4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > de ce nu imi mai trage masina ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce nu imi mai trage masina si de ce imi scoate fum alb????

am un fiat stilo 1,9 jtd 85 kw 115 cp ...masina este in service mi sa spus ca e pompa de inalta presiune.poate sa fie din cauza motorinei sau o fi ceva infundat ,,,,a fost verificat tot dela turbina pana la injectoare dat tot asa face nu trage si scoate fum alb :((
A intrebat mucea.bao (180 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 10 ani salut zici ca iti scoate fum alb nu iti mananca cumva ulei? ca,, fumul alb spune ca motoru mananca ulei
0 voturi
A raspuns mucea.bao (180 puncte) acum 10 ani nu papa ulei deloc ..daca ar fi papat ulei ar fi insemnat sa fie garnitura de chiuloasa dusa si plus ca imi baga si ulei in vasul de expansiune

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Poate sa traga ulei si turbina,pot fi segmentii,scaunele de la supapa sunt mai multe componente care in timp cresc consumul de ulei.
A comentat gpetre55 (120 puncte) acum 7 ani Salut am un golf 4 1.9 din 2002 101 cp si dineata la rece  cand ii dau cheie porneste usor dar atat timp cat motoru e rece imi intrerupe  motoru ??? Si mai am o problema cu el acum tot asa la rece imi scoate fum alb la relantiu ???
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 10 ani FUMUL ALB:
-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru
0 voturi
A raspuns robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 10 ani Consuma ulei.....
0 voturi
A raspuns ciprianuo9 (140 puncte) acum 8 ani si eu am un fiat stilo 1,9 jtd 85 kw 115 cp si acelasi simtome are si masina mea doar ca acum nu mai merge deloc !   ai gasit solutia?