4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > salut la toti ajutatima intro ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut la toti ajutatima intro problema!!?

salut am un bmw e36 318i, cu cateva luni in urma am schimbat bujiile,schimb ulei,filtre, si sonda lambda ii de 1 an numa 20,000 km am facuti cu ea pe sonda scria 100,000km, cand leam schimbat mergea totul bine, pana acum cateva zile si a luato draci, ,are fluctuati la relantiu si inainte imi facea da dupa ce am schimbat sonda nu se prea observa, acum cand pornesc motoru dimineata si o turez pana la 18 las acceleratia mai se ineaca de cateva ori mi sa si oprit dupa ce ii cald motoru nu mai face sta la 800r,sa fie de la soc??si consuma mult am bagat 60 litri si mam dus 550 km afara nu in oras,am puso pe testar o verificat toate si parametri nu imi da nici o eroare,nimica ,am curatat clapeta acceleratie,motorasu pasa cu pas lam curatat, si verificat cand scot mufa de la motorasu pas cu pas urca turatile la 2000, debitmertul iaras lam verificat cend scot mufa se opreste motoru ,ce sai mai fac ,, pe obc imi arata inainte 10% in oras acum imi arata 14,,15% se observa ,,va rog ajutatima ce sai mai fac raman dator ,, scuzati de poezie
A intrebat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

10 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 9 ani salut, spunemi te rog porneste mai greutz,iti da rateuri in admisie,, si fluctuatiile cum le are de la 200 ,, la 700 800?

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani salut porneste ompic mai greu cam de 2 ,3  invarte dar porneste nu da rateuri ,si turatile de la 1000 la 900 la800 la 500 400 la 1000  tot asa pana se incalzeste putin motoru si consuma de numa numa pun pe obc de ex am 9,8L si dupa 2km scade la 8L, DE EXEMPLU AZI AM AVUT 9L SI DUPA 10 KM MAI AM 5,7 ZIMI CE ARE NU MAI STIU CE SAI FAC NUMA FOC SAI DAU,, bmw e36 318i 92,

Cel mai bun raspuns:

+3 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani inainte de toate te rog sa mentionezi anul de fabricatie sau tipul de motor.
Verifica toate furtunele de admisie/vacuum daca nu cumva au aparut fisuri. Daca tot asa face schimba regulatorul de relanti si o sa iti mearga

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani regulatorul da consumu asa mare de unde poate fi ? de la regulator??
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani normal. In momentul in care se duce acel regulator motorul incepe sa traga mai mult aer(oxigen). Excesul de oxigen se regaseste in evacuare si este depistat de sonda lambda care incearca sa compenseze printr-un amestec mai bogat care intr-un final duce la un consum ridicat.  Daca ai motor M40 sau m42 consumul urban trece de 10 la mers normal. Daca ii mai si dai pe coaja ajunge la 13-15%
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani ii motor m40,, eu credeam ca regulatoru numa cu relantiu lucreaza,, cum pot verifica daca ii dus regulatoru?
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani pui un alt regulator. Eventual daca ai un prieten care are si el motor M40, il poti incerca sa vezi care e treaba. Merge si de 316i doar sa fie M40 ca la M43  e diferit la furtune
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani salut azi am luat bateria timp de 10 min si am puso la loc dupaia am pornit motoru nu mai trepideza dar dupa cativa km am oprit sa racit motoru dupaia iara face asa nu imi dau seama ,, dar ce sfta imi dai cu consumu sa fie chiar adevarat consumu ala ?eu am avut probleme cu litrometrele de la pompa si leam schimbat  cu unele sh,,dar paa tot asa imi face figuri ,,sa fie alceva de bai la litrometre acum am fost la cineva si miam pus masina in panta normal ar fi trebuit sa urce nivellul de benzina dar a ramas intepenit dupa 5 km a urcat putin mai sus nustiu  ce sa cred ???sunt in plop
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani fa plinul "pana in gusa" dupa care faci 100km si faci plinul din nou. Asa o sa afli consumul real. Nu te lua dupa sonde ca la bmw sunt destul de ciudate si nu doar la pisicute ci la toate modelele pana prin 2004. OBC-ul nu o sa iti indice corect daca a fost montat ulterior sau provine de pe o masina cu o alta motorizare. Ca o solutie la problemele tale te sfatuiesc sa treci la un motor M43 ca e mult mai performant, mai silentios si mai economic.
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani dam niste detali sa imi caut un motor m43 se potriveste ?pe ameu e36 din ce an au aparut m43? daca gasesc un motor trebe sa iau si cutia sau numa motoru? lamurestema ca imi si cumpar un motor, nustiu cum fac cu RAR?
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani Motorul M43 s-a pus dupa anul 1993. Cutia e la fel. Trebuie sa schimbi doar instalatia electrica, cu calculatorul de la injectie si motorul cu toate anexele si furtunelele. Cel mai bine ar fi sa iti cauti o masina lovita sau ruginita sau in orice stare ar fi numai sa poti porni motorul si sa nu te coste mai mult de 400-500 euro. La RAR nu mai are rost sa te duci. Lasi masina asa iar la inspectie dai de un gratar la inginerul de la ITP si nu ai probleme
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani aha mersi mult o sa caut un motor de la dezmembrari cu tot cu instalatie mersi de raspunsuri
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani salut azi mam gandit sa ma uit sub masina la sonda lambda sa vad o mai am si cand ma uit era dessurubata pe jumate misca acolo in toba mai sa cada ,,sa fie aia motivu??
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani foarte probabil ca da

Alte raspunsuri: (8)

+1 vot
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 9 ani senzorii ax came si volanta ai verificat sau sa iei dupa alta masina de proba?

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani

editat de bmwull acum 9 ani

da unde se afla alea am auzit ca ar putea fi alea da unde se afla exact sa le cumpar acuma am venit de la masina am luat regulatoru lam curatat, lam pus la loc si tot asa face,, si cinsuma multtt frate am pornito so probez cum mere si mam uitat la litri de benzina pe obc imi arata 5,9 si daca o trecut 1 minut si arata acum 4,9 nustiu ce sai fac ma gandesc ca daca era senzori imi dadea pe testar nu?
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 9 ani Motoarele M40 nu au senzori la axul cu came si la arborele cotit deoarece apriinderea nu este electronica
+1 vot
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 9 ani da cum au aprinderea prin delcou?
+1 vot
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 9 ani unde este fulia de la vibroken acolo ai si senzorul,,,sau poate nu ai senzorii ai delcou,,poate aprinderea ta nu este electronica este mecanica adica prin delcou asa cum a zis domnul de mai sus,,tu asigurate ca ai senzor sau nu ai
+1 vot
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 9 ani senzorul ax cu came este exact in cap la chiulasa se vede cum te uiti la motor ii negru prins intr-un surub si celalalt ii jos a volanta sub el la arbore cotit de unde esti?

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani salut azi mam gandit sa ma uit sub masina la sonda lambda sa vad o mai am si cand ma uit era dessurubata pe jumate misca acolo in toba mai sa cada ,,sa fie aia motivu?? sunt di judetu bistrita
+1 vot
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 9 ani sar putea sa sufle pe langa ea si sa nu mai citeasca bine strangeo la loc sa vezi si daca nu atunci sa verifici senzorii

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani terog aratami senzori daca poti? mersi frumos
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani senzoru arbore cotit lam gasit ii sub masina pe roata dintata nu ? se poate schimba??
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani senzor ax came nu lam gasit
0 voturi
A raspuns bmwull (8,530 puncte) acum 9 ani gabytza iti dau o poza cu motoru meu si fam un semn unde se afla senzorii terog ca nu ii vad mersi

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 9 ani da normal ca poti sa il skimbi are doar un surub si se trage in sus nu vezi ca sar putea sa vina greu afara ca poate sa lipit un pic acolo rugina si cand il skimbi cureti locul ku smirglu sa intre usor senzorul nou si il dai un pik ku vaselina
0 voturi
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 9 ani de la punctul unu in jos ar trebuii sa fie este identic cu cel de pe volanta acolo tre sa fie pe chiuasa,,, la punctul 2 mai rar ca akolo au motoarele de 2000 dar cautal,,succes

Imagini atasate