4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Am o Jetta modelul nou din 201...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am o Jetta modelul nou din 2011 ,si la 34.000 de km s-a defectat sistemul E.G.R. la ce surpriza sa ma astept?

A intrebat stefan grigor (130 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Cam aiurea sa te lase egr in primii 50 de mii,singura problema ar fi faptul ca mergi subturat(sau cel putin asta e motivul comun pentru egr dus).
La cat schimbi viteza?

Comentarii:

A comentat stefan grigor (130 puncte) acum 10 ani Poate ca ai dreptate ,dar aici in Roma mai mult de treapta a treia nu poti sa circuli di cauza traficului,stai in cozi interminabile.Masina mai este inca o luna in garantie si am dus-o la service la VW si au pus-o pe tester si ,i-au zis ca este  blocata valvola  E.R. G. si trebuie schimbat tot sistemul.oricum nu platesc nimic. Viteza o schimb de exemplu a treia la 40-50 si  a patra la 65-70 km/h.se poate sa fie si combustibilul devina ,pt ca aici este un sigur tip de motorina  acelasi pt toate masdinile ,camioane  si alte masini..Din cate am inteles de la VW ascet lucru ii o problema la toate modelele de motoare euro 5 fabricate din 2011 in coace.Au si masini noi la 5000 de km care au aceeasi nproblema.Ei  mi-au spus ca imi schimba tot sistemul se recirculare a gazelor fara  probleme.Gandete ca coste  700 de euro  + manopera care este 60 de eruro la ora ,si le trebuie  4 zile de service  de la primirea masinii ,comanda pt piese si reparatii .Mie frica ca in viitor sa nu am si alte probleme cu masina ca ii c-am de o calitate indoielnica ,scartie tooata inauntru mai ales cand treci peste denivelari,ii fabricata in Mexic ,cred ca spune tot.Multumesc.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Nu inteleg cum se face ca in tot restul Italiei se gasesc 2 3 sau la unele benzinarii 4 tipuri de motorina si in capitala nu mai este.Ce treaba are motorina cu EGR?Nu se pupa deloc,egr are treaba cu evacuarea si funinginile depuse,deci implica direct modul in care schimbi.
Schimbatul se face in funtie de turatia de putere maxima a motorului,neaparat in turatia de cuplu(din cunostintele mele,daca e gresit sa ma corecteze cineva).Ideal este sa il faci in jur de 2500 la diesel,altfel e mai buna benzina.
2.In legatura cu mecanicii majoritatea sunt vanzatori de glume proaste,daca era asa cum au zis in 2 ani de zile fie schimba ceva VW pe la motoare fie schimbau motorina.Nu cred ca le convine sa schimbe injectoare si tot ce tine de motorina 'din cauza ca motorina la italieni e prosta'.
Probleme pe viitor vor fi cu turbina(se infunda si ea la un moment dat,catalizator si ce mai ai pe evacuare),deci schimba turatia mai sus decat pana acum.
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani nu gresesti deloc, EGR blocat insemna gaze nearse foarte multe si de aici si depunerile care cauzeaza blocarea.
Solutia:  schimat de trepte NU in baza km/h, ci in baza rotatiilor/min 2500-3000 e ideal pentru diesel.
Nu excludem insa un defect de conformitate al EGR, intrucat valva e una magnetica, de generatie mai noua, merge pe impulsuri (mult de explicat). Pe viitor, daca masina e condusa tot sub regim normal de turatii, se va bloca geometria variabila a turbocompresorului. ce cilindree are totusi motorul de care vorbim???
A comentat stefan grigor (130 puncte) acum 10 ani Eu te inteleg perfect cu schiombatul vitezei,dar aici ii  ca sin in centrul istoric din Bucuresti ,stradute mici si inguste ,rar cand pti sa schimbi viteza la 2500 de rotatii pe minut.Eu nu inteleg de ce aici toate servisurile sunt pline de masini cu acceeasi problema .Am intraty pe un forum italian si toata lumea discuta de aceeasi problema la masinile VW si Audi ,cu si mai putini km ca si a mea .Nu oi fi eu sofer atat de profesinist ,dar in Romania am avut un golf IV variant si am facut 500000 de km fara sa am nici o problma la motor,l-am cumparat cu 180000 de km  si daca ma crezi nu am schimbat nici o bujie.
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani cat e cilindrata masina???
A comentat stefan grigor (130 puncte) acum 10 ani http://www.vwgolfcommunity.com/vbulletin/showthread.php?20615-GOLF-VI-2-0-TDI-spia-motore-accesa      Aici  se vorbeste despre tot acelasi lucru care l-am patit si eu. masina are motor de 2000 tdi 140 cp
A comentat stefan grigor (130 puncte) acum 10 ani 2000 tdi 140 cp
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani Nu e masina ideala pentru traficul din Roma... te misti mai bine cu un motor de 1.4 +/- (1.2, 1.3, 1.5) in Roma sau orasele mari... Motorul asta, folosit toata ziulica pentru traficul  citadin, se gatuie, lui ii place la drum intins, sau cel putin neaglomerat...
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Sustin ce a zis tm-30-amp,motor mult prea mare pentru orase de genul.Daca tot nu ai unde sa mergi si sa schimbi cum se schimba,atunci o data la 2 3 saptamani da o tura de autostrada si pune motorul sa zburde putin,altfel mereu se mai infunda cate ceva.
A comentat stefan grigor (130 puncte) acum 10 ani Va multumesc mult pt sfaturi,sunteti niste baieti tare de treaba ,va doresc numai bine ,o sa va scriu rezultatul reparatiilor peste o saptamana cand o sa fie gata.
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani Sistemul egr se poate curata, asta daca nu s-a rupt mecanismul intern (fluturasul) sau membrane. Costul pentru curatare nu este unul exagerat (undeva la 3 ore de manopera+lichidul de curatare, care nu este scump deloc). Daca trebuie inlocuita, te va costa in jur de 300-400(aftermarket, nu originala) lei+manopera. Dar masina nu mai e in garantie?