4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > probleme pornire fiat ducato,d...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme pornire fiat ducato,de ce?

Detin un fiat ducato 2,3 jtd an 2003 serie motor F1AE0481C si de mai bine de 1 an jumate porneste cand si cand fara nic-o regula mai greu (invarte mai mult mortorul) si de vreo 2 luni s-a accentuat si anume:
Dimineata la prima pornire (vara) porneste ok,dupa aceia dc s-a mers 2 km si s-a oprit motorul si se incearca repornirea dupa un timp poate sa porneasca sau nu,iar daca porneste trebuie tinut mai mult la automat si porneste(nu are regula)
Acum am fost la doctor cu masina (service fiat,unul altul ) si la tester fiat original apar urmatoarele erori ( le voi scrie asa cum au fost ele citite de testerul lor:
----- tensione batteria: Valore troppo basso; Intermittente
------ Chiave; Assente; Intermittente
------- Linea seriale : Richiesta di codice non ricevuta; Intermittente
-------Chiave: Non memorizzata; Intermittente
------Antenna: C.C. a Massa/ C.A;Intermittente
 
Sau facut urmatoarele verificari:
-- cablaj intre imo-centrala injectie (calculator)
--masele masini (scoase smirgheluite,curatate)
--injectoare
--pompa inlata (presiune 256 bar)
--relee,sigurante
--- pompa joasa (bazaie)
---regulator presiune (demontat si curatat)
---testare cu testerul (service fiat) cu mufa scoasa de la un injectoor in momentul in care nu pornea si nu aparea pe tester eroare ca era scoasa mufa electrica) dar daca se repeta procedeul cand motorul este pornit apare pe tester ca exista o eroare la mufa de la injectoare)
 
 
Precizez ca erorile care apar o data sterse reapar la un moment data ;nu are nici-o regula ca este cald sau rece motorul dar frecventa problemei apare la cca. 1-2 zile
 
Sper ca am fost destul de clar si v-am expus problema bine
 
Cu respect (Cristian Nica)
 

Imagini atasate

A intrebat maximo (180 puncte) acum 11 ani in categoria Electrice
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns Florin.dsf (7,260 puncte) acum 11 ani la un golf 3 gti tot la fel facea, problema era cititorul de chip din contact (care citeste chipul din cheie). daca si tu ai chip p cheie ar trebui sa verifici daca functioneaza bine  la un electrician ceva......de exemplu la mn nu facea bine contact un fir de la cititorul de chip din cheie   (nu stiu cum se cheama mai exact), la mine e un fel de inel de plastic cu un fir sau mai multe... care vine in jurul contactului....sper sa te fi ajutat cu ceva..salut
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Mie mi se pare in primul rand o problema de immo si anume partea de immo care interogheaza cheia sau o problema de la cheie.
Ce fel de cheie ai la masina,fiat tipul vechi adica partea de plastic a cheii este de plastic dur sau cheie mai noua cu buton inchis deschis?
In oricare din situatii,daca de la immo la ecu nu sunt probleme,atunci sunt probleme intre immo si cheie.
In legatura cu injectorul,cel desfacut si testat mufa se pare ca are probleme.
Ce ai vrut sa zici daca se scoate mufa cand motorul este pornit apare eroare pe tester?Adica daca scoti mufa de la injector in timp ce motorul merge apare eroare?Sau ca motorul porneste cu mufa de la acel injector scoasa?
0 voturi
A raspuns maximo (180 puncte) acum 11 ani Salut
Este cheia care intra in suportul acela,nu are baterie interna ! Am testat inca 2 chei ale masinii!S-a testat daca ajunge curent la unul din injectoare in momentu in care masina nu porneste(nu apare eroare in momentul deconectari mufei ) dc masina a fost pornita si se incearca din nou acelasi procedeu pe tester apare ca mufa este deconecatat din injector
Ce am inteles eu este ca nu primesc curent injectoarele in momentul in care masina nu porneste!
Ieri am discutat cu o alta pers. si mi-a spus sa verific dfemarorul ( sa nu fie in scurt cu ecu)
Stima