4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > Salut , am un ford focus tdci...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut , am un ford focus tdci cu motor de 2.0 din 2004 si am o problema . Ma puteti ajuta cu niste raspunsuri ?

Salut si aici, deci, cum am specificat si in titlu masina in cauza este un ford focus din 2004. Acum situatia in fapt e in felul urmator. Masina a stat ceva vreme pe tusa fara sa fie pornita deloc (aprox 3 luni). Intre timp a trebuit sa ii schimb bateria(am schimbato azi) acum 2 zile fiind nevoid sa o pornesc cu cabluri. cand am pornito am si rulato aproximativ 500 metrii , nu mi s-a aprins nici un bec in bord. Astazi cand am schimbat bateria la fel , nimic .Am rulato aprox 15 km iar cand am fortat o iesire intr-o intersectie mi s-a aprins semnul de la motor care nu s-a mai stins nici la dupa oprire/repornire. Mentionez si faptul ca motorul de cand am iesit cu ea pe strada tragea foarte slab comparativ cu cei 136 de cai putere pe care ii are.

 PS : dupa ce am observat cu ca nu se stinge becul iar motorul slab am iesit cu ea pe autostrada unde am tinuto in 3.500 /4000 ture cca. 30 km. Becul tot aprins iar puterea , imi parea ca revine dar foarte slab nici nu stiu daca s-a simtit diferenta de putere sau nu la final.

PS 2 : masina nu scoate fum , nu scoate zgomote ciudate , motorul merge chiar foarte frumos. Astept cu nerabdare un raspuns. Multumesc anticipat.
A intrebat pries7hithere (160 puncte) acum 7 ani in categoria Martori de bord
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Lavinius75 (12,170 puncte) acum 7 ani Nu ai spus cam ce rulaj are masina.Du-o la un tester si vezi ce cod de eroare da.Dupa ce simptome spui presupun ca ai o problema la valva EGR sau senzorul DPF,ca ambele aprind check-ul.Lipsa de putere de acolo poate veni.De asemenea,debitmetrul de aer poate avea ceva probleme.Sau poate fi ceva mult mai simplu,datorita faptului ca masina a stat,filtrul de motorina s-a imbacsit si nu mai permite un debit normal.Dar si eu fiind posesor de Ford TDCI pot sa spun ca check engine se aprinde cand sunt probleme pe evacuare.
0 voturi
A raspuns pries7hithere (160 puncte) acum 7 ani Salut , 180.000 km nu are mult , si e ceva filtru da , am rulat-o pe autostrada 2 zile la rand 3.5, 4mii rotatii si si-a dat drumu cat de cat dar mai am de lucru la ea putin, becul inca sta aprins , problema e ca nu am permis inca o sapt si nu am cum sa o duc la service , nu stau in Romania :P