4Tuning
Meniu
Articole Maşini second Bazar Forum MaşinaMea Q&A

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

martor ulei aprins in turatii mari

dupa cateva cautari mi-am dat seama ca inca nu am gasit raspunsul potrivit la intrebarea mea. masina este un audi b4 motorizare 2300 cmc 10v NG

-problema : dupa 3500 -4000 rpm se aprinde becul de la ulei , daca reduc martorul se stinge

la acceleratii puternice acul ce indica preiunea uleiului urca pana la 5 bar

in relantiu sta undeva la 1,3 - 1,5 bar

temperatura uleiului mai mult de 80-90 nu am vazut sa creasca vreodata

odata cu aprinderea becului de ulei se aude si un zgomot sus in axul cu came - o bataie de tacheti puternica

uleiul este aproape de maximul jojei deci ulei are

astept pareri si tot-odata poate si o rezolvare a problemei mele. multumesc
A intrebat lexmaul (670 puncte) acum 3 ani in categoria AUDI

editat de lexmaul acum 3 ani

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns tonu_adrian (3,140 puncte) acum 3 ani ce ulei folosesti? daca e prea vascos, la turatii ridicate nu mai asigura ungerea..de aia bat si tachetii..
+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (297,000 puncte) acum 3 ani Ce grupa de ulei este folosita ?
Se verifica baia de ulei sa nu fie lovita.
0 voturi
A raspuns lexmaul (670 puncte) acum 3 ani baia de ulei nu este lovita , iar in legatura cu vascozitatea uleiului cred ca la temperaturi de +30 de grade afara nu s-ar pune problema asta , daca se intampla asta-iarna cand au fost -20 de grade afara si mi se aprindea martorul pana se  incalzea motorul as fi crezut ca e prea vascos uleiul dar totusi e destul de cald afara si cred ca uleiul este destul de subtire , nu stiu ce sa mai cred ...
ulei folosit castrol 0-30(40) nu imi aduc aminte / schimbat acum 2500 km

Cel mai bun raspuns:

+5 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (297,000 puncte) acum 3 ani Este vorba de ulei prea "subtire" si nicidecum de prea "gros".
Scoate afara porcaria aia de 0W40 ca nu este motorul asta.
Grupa corecta este 10W40.
Uleiurile nu se folosesc pentru a fi cool ,ci conform prescriptiilor producatorului.

Alte raspunsuri: (3)

0 voturi
A raspuns don_costelo (700 puncte) acum 3 ani subscriu la turbojack uleiurile cu indice 0Wxxxx sunt pentru motoare de generatie noua ce ai facut tu e o mare greseala sa bagi acest ulei intr-un motor care are aproape sau mai bine de 20 de ani iar pe timp de vara ai putea sa incerci chiar si cu 15W
0 voturi
A raspuns lexmaul (670 puncte) acum 2 ani in urma schimbarii uleiului si a filtrului problema este aceeasi
-martor ulei aprins la accelerari peste 3000 de ture si zgomot puternic in capacul axului cu came
-ulei folosit castrol 15w-40
sa fie pompa de ulei defecta?

Comentarii:

A comentat lexmaul (670 puncte) acum 2 ani nu a mai patit nimeni asa ceva?
0 voturi
A raspuns valy693 (450 puncte) acum 1 an cati km are ?de cat timp face asa?de cand ai pus 0Wxx  ?ar ptea sa fie vibrochenu trebuie rectificat +cuzinetii noi sau pompa de ulei