mai urca din baie si cred ca  de asta a pocnit semeringu.da ala e  greu de schimbat si cit costa

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani O data ce motorul dvs functioneaza fara ax came,recomandabil e sa faca un mecanic reparatia.Uleiul sta dintotdeauna in baie,curge pe la un simering.Simering de schimbat.
Cureaua nu se invarte din mai multe motive:Fulii blocate(alternator,a/c,pompa servo),intinzator cu probleme(arc rupt,sarit din pozitie etc).Se verifica rolele una cate una,se schimba cureaua(da e noua,dar o data ce a ajuns asa nu va mai fi buna de nimic),intinzatorul si rola sau elementul cu probleme(schimba,reconditioneaza etc).
Legat de ulei,rezolvi intai cu accesoriile si cureaua,apoi speli zona si verifici pe unde curge iar.In functie de locatia problemei se iau si deciziile(schimbat garnitura sau simering in oricare cazuri).
PS:Pompa de ulei e separata,axul cu came daca nu se invarte o data cu arborele faci motorul praf.
0 voturi
A raspuns sorin.petcu.167 (520 puncte) acum 9 ani multumesc colegu dar sa  schimb semeringu ce trebuie sa demontez ca un nene mecanic a spus ca e de munca tare  distributie  si toate alea aproape jumatate de motor dupa spusele lui

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani On line nu pot stii ce e defect.Simering,garnitura capac distributie,simering ax came.Daca nu e capacul distributiei,va trebui demontata cureaua accesorii,fulie arbore si distributie.