A raspuns
asandulescu
(70,190 puncte)
acum 10 ani
asa cum ai zis uleiul nu a intrat in apa.
In concluzie se elimina aceasta posibila stricaciune. o picatura de ulei se vede imediat in vas pentru ca va plutii.
e clar ca pierzi antigel pe undeva, uitate pe sub masina sau verifica mocheta sa nu fie uda, exista posibilitatea sa iti curga caloriferul din interior.
faptul ca ai pus ulei peste maxim nu este un lucru bun, dar nu cred ca o sa iti strice ceva, asta daca nu e cu foarte mult peste.
cele doua probleme cu disparitia uleiului si a lichidului de racire au o problema in comun. vechimea masinii si implicit uzura.
bineinteles ca se pot rezolva, dar trebuie sa ai ceva bani pt aceasta operatiune, probabil trebuiesc schimbate oringuri de pe la sistemul de racire si oringurile supapelor de la chiuloasa.
din proprie experienta, daca nu esti fanatic, aceste lucrari nu isi au rostul.
explicatia pt faptul ca nivelul lichidului de racire a crescut este faptul ca ai mers cu masina. la rece e un nivel, la cald e altul, nu se recomanda deschiderea busonului cat timp motorul este cald, risti sa te arzi. acest luctu este perfect normal.
sault!