4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > salut ajuatima am fost la serv...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut ajuatima am fost la service cu masina?

salut am fost la servis cu masina ca imi oscila relantiu si am puso pe testar nu ii da nmica nici o eroare am taiat furtunu de la vacum si am astupat cu degetu furtunu cu motoru pornit si nimica motoru merge bine de tot ce poate avea relantiu oscileaza pana se incalzeste motoru ,, mecanicu ala mia spus ca trage aer fals ,, ma oameni buni am luat de 5 ori admisia jos am schimbat si garniturile alea si tot asa feace tote furtunele leam verificat lem schimbat nimica sonda lambda si debitmetru merge   ce pot sa mai verific astept un raspuns urgent mersi

Imagini atasate

A intrebat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Salut!
Masina,model,motor.De la masina nu se taie bucati pentru a proba fara,de cand sunt ele au fost proiectate cu ce au.Piese in plus nu exista originale.
Relanti oscilant cere verificare parametri.Erori nu sunt deoarece inca se incadreaza in limite.Aer fals=accelerare motor mai mult decat este cerut(din pedala de acc sau relanti),nu este cazul tau.
Clapeta acceleratie,debitmetru,senzor temperatura motor,benzina sau aprindere.Nu is cam multi parametri de verificat pentru noi din spatele calculatorului?
De unde stii ca sonda si debitmetrul merg?Au fost verificate cu romaneasca scoate din mers si vezi ce face?

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani salut
   1- bmw e36 318i 92 38 kw 113cp,m40
    2-eu dimineata cand pornesc motoru la rece am mici oscilati de la 900 la 200 si iara la 900 tot asa pana se incalzeste motoru dupa ce se incalzeste mototru sta la 1000rotati fix.... am schimbat asa,, sonda lambda are 10,000 km, fise ,bobina,regulator relantiu,filtru aer,benzina curatat bujii,,aici la curatat bujii am observat un lucru, dupa ce le curat masina merge alcumva si nu mai oscileaza dar dupa o zi iaras oscileaza si le negreste le am de anu trecut din iarna!!!,motivu ca le negreste trage aer fals nu?
         3- eu am taiat furtunu de la vacum si am astupat partea care trage aer cu motoru pornit am astupat capatul furtunului si normal era sa se opreasca motoru sau sa mearga incontinuare la mine ori il astup ori nul astup tot as merge nici o diferenta as face si cu furtunasu ala subtire care intra acolo la injectoare ,, cand il scot afara merge bine rotund la relantiu da cand il bag la loc se balbaie oscileaza si daca il astup cu degetu nu se intampla nimica sa traga aer fals?
        4-- si ce furtune de aer sa mai verific am luat admisia jos so mam uitat la ele si 3 ore da nici un furtun nu este spart sau copt,, am schimbat si furtunu de la debitmetru spre clapeta si nimica      ,,, ce sai mai fac?????? foooocccc?
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani debitmetru ii probat cu motorul pornit daca scot mufa debitmetru se opreste motoru
0 voturi
A raspuns bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani sta este furtunasu ala subtire de care am zis

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Salut!Acel furtunas este de comanda(se vede o supapa de vacuum acolo).Acea supapa ar trebui sa aiba o tija care merge in galeria de admisie(asa pare,mentionez ca am avut destul de putin de a face cu marca ta de masina si in mare parte interventii electrice).Clapeta de acceleratie a fost adaptata?
Ps:Ideal de facut un log la rece(atunci cand iti face problema) si verificati parametrii.Clapeta de acceleratie ar face problema asta sau senzorul de temperatura(cel care trimite info la ecu motor,nu cel pentru ventilator).
Aerul fals nu are de a face cu oscilatia relantiului,singura simptoma este accelerarea in gol cu lipsa de putere a motorului.
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani salut. lipsa de putere a motorului se simte eu deabia de la 3a am sprint cu ea cu a1a se tureaza de o ia draci si a2 la fel  kitu ambreaj ii schimbat am 15.000km nu fac porniri sau etc merg normal da putere iti zic ca nu are nu stiu ce sa zic um motor de 18i ar trebui sa se simta nu?si azi am fost cu ea unde am avut mai mult de urcat se tura de ma nebunea da viteza asa si asa nustiu da la problema cu bujiile daca le curat nu mai iscileaza o zi dupaia iarsi sa fie si alea? le negreste de la ce sa fie? sa fie gata de ele?trebe altele?nustiu am verificat tot tot furtune er mam bagat si sub ea cu motoru pornit si nimica nimica pe testar nu mia dat nimica a verificat si parametri tot nimica sa schimb clapeta acceleratie cu alta?ce zici?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Salut!
Nu iti pot recomanda sa schimbi piese aleatoriu,clapeta de acceleratie murdara/neadaptata nu inseamna ca trebuie schimbata.
Cand sunt bujiile curatite merge ok si la relanti/ rece si in sarcina?
Ps:Un motor de 1,8 ,nu conteaza marca,variaza de la masina la masina si de la model la model.Nu se poate aproxima 'cam cat' ar trebui sa mearga de bine.
Ps2:Senzorul de temperatura(senzorii de fapt,antigel si aer) trebuiesc masurati cu un multimetru(rezistenta) si vazut daca isi fac treaba.Sa ii schimbi aleatoriu nu e recomandat.
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani cand sunt curatate bujiile parca ii masina noua,,merge bine si si un consum bun, da dece le negreste asa repede ?acum le curat acum sunt negre,, clapeta acceleratie ii pe masina nu am umblat la ea decat numai am curatato,, la bujii parca am ceva ulei pe filet? daca ar prinde aer fals ar face figuri si cand motoru ii cald dar cand ii cald merge bine ,,
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Bujiile sunt cele recomandate,cu aceeasi distanta intre electrozi?Adancimea lor este pentru acest motor sau au fost alese random?
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani salut cand am cumparat bujiile anu trecut mam dus cu cartea miasini sa imi dea nustiu daca sunt recomandate?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Ce marca si model sunt?(au o serie pe ele).
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani eu cred ca au o serie nu? o sa ma uit,, mi sa ivit ceva eu de cateva zile pierd apa din radiator,, o pun la semn si este scazut mai jos de semn ,, apa in ulei nu am ,,temp apa nu creste  ce poate ave nu am facut bine aerisirea oare ?de cata zile am schimbat apa la radiator,,, sa fie garnitura de chiuloasa arsa sau alceva?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Cauta intai pierderile exterioare si fa o aerisire.Daca nu ai aerisit arunca apa afara,depinde si de cat antigel ai adaugat.
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani antigel nu am pus numa apa , afar nu curge deloc am scurgeri o sa fac aerisire si o sa verific
0 voturi
A raspuns bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani senzorul e asta? pun o poza unde il gasesc este senzor ect terog ajutama unde il gasesc sa il schimb

Imagini atasate