4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > De ce aprind martorii de apa s...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce aprind martorii de apa si ulei?

Buna ziua, am o problema, am un audi a4 b5 1.8turbo din 1998, i am.facut recent revizia, ideea este ca apa in bord ajunge la 90 de grade,apoi scade la 60,se ridica inapoi ,si se duce pana la 120 de grade,moment in care mi se aprind martorii de apa si ulei, am intrat in meniul ascuns al climei,iar temperatura lichidului de racire e de 90 de grade. am verificat si antigelul si uleiul si sunt in regula. precizez ca simptomele apar la un condus normal. Astept cauze,intrebari,sfaturi. Multumesc frumos!
A intrebat tonyvan (370 puncte) acum 10 ani in categoria Martori de bord
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani s-ar putea sa ai senzorul de temperatura de la motor defect . Nu ti-ar strica o diagnoza mai amanuntita totusi...
0 voturi
A raspuns tonyvan (370 puncte) acum 10 ani Acum am deschis capota si am mai observat ceva,nu stiu daca se vede bine in poze, este un lichid pe scut si pe burduful.de la planetara,clar a curs ceva...dar lichidele sunt la nivel. Din ce am observat pe mana e incolor si umpic uleios.

Imagini atasate

+1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 10 ani Chestia asta se intampla de cand ai facut revizia?
Ai umblat la sistemul de racire?Ai schimbat antigelul?

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 10 ani Daca nu ai ulei in lichidul de racire sau invers si nu iti arunca afara lichidul de racire din vasul de expansiune atunci e de la senzori problema.
Eu am patit ceva asemanator tot la a4b5 doar ca diesel.Mi se aprindea martorul de la ulei cand ajungea temperatura la apa la 90 de grade,dar motorul suna ok.Am mers la service,au masurat presiunea cu un manometru conectat in locul unui senzor de la ulei si valorile au fost ok si la relanti si in turatii.Senzorul a fost de vina,a costat intre 50-100 lei parca.
Dupa cateva luni temperatura pe care o arata pe climatronic la lichidul de racire(la mine pe canalul 51) se apropia de 100 grade,ventilatorul de pe radiator nu cupla,iar pe bord ramanea la 90 temperatura la apa.
Am schimbat ambii senzori de temp. de la apa ca sa nu mai am probleme,acum indica ok si pe climatronic.
Cum am scris mai sus daca nu amesteca lichidele si nu fierbe motorul atunci e problema de senzor.Nici la mine nu aparea nici un fel de eroare de la respectivii senzori daca scanam de erori nici la engine si nici la instruments.
In legatura cu antigelul curs verifica sa nu ai crapata vre o flansa de plastic sau vre un colier slabit.
Bafta!

Alte raspunsuri: (1)

0 voturi
A raspuns tonyvan (370 puncte) acum 10 ani Multumesc frumos pentru sfaturi, chiar acum ma intorc din service. Lichidul era antigel ramas de la revizie cand am schimbat termostatul,am.verificat tot e ok. Iar problema cu temperatura s a dovedit a fi de la senzorul acela,a fost singura eroare pe care mi a dat o tester-ul. Deci va multumesc frumos inca odata!