4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Fluctuatie relantai dupa porni...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Fluctuatie relantai dupa pornire Ford Mondeo mk2 98 1.8 16v zetec.cauza?

Salut,am si eu o problema cu un Ford Mondeo ghia mk2 1998 1.8 16 v zetec,daca o las pe liber sau ma opresc la semafor scade foarte mult relantaiul cam pa la 400-500 si dupaia isi revine,da face asa cam de 3 4 ori,motorasul pas cu pas l-am verificat lucreaza,clapeta de admisie am curatat-o,pe tester nu da nimic.Si de cate ori scade relantaiul se aude de parca ar avea bile in motor,un mecanic mi-a zis ca e posibil sa fie volanta(sper sa nu fie pt ca am inteles ca astea au volanta cu masa dubla),eu cand am luat masina vanzatorul mi-a spus ca i-a schimbat chitul de ambreiaj e posibil sa nu fi fost pus bine sau sa fi pus ceva ieftin si prost,pt ca am observat ca mai patineaza ambreiajul,are momente nu intotdeauna si as vrea sa stiu ce pot sa ii fac pt ca in curand o sa trebuiasca sa ii schimb bratele pe fata si trebuie sa dau cadru motor jos pt ca pe stanga la brat surubul se scoate pe sus si nu are loc de cutie plus ca am si un simering de schimbat de la cutie si daca tot il dau jos sa imi fac o idee despre ce as putea sa ii fac pt zgomotul acela metalic si relantaiul.Va multumesc si o zi buna.
A intrebat aly210789 (170 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani Zgomotul poate fi din cauza volantei. Cel putin la masina fratelui meu (MK3) asta a fost. Partea proasta e ca daca mergi mult cu ea asa produce o pilitura fina, care e atrasa de magnetii din demaror, intra inauntru si ti-l omoara si pe ala. E reparabil, dar e un porc de operatiune (am asistat).
"Balbaiala" de ralenti poate fi produsa de aer fals (cauta etansari cu probleme pe admisie) sau poate fi rezolvata printr-un reset al pozitiei senzorului de acc. Am citit asta pe un forum, am crezut ca-i o gluma, ca suna ca un ritual de societate secreta, dar am incercat si a mers. Contactul la pozitia 2 (tot pomul de Craciun din bord aprins), acceleratia la fund de cinci ori intr-un interval de 10 sec. Cheia la zero si pe urma pornesti. S-a calmat. Masina-i un Rover V6, nu stiu care-o fi procedura la Ford. Probabil stai intr-un picior, clipesti din ochiul drept de trei ori, scuturi semnalizatorul etc....

Comentarii:

A comentat aly210789 (170 puncte) acum 11 ani cu etansarile nu are probleme singura problema este ca socant dar asa e nu am valva egr conform autodata am egr dar pe masina nu este ,o fi umblat vreun destept si la dat jos,si ma gandesc sa nu fie de la aia cu relantaiul,cu datu motorului jos mai am de asteptat ca nu am inca toti banii din pacate si daca il dau jos macar sa fac si articulatia si volantu si ce mai e de facut.
A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 11 ani Nu stiu cum e la Ford, dar dupa stiinta mea se da jos cutia de viteze, nu motorul.
O valva EGR defecta poate determina un ralenti balbait, nu stiu daca si lipsa ei, am auzit ca unii le scot in loc sa le schimbe, dar fac asta si cu catalizatorul, arunca uleiul uzat la canal, golesc scrumiera in mijlocul strazii samd.
0 voturi
A raspuns viorel_petre2008 (140 puncte) acum 9 ani eu am avut aceleasi simptome si al mine problemele au fost:
- sonda landa (pe evacuare)
-capacul de pe clapeta de acceleratie nu etansa foarte bine
==>> verifica furtunasele sa nu fi-e fisurate