4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Mesaj in bord 1. "OLDRUCK MOTO...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Mesaj in bord 1. "OLDRUCK MOTOR AUS !" si 2. "BETRIEBS-ANTEILUNG". Oare ce este?

Cred ca am o problema GRAVA, masina e un VW Golf 4 din 2003 1.6 16v benzina, tip motor BCB, are aprox 130.000 KM, astazi am facut un drum cu ea de vro 20km, la care dupa vro 10km am turat-o sa fac niste depasiri, cu 10 minute inainte sa ajung acasa, am vrut sa parchez undeva, nici bine nu am apucat sa parchez mi-a scazut turatia la 0, a aparut mesajul STOP in bord urmat de 2 mesaje diferite: 1. "OLDRUCK MOTOR AUS !" si 2. "BETRIEBS-ANTEILUNG". Am oprit motorul l-am lasat 20 de minute, am verificat nivelul de ulei si cel de antigel, amandoua erau ok, am pornit masina dupa cele 20 de minute, a treia oara mi-a aparut mesajul "Arbaaz Werkstatt" din cate imi aduc aminte, am oprit masina repede si am lasat-o asa parcata pana maine. Din cate am cautat eu pe net primul mesaj e datorita faptului ca nu este presiune de ulei, a mai avut cineva asa ceva ? iar in cazul acesta cum as putea proceda cu ea, nu m-as risca sa o aduc acasa fara sa ma tracteze careva deoarece mi frica sa nu se gripeze motorul daca are lipsa de presiune. Va rog frumos sa ma ajutati cu niste sfaturi daca poate careva. Multumesc anticipat.
A intrebat devo (130 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani Presiune de ulei mica -> check engine (pe germana).

Presiunea mica de obicei inseamna probleme grave la arbore/cuzineti, sau pompa de ulei nu mai functioneaza sau era prea putin ulei, dar daca ziceai ca era ok, ar trebui verificata initial pompa, iar daca e ok, atunci e o problema de arbore cum am zis mai sus (orificiile din cuzineti, etc).

Retineti, pompa de ulei doar circula uleiul, presiunea o face mersul motorului, fortand uleiul prin orificiile mici din arbore etc.

Comentarii:

+1 vot
A raspuns borsalin88 (160 puncte) acum 7 ani Salutare,
Poti spune cum ai rezolvat problema?
Multumesc !