4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > am si eu o problema ,am un pas...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am si eu o problema ,am un passat din 2007 2.0 tdi mi s-a aprins la bord becul care indica probleme la evacuare

mi s-a aprins becul galben care indica motorul , motorul functioneaza in parametrii normali , dati-mi un sfat pt a remedia problema. va multumesc
A intrebat brestii (250 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Necesita o diagnoza.
Fum scoate?

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Ai un dusman care-ti da mereu minus ? :)
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Probabil...oricum nu prea ma intereseaza cate minusuri am :)...
A comentat georgechitz (120 puncte) acum 6 ani Nu scoate fum . Azi am fost cu ea la tester si ia dat presiune slaba la turbo
0 voturi
A raspuns brestii (250 puncte) acum 12 ani nu masina functioneaza normal,ce probleme ar putea avea,ar putea fi din supapa IGR?

Comentarii:

A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 12 ani EGR se numeste acea supapa.
"gazelor de eşapament Re-circulaţie (EGR) supapă" cam asta e eroarea care iti da daca EGR nu mai functioneaza.
Diagnoza neaparat, nimeni nu poate sa iti zica ce e exact fara sa vada masina si sa o testeze.
A comentat brestii (250 puncte) acum 12 ani scuze asa mi s-a spus si mie , multumesc pt detali
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Martorul "gaze de avacuare" clipeste sau sta aprins?
A comentat brestii (250 puncte) acum 12 ani sta aprins, multumesc pentru sfaturii
–1 vot
A raspuns nutujean (13,190 puncte) acum 12 ani ai filtrul de particole infundat,iesi cu masina in afara orasului si mergi in treapta a 3a la 3000 de ture cativa km,15 -20-30(*depinde) si o sa vezi ca se stinge

Comentarii:

A comentat nutujean (13,190 puncte) acum 12 ani care ati dat minus?cei care au logan sigur,habar nu aveti de masini,numai frustrati care au ramas comunisti" dacia e cea mai buna,asa va trebuie daca v ati luat masini straine",daca nu stiti nimic nu mai intrati sa va dati cu parerea
+1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Dute si fa diagnoza...fara diagnoza nu iti putem da un raspuns concret....decat ne dam cu parerea....

Poate sa fie si EGR ,in majoriatea cazurilor se crapa acel furtunas care vine in el..
0 voturi
A raspuns dolarmanbuza32 (150 puncte) acum 12 ani Am avut un mercedes cu problema respectiva,problema este ca trebuie sa mai calci pedala din cand in cand sa mai iasa ce ramane pe evacuare,daca mergi tot in turatii mici nu faci decat sa infunzi totul la partea cu evacuarea,eu cand am ocazia pt cateva secunde apas pedala de acceleratie la maxim chiar pina in6,7 mii de turatii...si credema ca de atunci nu mai am probleme cu evacuarea..numai bine!,,sfat care eu lam primit de la cineva de la reprezentantza Mercedes.!bafta..

Comentarii:

A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Tu ce motor ai? Asa, de curiozitate.
A comentat brestii (250 puncte) acum 12 ani 2.0 tdi , multumesc pentru sfat
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Il intrebasem pe dolarmanbuza32 :).
A comentat brestii (250 puncte) acum 12 ani ok eu am crezut k mai intrebat pe mn
A comentat simaadrian1998 (100 puncte) acum 6 ani Am aceeași problema tot cu un Passat b6 2.0 tdi dar mi-e îmi apare eroarea când merg la turatii mari (4500) mai mult timp. Sau dacă merg de exemplu în treapta a 6a la 2500 de ture și vreau sa schimb in treapta inferioara și o turez  atunci se aprinde martorul la bujii ➿ și mașina nu se mai tureaza decât dacă opresc motorul și il pornesc.
0 voturi
A raspuns daviangiurca (13,880 puncte) acum 12 ani

editat de daviangiurca acum 12 ani

problema ta ar fi din cauza ca ai o presiune mare inaintea filtrului de particule si ecu inregistreaza ca si defectiune ...Pentru masinile echipate cu filtru de particule trebuie sa se foloseasca cu strictete un ulei care sa aiba pe ambalaj specificatia C3 sau DPF ...in procesul de ardere rezulta mai multe tipuri de reziduri cele din ulei trebuie sa fie de asa natura incat sa se arda ...acest filtru de particule are proprietatea de regenerare (curatare ) daca uleiul folosit nu este corespunzator dupa un numar de km filtru de particule se colmateaza si nu isi mai poate face acea regenerare . Motorul este capabil sa induca singru starea de regenerare a filtrului de particule atunci cand el este colmatat peste 30% pana la 80%  modificand avansul si implicit temperatura gazelor de evacuare cu scopul de a ajunge la o temperatura de 600-650 grade celsius in filtru  ...la acest prag funinginea incepe sa arda . daca martorul ramane aprins inseaman ca filtrul este colmatat peste 80% si regenerarea se face controlat de catre dealer .

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat ovidiubi (600 puncte) acum 12 ani Cateva precizari, daca imi permiti, indicatorul de DPF se aprinde daca ajunge colmatarea ,infundarea sau cum vreti sa ii spuneti la 17 grame atunci calculatorul de motor initiaza regenererea activa . Acest lucru se face prin post injectie (nu prin modificare avans) si cand temperatura ajunge la 550-650. Pentru ca acest fapt sa se poata produce trebuia sa indeplinasca cativa factori: turatie constanta 2000-3000 ture timp de 15-20 minute. :)
0 voturi
A raspuns tarleadragos (300 puncte) acum 11 ani ori trebui curatata valva IGR ori ai vro sonda landa defecta,daca o turezi mai tare si ati da cu fum curata valva IGR ca e posibil sa fie murdara sau sa nuti mai lucreze bine sau dute si fai o diagnoza ca sa stii mai sigur daca e vro sonda landa si curatai IGR
0 voturi
A raspuns tarleadragos (300 puncte) acum 11 ani sau mai poti sa iesi la un drum mai lung un pic si sa mergi cu ia constant la 120km/h si tino la 3000-3500 de turatii ca sa se regenereze filtru de particule sau puno pe testar sai dea o curatare la filtru de particule