4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > FORD > am un ford fiesta mk3 1,4 mono...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am un ford fiesta mk3 1,4 monoinjector consuma vreo 30 de litri la 100km,si sa dus benzinza si in ulei din motor?

am un ford fiesta mk3 1,4 monoinjector consuma vreo 30 de litri la 100km,si sa dus benzinza si in ulei din motor?poate cineva sa ma ajute ce sa fac?oare sa schimb carboratorul?

Imagini atasate

A intrebat alexandru1989 (310 puncte) acum 11 ani in categoria FORD
Distribuie pe Facebook

10 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani Daca benzina s-a dus si in ulei, motorul este terminat!
Ai sigur segmentii terminati!
Sonda lambda de asemenea e stricata la un consum de 30%!
0 voturi
A raspuns alexandru1989 (310 puncte) acum 11 ani dar motorul lam facut acum 2000km si sonda am schimbato cind am observat ca consuma mult,din ce cauza sa intimplat asa oare?
0 voturi
A raspuns alexandru1989 (310 puncte) acum 11 ani oare iar va trebui sa fac motorul???
0 voturi
A raspuns sergiu88 (8,770 puncte) acum 11 ani benzina in baie ti-o baga si pe la supape sigur la-i pus bine la punct cand lai facut?
–1 vot
A raspuns jambon (8,100 puncte) acum 11 ani Hai sa o luam de la inceput,prima tu nu ai carburator ci clapeta de acceleratie si nu e injectie  monoinjector ci monopunct adica un singur injector.Daca zici ca motorul a fost facut recent iti spun din start ca a fost facut prost,benzina na-re ce cauta in baia de ulei si te sfatuiesc sa nu mai mergi ca termini motorul cu totul.Amestecanduse ulei cu benzina ungerea se face foarte prost ceea ce duce la supraincalzirea componentelor si se blocheaza motorul plus alte multe nenumarate probleme cocsarea segmentilor,griparea lagarelor,etc.Deci mai bn iti iei alt motor si cu  asta il dai mecanicului care ti la facut sa  mai invete ceva mecanica apoi sa se apuce de facut.
0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani Nu este problema de motor , nu mai aberati.
Injectorul functioneza continuu , el fiind actionata de PCM in mod eronat, deci defectul se gaseste in cablaj sau PCM. De verificat cablarile la masa. Diagnoza si verificare facuta de un electronist e baza la aceasta depanare.
–1 vot
A raspuns alexandru1989 (310 puncte) acum 11 ani cred ca voi duce masina la un motorist ,am mai intrebat si de altii si miau zis ca problema este de la placutele(jecloare) imi pare ca asa se cheama
 din monoinjector
+1 vot
A raspuns jambon (8,100 puncte) acum 11 ani Pai se poate verifica daca injectorul baga continuu,ai de desfacut un jurubel pornesti motorul si doar ridici putin in sus de el tot odata verifici si jetul daca este uniform.Eu mai sus am explicat ce si cu doar dupa simtomele explicate de proprietar.
0 voturi
A raspuns jambon (8,100 puncte) acum 11 ani Dar mai  este o problema,benzina nu are ce  cauta in ulei doar dintr-o defctiune la partea electrica,niciodata.
0 voturi
A raspuns alexandru1989 (310 puncte) acum 11 ani atunci totusi care este problema?