4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > Salut am un BMW 316 1895 cmc b...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut am un BMW 316 1895 cmc benzina din 1999 , si am o problema cu pornirea, porneste greu , indeosebi dimineata de ce?

Am cumparata de 2 saptamani un BMW 316 , 1895 cmc ,105 cp din 1999.La inceput am vazut ca ii lipsea termocupla de la ventilator , ceea ce duce la cresterea temperaturii, logic pentru ca nu pornea ventilatorul.I-am montat un electroventilator nou , pompa de apa, termostat pentru ca era rupt si bucati din el ajunsesera in pompa de apa.am mai observat ca porneste destul de greu , mai ales dimineata sau ziua dupa ce statea mult timp oprita.am schimbat bujiile care erau oricum uzate, filtru de benzina , de aer , i-am efectuat schimbul de ulei cu un castrol magnatec 5w40 + aditiv cu teflon de la 2+2. problema a persistat.dupa cateva zile a inceput sa dea in nas mai ales cand motorul era rece, uneori chiar se oprea. mi-a bagat-o pe tester un mecanic specializat pe bmw si nu a gasit nici o eroare in afara de cea de la abs despre care stiam ca nu functioneaza .i-am schibat pompa de abs + senzor abs dreapta fata.pentru faza cu datul in nas mi-a umblat la setarile calculatorului si acum observ ca nu mai face ca inainte , in plus gasise nu stiu ce furtun  din spatele debitmetrului care era iesit destul de mult.Problema cu pornirea greoaie persista insa , iar astazi cand am iesit de la munca am pornit-o la prima cheie dar destul de greu , iar la relanti dupa cateva secunde motorul s-a oprit, a 2a oara la fel.deabia a 3a oara a pornit si a mers normal .Nu imi dau seama de la ce face asa si care ar fi urmatorul pas sa rezolv aceasta problema.am dat toate detaliile pentru a obtine o imagine cat mai clara asupra problemei si in speranta ca voi primi un sfat folositor.Multumesc anticipat!
A intrebat bogdan4691 (160 puncte) acum 8 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 8 ani Salut, am avut si eu modelul acesta, problema ta poate fi din mai multe locuri. Iti oscileaza cateodata si turatia la relanti?

Poate fi supapa de presiune de pe rampa de injectie, poate fi debitmetru, poate fi ceva electric, bobina, sunt multe cauze, din pacate trebuie sa o iei prin eliminare.

Incearaca sa scoti mufa de la debitmetru, am vazut pe cineva care daca baga mufa pornea si se opre repede si cu mufa scoasa mergea bine. Daca face asa trebuie schimbat debitmetrul

Comentarii:

A comentat bogdan4691 (160 puncte) acum 8 ani intradevar uneori la relanti oscileaza dar foarte putin si am observat ca face doar in prima treapta.iar debitmetrul a fost verificat de mecanicul despre care am pomenit in intrebare si mi-a spus ca functioneaza, oricum efectuasem si testul acela cu scosul mufei de la debitmetru si mergea mai rau am uitat sa mentionez  ca am fost la cineva si mi-a curatat si pompita aia de relanti, sper sa nu gresesc denumirea, si de atunci s-a simtit o oarecare ameliorare.dar ma dispera pornirea asta greoaie, si ma tem sa nu se agraveze, ca am tot vazut pe internet ca multi ajung sa fie nevoiti sa ii de cheie de zeci de ori ca sa porneasca motorul.daca mai aveti sugestii va rog sa le expuneti.mersi!
A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 7 ani legat de verificarea debitmetrului, sa iti spun ce am patit eu. am cumparat cu debitmetru nou met&dorina, cu care am mers 3 ani, masina mergea ok, dupa 3 ani am cumparat un alt debutmetru bosch, care uimitor merge mlt mai bine, adica masina trage mai bine. masina functioneaza cu ambele fara erori, dar cu unul din ele trage mai bine.
A comentat bogdan4691 (160 puncte) acum 7 ani e posibil sa simt o diferenta daca schimb debitmetrul nu zic nu .dar pe mine ma omoara urmatoarele simptome: pornire grea , indeosebi la rece, mici oscilatii la relanti in treapta 1 , fum alb-albastrui dupa ce o pornesc timp de 1 min 2 si apoi dispare.am vazut ca nu creste nivelul uleiului , nu face nici o spuma alba pe joja sau sub capacul de la motor, simptome ale ajungerii antigelului in ulei din ce am citit eu , si asa s-ar fi explicat poate si fumul alb.nivelul antigelului imi mai scade , pentru ca am o garnitura  care trebuie schimbata, asta stiam, si mai am garnitura dintre filtru de ulei si blocul motor are trb schimbata pentru ca mai picura ulei pe acolo.un mecanic mi-a sugerat sa ascult sub bancheta din spate dimineata la pornire sa vad daca pompa de benzina da semne de viata, altul mi-a zis ca bobina ar fi de vina , iar din ce am mai vazut pe net unii vorbesc de valva PCV, care nu stiu exact ce rol are si cum afecteaza ea pornirea.
A comentat dany2good4u (39,820 puncte) acum 7 ani daca imi aduc bine aminte,nu asvrea sa vorbesc prostii,valva pcv poate fi de vina pt fum,daca te uiti atent o sa vezi un furtun ce iese din capacul de sus al motorului,merge pe undeva prin spate,trece printr.o valva(pcv) apoi intra pe la admisie,acest furtun colecteaza gazele din carter(parca asa se spune) le trece prin valva pcv pt a separa uleiul,apoi le baga inapoi  in admisie.cu motorul pornit incearca sa desfaci busonul la ulei,daca se creeaza vacuum ar fi problema cu pcv-ul.poti cautta pe google mai multe depre valva asta.cand te hotarasti sa schimbi garnitura intre corpul filtrului de ilei si motor,cere aluia si oringurile,pe langa garnitura aia patrata mai sunt 2 oringuri iar cel mai probabil alea sunt de vina pt scurgeri.ti-am atasat niste poze sa intelegi despre ce vorbesc
0 voturi
A raspuns bogdan4691 (160 puncte) acum 8 ani intradevar uneori la relanti oscileaza dar foarte putin si am observat ca face doar in prima treapta.iar debitmetrul a fost verificat de mecanicul despre care am pomenit in intrebare si mi-a spus ca functioneaza, oricum efectuasem si testul acela cu scosul mufei de la debitmetru si mergea mai rau am uitat sa mentionez  ca am fost la cineva si mi-a curatat si pompita aia de relanti, sper sa nu gresesc denumirea, si de atunci s-a simtit o oarecare ameliorare.dar ma dispera pornirea asta greoaie, si ma tem sa nu se agraveze, ca am tot vazut pe internet ca multi ajung sa fie nevoiti sa ii de cheie de zeci de ori ca sa porneasca motorul.daca mai aveti sugestii va rog sa le expuneti.mersi!
0 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 7 ani pozele de care vorbeam.nr 5 sunt oringurile si sunt 2 la numar

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat bogdan4691 (160 puncte) acum 7 ani Intradevar.chiar acum am fost la mecanic pentru ca a inceput sa arunce ulei in volum mai mare pe la garnitura, deja face balta.am facut comanda de garnitura si de cele 2 oringuri.Legat de pornirea greoaie cineva mi-a zis in prima faza ca ar fi acea pompa secundara de aer cald care nu functioneaza cum trebuie, sau nu functioneaza deloc.Acum ma mai confrunt si cu alte probleme,in primul rand masina nu trage cum trebuie , sesizabil pe distante scurte, mai pe romaneste nu are ''zvac''.Tot astazi am observat ca imi curge apa pe la acel cap de plastic care se continua cu un furtun din stanga jos cum te uiti spre motor care pleaca dinspre radiator spre blocul motor cred sau daca nu ma insel spre termostat.Zic asta pentru ca initial era insesizabila scurgerea si nu stiam de ce pierd antigel, cineva ma speria ca ar fi chiuloasa, desi mie nu imi oscileaza deloc temperatura , mai ales ca am schimbat de curand electroventilatorul , termostatul si pompa de apa.Chestia cu demarajul greoi zic ca ar fi de la debitmetru care pe tester in prima faza mi-l dadea defect , dar la cateva minute pe acelasi tester nu mai aparea nicio eroare legata de acesta.
A comentat bogdan4691 (160 puncte) acum 7 ani Si am facut comanda si de acel buson de la vasul de expansiune cred ( unde se completeaza cu antigel) ca nu se etanseaza cum trebuie .si pe acesta o sa il montez maine dupa ce rezolv cu garnitura.Si mai am o intrebare, legata de pornirea grea la rece.la sfatul unui amic am incercat intr-o dimineata sa pun urechea sub bancheta din spate pe partea cu rezervorul sa vad daca pompa de benzina scoate vreun sunet.eu recunosc ca nu am auizit nimic , ori nu am bagat urechea unde trebuia , ori nu stiu.Multumesc anticipat! Sper ca ma veti ajuta!