4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > ce problema ar putea fi la un ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ce problema ar putea fi la un audi a4 at cand virez maxim dar doar at scoate un fel de scartit daor pana o accelerez?

mentionez ca acel zgomot se aude doar cand volanul este in viraj maxim si ramane in viraj maxim si recent am schimbat fulia,cureaua,intanzatorul precum si uleiul de servo si tot degeaba zgomotul se tot aude iar cand o accelerez putin dispare acel zgomot.am verific pompa de servo si este ok,furtunele,supapa de retur de la servo este si ea ok,nu stiu ce sa mai fac...servo functioneaza foarte bine si pompa de servo nu face nici un zgomot doar atunci se aude cand ramane in viraj maxim si atat.va rog daca ma puteti ajuta pt ca nu stiu ce sa-i mai fac....
A intrebat eujimbo (210 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+6 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Orice sistem servo face putin zgomot la viraj maxim,deci e normal sa faca asa.
Nu e indicat sa tii masina virata la maxim mai mult de cateva secunde si acel zgomot la relanti e din cauza ca pompa nu are destula putere ca sa impinga lichidul de servo.
Per total nu e nici o problema.
0 voturi
A raspuns eujimbo (210 puncte) acum 12 ani dar daca schimb si pompa servo v-a mai face acel zgomot(acel agomot este un fel de scartait si as vrea sa scap de el)?este un audi a4 motor 1.9 diesel,an 2006.multumesc.
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
De obicei acel zgomot se atenueaza daca schimbi pompa sau devine imperceptibil.
Cu orice pompa ii pui asta alta sau fie ea si una facuta la comanda,nu e recomandat sa o tii virata maxim mai ales la relanti,deoarece suprasoliciti pompa si tot bine nu da.
Totusi tind sa cred ca nu e pompa de vina,daca masina e din 2006,lichidul de servo e cel indicat?cantitatea de lichid e in parametri?
0 voturi
A raspuns eujimbo (210 puncte) acum 12 ani da lichidul este cel indicat si este la nivel maxim.multumesc
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Daca lichidul si pompa sunt ok,o alta cauza poate fi pistonul dublu sens sau cilindrul acestuia.
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani

editat de turbojack acum 12 ani

Presupunand ca este vorba de un diesel ,cauza este fulia alternator blocata.Se repara prin inlocuire.
+3 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Posibil cureaua este slabita.Daca este slabita inlocuieste-o cu tot cu intinzator.
0 voturi
A raspuns yo_mariusz (590 puncte) acum 12 ani iti patineaza cureaua nu prea ai ce face indicat e sa nu prea virezi chiar maxim . chestea e ca ,cand ai virat maxim pompa de la servo ar vrea sa mai pompeze ulei da nu pai poate din cauza k e maxim si at patineaza cureaua pe fulie  bafta dak te ajuta raspunsul meu k ceva, eventual inceark sa mai intizi cureaua de la servo poate o sa scapi de acel zgomot