4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > cum se pune la punct distribut...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Cum se pune la punct distributia la un bmw 525tds(e39)?

salut.am un bmw 525 tds din 97.am cumparat masina cu o bataie la motor.am intrebat foarte multi mecanici si nimeni nu m-a lamurit in legatura cu bataia.cand conduceam mai sportiv se incalzea apa.am decis sa desfac motorul pentru a vedea ce se intampla.am desfacut motorul si am constatat ca garnitura de chiulasa nu era arsa dar am observat in capul pistoanelor 1 si 6 urme cauzate de lovirea supapelor.pe celelalte pistoane nu sunt urme.precizez ca masina este in italia.un mecanic italian mi-a zis ca acele urme s-ar datora uzurii boltului ce face legatura intre biela si piston sau uzura cuzinetilor de pe vibrochen.nu l-am ascultat pentru ca mi se parea aiurea,e bmw nu dacie.uzura in cilindri nu e deloc,deci nu m-a convins.am decis sa rectific chiulasa dar am renuntat pentru ca ma costa 600 euro.am cumparat alta chiulasa de pe un alt motor functional si fara probleme.am chemat un mecanic roman si a montat-o.am pornit masina si facea la fel.am facut 2000-3000 de km si dupa mi-a explodat un furtun de apa si mi-a deformat radiatorul.am schimbat furtunul,radiatorul si vasul de expansiune dar acum porneste foarte greu masina.daca strang busonul la vasul de expansiune face foarte multa presiune si exista riscul sa explodeze iar furtune sau chiar radiatorul.daca il las deschis imi scoate toata apa din motor in maxim 5 secunde.care ar fi parerea voastra?eu personal cred ca am garnitura de chiulasa impuscata si imi baga compresie in sistemul de racire.nu am urme de ulei in vasul de expansiune si nici apa in baia de ulei.cel mai important ar fi sa aflu de ce bate motorul?oare nu a fost distributia pusa bine?ok.atunci de ce pornea la sfert de cheie cum se zice?azi am desfacut capacul la tacheti si am observat ceva.am incercat sa misc arborele motor si s-a vazut ca odata miscat arborele motor nu se misca imediat si axul cu came,are o cursa de cativa milimetri.cred ca lantul de distributie ce face legatura intre pompa de injectie si axul cu came este uzat.e doar parerea mea pentru ca eu gandesc ca trebuie sa se miste odata cu arborele motor.daca poate cineva sa ma lamureasca si pe mn ca m-a disperat masina asta.poate e cineva care imi poate atasa o schema cu distributia la bmw 525tds(e39) sau sa imi explice cum se trage la punct axul cu came,ce semne se urmaresc pe el.multumesc frumos
A intrebat fabi000 (120 puncte) acum 8 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

0 Raspunsuri