4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > Martoru de la baterie care e i...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Martoru de la baterie care e in bord nu se mai aprinde nici cand pun contactu si nu porneste ? Masina VW Polo 2008 1.4?

Martoru de la baterie din bord nu se mai aprinde cand pun contactu.

Am verificat alternatoru,am schimbat releu de incarcare,si masina nu porneste.

Electricianu mi-a spus ca e din cauza martorului de bord.

Masina este VW POLO 2008 1.4 TDI 9n
A intrebat dany.dany.180625 (310 puncte) acum 10 ani in categoria Martori de bord
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani Electricianul a auzit de diagnoza? mai ales la o masina din 2008? Schimba service-ul. Intai se face o diagnoza sa se afle cauza pentru care nu porneste ca alternatorul nu are treaba cu pornirea daca bateria e buna.
Asa ca o gluma, impusca martorul ca poate porneste:))
0 voturi
A raspuns dany.dany.180625 (310 puncte) acum 10 ani Pai am pus`o pe tester dar a zis ca din cauza becului sau din cauza unei sigurante..
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Becul ala e o simpla avertizare,semnal venit de obicei de la alternator.Nu are prea multa electronica in el.
Pentru faptul ca nu porneste,diagnoza si accent pe senzorii combustibil,aer,volanta,ax came.Apoi vino aici cu eroarea rezultata.

Cel mai bun raspuns:

0 voturi
A raspuns dany.dany.180625 (310 puncte) acum 10 ani am veirficat tot,toate errorile au dus la releu de la alternator..
am schimbat releu de incarcare..am pornit`o cu , curent de la alta masina dar nu incarca alternatoru
am verificat alternatoru direct pe masina in timpul functionarii
a tras un fir de la releu de incarcare si altu la pus pe borna masinii si a inceput sa incarce..si din cauza becului aluia nu incarca asta mi`a zis electricianu

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Adica,cel mai puternic generator de pe masina are nevoie de un bec ca sa functioneze?la baterie cu motor pornit cati volti ai?Verifica cum e releul in cauza,posibil contacte rupte sau desfacute in locasul lui.Becul primeste semnal de la releul alternatorului cand acesta nu mai incarca.
La iesirea din alternator ce voltaj ai?

Alte raspunsuri: (2)

0 voturi
A raspuns dany.dany.180625 (310 puncte) acum 10 ani pai depinde odata mia scos 9 odata 12.2 odata 14 ...m-a cam derutat urat..

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Cu 9 volti imi incarc eu multimetrul si o lanterna,in nici un caz nu incarci o masina.
Nu exista la un alternator in mintile lui 9 12 14,la consumatori opriti trebuie sa ai minim 14,3-turatie relanti.Puntea de diode si periile de schimbat,apoi o sa vezi ca dispare si becul cu probleme si bateria se incarca.
0 voturi
A raspuns dany.dany.180625 (310 puncte) acum 10 ani In sfarsit am dat si eu de un electrician care mi-a spus ca e distrus alternatoru.. Multumesc pentru ajutor!

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Am omis cureaua de accesorii,verifica daca e intinsa corect si sta corect pe role.