4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > golf 3 trepideaza

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Golf 3 trepideaza

salutare , tot am urmarit forumul in speranta ca voi gasi o solutie pentru problema mea care e in felul urmator: este un golf 3 16L motor ABU la relantii se simt niste trepidatii sau mai bine zis vibratii destul te puternice , acul pe turometru sta la 800 -850 rpm

vreau sa scoatem din calcul evacuarea care este verificata , buji ,fise , senzor temperatura, capac delco cu rotor , tampoane motor ca si alea au fost schimbate cu unele noi si dupa aceea cu altele SH. motorul a fost reconditionat(alezare bloc,vibrochen, pistoane noi , segmenti , cuzineti..) iar in chiuloasa s-au schimbat ghidajele , semeringurile si slefuit suprafata.

intrebare 1: cand am facut chiuloasa , strungaru a zis ca nu e necesara schimbarea supapelor , poate sa fi gresit el si eu sa pierd compresie si de acolo sa mearga prost la relantii ?

intrebare 2: poate fi injectia de vina ? injectorul ? supapa de presiune ? sensorul de temperatura al aerului ? potentiometru ? motoras relanti ? bobina de inductie sa fie obosita?

intrebare 3: motorul masini a fost spalat acum 1 an in iarna , intr-o spalatorie , fiind frig , motorul fierbinte. eu ma gandesc ca a afectat bobina sau ceva de la injectie.. posibil ?

masina este in possesia mea de vara trecuta, nu stiu cum se comporta masina inainte sa fie la mine.

Am pornit odata masina fara acel capac de plastic de pe injectie , iar masina avea un mers mai ciudat si parca mai bun , adica pentru 1-2 secunde motorul mergea mai rotund , iar dupaia 1-2 secunde revenea la un mers bolnav.

O alta chestie pe care am observato e ca in multe cazuri cand dupa un mers la drum , 5-6 km minim , daca fac o pauza cu masina de 1-2 minute in momentul cand o pornesc masina nu se tureaza si dupaia sa scada turatia spre 800 rpm , ci motorul porneste undeva la 600 rpm si dupaia urca la 800.

Precizez ca motorul avea aceasta problema cu vibratiile si inainte de a fi reconditionat.

un alt lucru vreau sa il adaug, si acela ar fi ca i-am facut o diagnoza cu un preten , nu prea priceput el ,dar avea softu si mufele. a iesit o eroare a unui senzor de turatie.daca imi poate da cineva niste detalii...

Sper ca nu am uitat ceva , si sper ca ma poate ajuta cineva cu un sfat.
A intrebat sefe (290 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani eroarea aia cu senzorul... cred ca iese la toate golfurile din generatie, la al meu este prezenta eroarea dar nu afecteaza mersul.
si la ce ma gandesc eu... daca functioneaza in parametrii motorul si nu consuma mult atunci s-ar putea sa traga aer fals, mie odata mi s-a fisurat flansa pe care sta corpul de injectie, si cam astea erau simptomele, plus un zgomot destul de puternic, poate asta are si a ta...

Comentarii:

A comentat sefe (290 puncte) acum 12 ani am uitat de flansa injectie , a fost schimbata, si valva egr e functionala deasemenea, masina consuma undeva la 10 in oras.. si totusi care este acel senzor de turatie ?
A comentat myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani s-ar putea sa fie senzorul vss(vehicle speed sensor). exista senzori pe arborele cotit si pe axul cu came care in teorie ar trebui sa returneze aceeasi valoare, semn ca distributia merge perfect. dupa atatia ani e si normal sa nu mearga perfect sau sa fie stricat unul din senzori si sa dea valori eronate. mai mult, senzorul cred ca are rol informativ, deoarece nu influenteaza nimic. in legatura cu vibratiile... vezi ca iti intra un furtun mic in spatele capacului de pe corpul de injectie, acela ar mai putea fi de vina, daca e crapat sau nu mai sta bine... sau motorasul pas cu pas, altceva chiar nu imi vine in minte.
0 voturi
A raspuns liviuio (15,820 puncte) acum 12 ani curata clapeta de acceleratie, asta e tot ce poti sa faci fara sa bagi bani daca zici ca ai eliminat cauzele cu bujii si fise. o desfaci si o cureti cu wd40 sau orice alt fprei de curatare, poti folosi o pensula pt a ajunge in locurile mai greu accesibile. daca obseervi utme de uzuta acolo unde inchide/deschide si crezi ca acolo poate ramane blocata poti sa folosesti hartie abraziva foarte fina si sa indrepti suprafata respectiva.bafta!
0 voturi
A raspuns tavi_cc (15,590 puncte) acum 12 ani Am avut aceeasi problema ca si tine si rezolvarea a fost urmatoarea:
-capac decco nou-30 ron
-motoras pas cu pas/actuator ralanti,depinde de care ai,cu 4 sau 6 fire la mufa:in varful motorasului exista contactul de ralanti care datorita anilor nu prea mai functioneaza-desfa motorasul si cu un multimetru verifica rezistenta intr-e pinii corespunzatori acestui contact(fa rost de autodata si te lamuresti ce si cum,o poti repara singur garantat)
-daca ai posibilitatea eu te sfatuiesc sa incerci cu un corpde injectie de la un amic un swap sa vezi daca se modifica mersul masinii
-vacuumurile=verifica-le
-verifica si potentiometrul clapetei de acceleratie cu un multimetru sa vezi daca ai intreruperi (are o suprafata de contact din grafit=uzura datorata anilor)

p.s:fa rost de programul autodata si ai acolo troubleshooter unde iti enumera potentialele probleme si rezolvarile lor.Si mai fa odata diagnoza!!!Succes

Comentarii:

A comentat sefe (290 puncte) acum 12 ani am incercat injectia de la un preten ,dar era 1.8 totul s-a potrivit ,insa fara rezultat,  masina nu pornea din cauza ca nu se alimenta , cred ca regulatorul de presiune nu se deschidea din cauza undei presiuni prea mici.
vreau sa spun ca sunetul din injectia mea e destul de tare si mai rapid, acel ticait ce se aude din injectie , se aude destul de tare si des la mine.. ce face acel sunet? injectoru  sau regulatorul ?
0 voturi
A raspuns sefe (290 puncte) acum 12 ani si eu m-am gandit sa incerc injectia de la altcineva , chestia e ca am un preten cu un g3 dar e motor 1.8 ,nu stiu cati pini au mufele de la injectie , mai tarziu voi trece pe la el si voi incerca, daca merge voi lua senzori de pe injectie prin eliminare sa vad care e cauza . dar probabil voi lua o injectie completa secondhand , sunt curios ce este defect. sanatate
0 voturi
A raspuns lascut simion (1,070 puncte) acum 11 ani Salut!Nu se aude un pasait mai putrenic?Verifica vacuumul de la burduful de servo frana.Daca trage aer fals pe acolo nu o sa-ti mearga niciodata bine.