4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > de ce se aprinde becul la ulei...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce se aprinde becul la ulei cand masina este la ralanti?

Salut, am si eu o problema, poate reuseste cineva sa ma ajute. De ceva vreme, sa zic de pe la inceputul anului mi se aprinde becul la ulei la ralanti. Deci parcurg cam 19-20  de km pana la scoala, iar cand stationez fie la semafor, fie cand parchez pana sa opresc motorul se aprinde martorul de la ulei, fara nici un fel de tiuit, cateodata licare si apoi ramane aprins, iar cate odata se aprinde direct si ramane asa, iar daca accelerez se stinge. Din ce am mai citit eu pe domnu google, am aflat ca ar fi probleme la sonda de presiune, dar nu stiu care din ele ar trebui schimbata, cea de pe chiulasa, sau cea de la filtru (presupun ca asta de la filtru este pe undeva prin interior). Orice fel de ajutor este bine venit si chiar v-as ruga sa ma ajutati daca puteti pt ca nu prea vreau sa o dau in alte alea cu motorul. Tin sa mentionez ca ulei am in motor, a fost schimbat anul trecut cam pe vremea asta impreuna cu filtrul. Va multumesc
A intrebat dragos musteata (820 puncte) acum 12 ani in categoria Martori de bord
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns cristi_70 (3,840 puncte) acum 12 ani parerea mea este sa incerci sa schimbi prima data uleiul si filtru.

Comentarii:

A comentat dragos musteata (820 puncte) acum 12 ani la primi bani chiar asta o sa fac...ce sa fac, e bugetu redus, o iau usor  pe rand cu fiecare..
+3 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 12 ani Ce motor ai si daca ai idee cati km reali are?poate sa nu fie senzorul,poate sa fie pompa de ulei dusa,sau motorul sa aiba uzura la cuzineti...in cazul asta se pune un manometru pe circuitul de ulei si se masoara cu motorul cald ce presiune de ulei este...

Comentarii:

A comentat dragos musteata (820 puncte) acum 12 ani 1.6 AEE, in bord imi arata 208 mii ( si inca putin)...nu stiu dac astia sunt reali dar  sa zic ca ar cam fi pt ca am luat masina de cum a ajuns din germania, era "proaspata"  sa zic asa...eu sper sa nu fie cuzinetii ca ma nenorocesc, dupa ce ca nu prea am bani nici de benzina..
0 voturi
A raspuns szoke_sz (140 puncte) acum 12 ani poate sa fie si pompa de ulei de vina
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Ce grupa de ulei este in motor ?
Daca este prea fluid , el se inlocuieste.
Daca problema persista se masoara obligatoriu presiunea de ulei cu un manometru.

Comentarii:

A comentat dragos musteata (820 puncte) acum 12 ani am 10-40 de la castrol...
0 voturi
A raspuns oxi3 (16,990 puncte) acum 12 ani mai mult ca sigur e pompa de ulei nu iti mai trage uleiu
0 voturi
A raspuns Risoics (140 puncte) acum 9 ani Aceasi problema o am si eu la 1.4 AEX  . S-a schimbat ulei , filtru , pompa .Am curatat sita din baie , am verificat cuzineti . Presiune de am 3 la "rece" merge in parametri normali dar cand ajunge apa la 90 grade nu mai are putere  , mi se aprinde becu , imi scade in turatie .
0 voturi
A raspuns vasiliev.lencaru (140 puncte) acum 8 ani detin un auto ford focus  II 1,6 tdci (anul 2006), dupa parcurgerea a circa 2000km se aprinde becul rosu. la mecanic s-a identificat sorbul foarte infundat. acum este a treia oara cand procedez astfel. ati mai intampinat astfel de situatii. de unde ar putea proveni  aceste reziduri?