Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

MOARE MOTORU LA PORNIRE

Deci va rog care stiti ajutati'ma , deci cand pornesc masina nu vrea sa stea deloc la relanti . deci pur si simplu porneste o sec si apoi cade turometru k mort .

Deci k sa stea masina la relanti trebuie so tin din acceleratie un pic si sai dau 3-4 accelerari pana in 4-5000...apoi toarce motoru k nou .....opresc pornesc din nou porneste din prima la sfert ......

Ce banuiesc eu : filtru benzina infundat = gunoaie in injectoare si trebuie accelerata pana sar gunoaiele alea .....asa si delcou fise bujii filtru de aer ....... ( simt usoare ratee pe esapament ) ...acum vreau sa stiu si eu dak e asa k sa nu dau bani degeaba si sa fie altceva . E ENERVANTTT :((((((((((va rog ajutati'ma inainte sa dau cu banii k si asa salariile sunt mari in RO
A intrebat CstL (1,470 puncte) acum 3 ani in categoria Probleme tehnice

13 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns liviuio (15,820 puncte) acum 3 ani zine dspre ce masina este vorba. eu iti sugerez mai degraba sa cureti corp-clapeta. masina si motorizare????
+1 vot
A raspuns CstL (1,470 puncte) acum 3 ani Scz k nu am precizat . masina e cielo din 96 coreean 1.5 8v ......a avut gpl in trecut, eu merg pe benzina .....
+3 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (292,990 puncte) acum 3 ani De verificat capac delcou.
Se curata clapeta acceleratie.
Daca nu sunt rezultate se verifica injectoarele.
0 voturi
A raspuns AlexSpeed (20,530 puncte) acum 3 ani verifica si motorasul pas cu pas cum zice turbojack de clapeta de acceleratie
+3 voturi
A raspuns liviuio (15,820 puncte) acum 3 ani nu are motoras pas cu pas. clapeta de acceleratie e actionata de un cablu. incearca in frima faza sa cureti clapeta, de la ea pare a fi dupa simptome. daca nu schimba bujiile si verifica fisele.
+1 vot
A raspuns CstL (1,470 puncte) acum 3 ani cum imi dau seama dak capacu delco  e  bulit , fisele nu curenteaza bujiile mai trebuie sa ma uit ... oricum masina dupa ce o accelerez un pic sta dupa aia ...deci numai la prima ponire  face figuri asa si de asta eu banuiesc injectoare cu gunoaie .....ms oricum pentru tot .......
+2 voturi
A raspuns AlexSpeed (20,530 puncte) acum 3 ani daca ar fi gunoaie ar fi doar o singura data daca ar sari de acolo dar daca nu sar problema e mereu deci nu ar reveni apoi
+1 vot
A raspuns nat04u (22,590 puncte) acum 3 ani Salut! Nu pare o problema de injectoare infundate,Ce trebuie sa incerci prima data este un filtru combustibil...Am avut espero mai demult si facea probleme la pornire in special la cald si dupa ce o turam mai mult timp cand o lasam pe liber murea motorul..s-a dovedit a fi filtrul de benzina.Acum nu bag mana in foc ca este filtrul benzina,.Poti incerca sa scoti filtrul o pornesti si o opresti de cateva ori fara filtru si  daca merge bine fara filtru e clar de la el.ATENTIE NU ESTE INDICAT SA MERGI FARA FILTRU TIMP INDELUNGAT!!! Rateurile din teava denota o problema de aprindere,daca ar fi fisele ar merge intrerupt in 3 pistoane,ar porni deficitar dar ar si merge deficitar,daca nu merge in 3 pistoane nu e din fise si nici din din bujii...Capacul de delco il verifici asa: il, scoti si te uiti in soare la el pe toate partile,daca e crapat se vede cu ochiul liber,TOTUSI  ar trebui ca motorul sa mearga f prost cu el crapat...pornire deficitara cat si mers la relanti f prost exact ca la bujii si fise intrerupte...deci daca motorul merge frumos DUPA CE IL TUREZI fara tremurat eventual 3 pistoane nu e problema de delco..Incearca cum ti-am spus cu filtul scos..Tu ziceai ceva de gunoaie,este putin probabil sa ai gunoaie in injectoare si ele sa se duca unde...dupa ce accelerezi??? nu cred ca este din injectoare...deci incearca cu filtru!!Alt lucru pe care il poti verifica este avansul la delco cat si felul cum este reglat aerul in injectie...in genere la masinile pe gaz se face altfel amestecul de aer ca sa ruleze bine...am avut masina pe gaz si stiu..vezi ca este un surub in corpul de injectie care iti da amestec mai bogat sau mai sarac...mai desfa sau strange acel surub(este rotund si cu cap de surubelnita)si vezi cum se comporta..Iti doresc succes!!Tine-ma la curent cu evolutia lucrurilor!!
+1 vot
A raspuns CstL (1,470 puncte) acum 3 ani dar unde gasesc surubul ala??cu  care reglezi amestecul???k nu stiu....Ms mult
+2 voturi
A raspuns nat04u (22,590 puncte) acum 3 ani

editat de nat04u acum 3 ani

Surubul este pe sistemul de injectie,undeva dupa clapeta  acceleratie pe acel corp argintiu la culoare...vei gasi o gaura in care este un surub pe care il poti invarti cu o surubelnita dreapta...in cazul tau cred ca trebuie sa-l mai  desfaci pentru ca dupa simptome este inchis. Fiind inchis nu da destul amestec la pornire,mai exact cantitatea de aer combustibil este insuficienta pentru pornirea normala a motorului...deci daca il desfaci masina va sta la relanti fara probleme dupa ce o pornesti!

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (292,990 puncte) acum 3 ani Daca bagi surubelnita la surubul magic ,dai peste cap consumul si asa antologic la Cielo.
Nu se umbla la reglaje de fabrica ,ci se cauta defectul.
A comentat nat04u (22,590 puncte) acum 3 ani Ai dreptate turbojack...dar exista un dar.Masina tipului a avut gpl inainte ca el sa o cumpere..vorbesc din experienta,am avut gpl pe masina si ca sa mearga bine pe gpl se umbla la amestec din acel surub de care ziceam.Cand treci pe benzina masina nu mai merge asa bine la relanti sau porneste deficitar pe benzina si trebuie sa-i dai cateva sprituri ca apoi sa stea la relanti...tocmai de asta pt ca s-a umblat la acel surub.Omul in cauza nu mai foloseste gpl merge numai pe benzina ceea ce inseamna ca ar trebui reglata iar sa mearga bine si sa porneasca bine..nu?!In cazul lui probabil s-a umblat la surubul magic si la avans ca si la mine...ce trebuie el sa faca este sa desfaca surubul un pic atat cat sa se tureze motorul la 1100-1200 ture dupa care da avansul la masina mai mic pana ajunge turometrul la 900 de ture!!
A comentat turbojack EXPERT (292,990 puncte) acum 3 ani Ai dreptate cu surubelul ala.Am intalnit Cielo ce mergea bine pe GPL si prost pe benzina ,dar si invers.
0 voturi
A raspuns CstL (1,470 puncte) acum 3 ani

editat de CstL acum 3 ani

puteti posta o poza, eu am surub intrun furtunash atat am vazut am sa ma uit maine mai atent....
Dar ma gandesc k dak umblu sa nul dau peste cap pe acolo cv ... dar nu stiu dar ar fi de acolo nu ar trebui sa stea nici dupa aia la pornire ...deci faza patesc doar dupa ce no pornesc mult timp sa zicem o noapte  face figuri apoi sta frumos in 800-900 cam asa .....ma gandesc k e flitru k nu lam schimbat niciodata si nici vechiul proprietar knd lo fi schimbat :( nu stiu ce sa mai zic ......ce am facut eu am dat avansu mai mare un pic ...si acum porneste ushor si se opreste ushor , inainte park tremura k un diesel la oprire si pornire , acum e f silentioasa , porneste ushor si se opreste ushor .....un mic pas lam facut dar ma streseaza prima pornire dupa cam o noapte :(

Comentarii:

A comentat nat04u (22,590 puncte) acum 3 ani Felicitari pt micul pas facut..Daca zici ca inainte tremura  si la pornire si la oprire ca un diesel iar acum nu mai face...inseamna ca ai nimerit bine avansul,era prea mic...iar daca banui ca problema ar fi de la filtru,ar fi indicat sa-l schimbi...vezi cum se comporta dupa schimbarea filtrului de benzina..si revino cu detalii..Iti doresc succes!!!
0 voturi
A raspuns CstL (1,470 puncte) acum 3 ani pana la urma am ramas nelamurit cu surubelu ala ...eu am un singur surubel intrun furtunash :)
0 voturi
A raspuns CstL (1,470 puncte) acum 3 ani SA REZOLVAT !!!!!!!!!! MECANICUL DIN MINE A STRANS CALBU DE ACCELERATIE UN PIC CAM TARE SI CLAPETA ERA DESCHISA TOT TIMPU ....ACUM STA FRUMOS LA RELANTI (OSCILEAZA  O SINGURA DATA FOARTE PUTIN SI APOI SE STABILIZEAZA .......) ..... THUAMNE NU CREDEAM K II MAI DA DE CAP .... MA SATURASEM ... MERSI TUTUROR PENTRU SFATURI ........ DECI DAK NU VA STA MASINA LA RELANTI VERIFICATI SI CLAPETA SA FIE INCHISA  K SA POATA SASI FACA TREABA IACU . MERCI PENTRU TOT