4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > consum mare de ulei bmw e39?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Consum mare de ulei bmw e39?

Masina este un bmw 520i din 97' . Pana acum a consumat cam 800 grame de ulei la 10000k. Dintr-o data consuma cam 1l de ulei la 1000k,masina trage bine dar scoate fum alb pe teava. Kilometri are 230000,ulei folosesc castrol 10 w40 magnatec. Ce sa aiba? valva ccv,semeringurile la supape sau segmenti?
A intrebat arab.drift (520 puncte) acum 11 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Just_Me_AXY (10,780 puncte) acum 11 ani

editat de Just_Me_AXY acum 11 ani

la prima vedere din ce spui ar fi segmentii
totusi legat despre fum alb iti zic :
Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
 Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
 -Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
 Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
 Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste :la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
 Alte cauze pentru fum alb:
 -Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
 -La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
 -De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
 Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru

sper ca nu am plictisit cu explicatiile
0 voturi
A raspuns arab.drift (520 puncte) acum 11 ani Totusi de ce consuma atat de mult ulei? Masina trage foarte bine,porneste usor,iar consumul de benzina e la fel ca inainte
0 voturi
A raspuns arab.drift (520 puncte) acum 11 ani Stie cineva cum se poate proba valva pcv daca  e infundata sau defecta?
+1 vot
A raspuns alex156 (7,900 puncte) acum 11 ani Valva pcv debia am schimbato la un 740i!mi-a mancat in 6000 de km 5.5L de ulei!Aia ii sigur la majoritatea bmw pe benzina cade(vezi k sar putea sa ai pete de ulei pe la garnituri)
0 voturi
A raspuns arab.drift (520 puncte) acum 11 ani Pete de ulei la exterior nu are . Pierdea putin ulei pe la garnitura capac supape, dar am schimbat-o si nu mai pierdea. Segmenti nu cred sa fie dusi la 230000k Asta iarna la -27 de grade a pornit foarte usor
0 voturi
A raspuns arab.drift (520 puncte) acum 11 ani Am fost si am facut testul de compresie La pistonul 3,4 si 5 are compresie 6 si ceva = motor mort
0 voturi
A raspuns andreas99 (140 puncte) acum 10 ani BUNA ZIUA..
am vzt ca sint multe pers care stiu mecanica.am un bmw 520 si am o problema cred ca destul de grava...
am pornit masina dimineata si ma uit in spate si vad un fum alb si uneori albastru,si nu stiu ce are..
cine ma poate ajuta?