4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > Salut, am un VW Glof 3, 2.0 8v...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Salut, am un VW Glof 3, 2.0 8v din 1992 si consuma ulei aprox. 200 ml la 1000 km, si nu stiu de ce, ma puteti ajuta?

Salut dupa cum am spus si in titlu am in VW G3 care consuma ulei.. destul de mult si am nevoie de cateva sfaturi, de unde sa incep cu verificarile, ce ar putea fi si ar costa mult?

Pentru inceput eu i-am pus un aditiv la ulei special pt masinile care mananca ulei, dar mai mult nu ma pricep.

Multumesc anticipat pt ajutor.
A intrebat justme4speed (1,090 puncte) acum 12 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

+5 voturi
A raspuns tavi_cc (15,590 puncte) acum 12 ani vand in vedere ca motorul tau are ceva ani(peste 18 si nu se stie cate reparatii)e ceva normal sa consume ceva ulei cat si sa aiba unele scapari,scurgeri etc.semeringuri supape,semeringuri arbore,segmenti uzati.deci consuma la 1000km(adica de la schimb la schimb un litru)?1 litru din 4 nu este mult dar nici putin.gandeste-te cat mai tii masina si cat ar costa o reconditionare a motorului(semeringuri,planat chiulasa,schimbat supape,rectificat umarul supapelor,garnituri de toate felurile,ulei,antigel nou,poate si segmenti+alezat+honuit cilindrii,rectificat arbore etc etc).ia in calcul toate acestea si mai pune in plus ceva deoarece cand desfaci motorul apar chestiuni neprevazute etc.daca trege bine,daca nu scoate fum albastru si daca o mai tii un an sau 2 mai bine iti vezi de treaba si bagi un litru in plus si  cu asta-basta.asta este punctul meu de vedere.eu am un golf 3 1.8 si la fel consuma ceva ulei.dar asta nu ma deranjeaza.sunt batrane si ele man,ce sa faci:)

Comentarii:

A comentat justme4speed (1,090 puncte) acum 12 ani Iti multumesc mult pentru ajutor. Eu sa fiu sincer ma gandesc sa nu mai dau masina asta, adik anul asta sau la anul vreau sa cumpar o masina noua si pe asta sa o fac masina de distractie... si printe altele sti cumva pe cineva care ar putea sa-mi faca toate cele enumerate mai sus?
multumesc inca o data pt ajutor.
+7 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani In primul rand se examineaza eventuale pierderi exterioare de ulei,de orice natura.
Daca nu se constata pierderi externe,atunci uleiul dispare prin motor,singurele incriminate sunt simeringurile supapelor si segmentii pistoanelor.
Pentru segmenti se poate face o masurare compresie;nu foarte relevanta pentru o pierdere/consum de ulei.
Pentru simeringurile supapelor se constata uzura doar prin demontarea chiulasei.Posibil necesar inlocuiere si ghidaje supape.
Ce tip se aditiv a fost utilizat?
Cele teflonate dauneaza motorului.

Comentarii:

A comentat justme4speed (1,090 puncte) acum 12 ani aditivul adaugat pe langa ulei era unul special pentru masina care consuma ulei, un aditiv care creste vascozitatea uleiului cu cand ca avea teflon..adik nu am vazut nimic in acest sens pe cutie, iar scurgeri exterioare la motor nu sunt, l-am verificat de mai multe ori.
Aproximativ cam cat m-ar cost o reparatie?
Va multumesc mult pentru ajutor.

Cel mai bun raspuns:

+9 voturi
A raspuns tavi_cc (15,590 puncte) acum 12 ani @turbojack  Pentru simeringurile supapelor se constata uzura doar prin demontarea chiulasei.Posibil necesar inlocuiere si ghidaje supape.
Ce tip se aditiv a fost utilizat?
Cele teflonate dauneaza motorului.
raspuns:
Semeringurile supapelor se pot schimba fara demontarea chiulasei,operatiune ce am realizat-o pe numeroase masini,cu costuri minime(semeringurile sunt f ieftine,la fiat punto 2001 sunt 4 lei bucata-reinz,golf 3-3 lei bucata-reinz,daca cauti gasesti tutorialele mele,de aici si de pe forumul dedicat vw si fiat,mercedes).aditivii de ulei sunt o mare....amagire ca sa nu spun altfel.bani aruncati degeaba.motoare desfacute ce au fost *aditivate* au pe peretii interiori ai blocului cat si pe canalele de ungere,frumos  spus,obturate.eu zic sa ai grija de masina asa cum este dar daca vrei calcule,cel mai simplu,cauta un amic ce vinde piese auto si nu unfla exagerat pretul si te duci cu o lista completa pt piese.motorul te sfatuiesc sa il reconditionezi cu maxima atentie si numai cu piese de calitate,cu un manual alaturi si programe de reparatii,autodata,etka, si altele.cel mai frumos,in bucatarie pe masa,cu grija si iubire(ups,asa as face  eu:)) )numai bine

Alte raspunsuri: (3)

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani La o masina cu o asemenea vechime este foarte posibil sa aiba uzura in ghidaje supape,caz in care se schimba degeaba simeringurile,plus ca in mod cert supapele nu mai inchid bine,deci trebuie rectificate.Cu ocazia demontarii chiulasei se inlocuieste si cel putin cureaua de distributie ,lucru absolut benefic.
–3 voturi
A raspuns NBY.SYS (7,900 puncte) acum 12 ani Cel mai simplu e sa ii masori o compresie.
+4 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Compresia nu este intotdeauna relevanta pentru consumul de ulei.