4Tuning
Meniu
Articole Maşini second Bazar Forum MaşinaMea Q&A

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Motorina in loc de benzina.Probleme pe viitor?

Salutare tuturor!

Masina in cauza e un opel corsa,an 2004,motor 1,2twinport,75cp,75mii km.

Problema e ca in loc de benzina,a bagat un destept de la benzinarie vreo 30 litri de motorina,masina era pe rosu.

A mers cateva sute de metri apoi s-a oprit.

Inainte de ajunge la mine,au fost schimbate:Filtrul benzina,pompa benzina,bujii,modul aprindere.In afara de filtru nu vad ce rost aveau restul.

In fine,am golit rezervorul,am facut un plin de benzina,tot nu pornea.

Am desfacut rampa de la injectoare,in locul conductei de benzina am bagat aer comprimat,cu ventilul de aerisire,sau cum se cheama,cel din capatul opus al rampei scos.

Am suflat pana s-a uscat,apoi am luat o pensula si am spalat fiecare injector in parte.Erau murdare de un fel de grasime,si la interior si cele 4 guri din duza.Apoi am dat la cheie cu rampa desfacuta,sufla benzina pe toate cele 4 guri fara probleme.

Ceea ce nu stiu,injectoarele pe benzina se pot decalibra?Pot aparea efecte negative in viitor de la ceea ce am facut azi?

Dupa ce am montat,masina a pornit la prima cheie,dupa vreo 4 5 rotatii are motorului.Am mers cam 2 km si nu au aparut probleme la nici o turatie.

P.s.Atunci cand apar situatii de genul,ce trebuie schimbat de fapt?

De data asta a fost un mecanic de la opel cu un tester care zicea ca trebuie schimbat si senzorul volanta si altele,deja vanduse piese de cateva sute.Apoi cand i-am zis sa faca inca o data scanul de erori senzorul nu avea nici o problema.

Multumesc anticipat de raspunsuri.
A intrebat stefan.angelo EXPERT (253,430 puncte) acum 2 ani in categoria Motor

Cel mai bun raspuns:

+8 voturi
A raspuns julaikos (47,370 puncte) acum 2 ani pompa de benzina,bujiile si modulul de aprindere de ce au fost schimbate?ca nu aveau de ce sa se strice de la motorina,nici injectoarele nu se strica fiindca motorina este uleioasa,o simpla spalare era de ajuns,iar de decalibrat nu poate fi vorba ;)

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (253,430 puncte) acum 2 ani Salut!
Au fost schimbate ca asa a zis nenea de la opel cu tester-ul.Si mie mi s-a parut ciudat,mai ales modulul de aprindere.
Merci mult de raspuns.

Alte raspunsuri: (2)

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (253,430 puncte) acum 2 ani Revin cu un mic update:
Masina a venit inapoi.
Check engine aprins in bord,relanti oscilant plus lipsa de vlaga la accelerare.
Am curatit clapeta de acceleratie,era foarte murdara,am desfacut partea electrica,am curatit contactele motorasului de relanti,am desfacut pe rand mufa de la senzorul de aer,mufa de la egr.
Apoi check engine era inca in bord,am lasat-o fara baterie 30 mins si a disparut.
Problema ramasa e relantiul neregulat,acum se accelereaza perfect,trage bine,are vlaga.Relantiul sta la 600-650 apoi tinde sa moara,apoi urca la 900.
Atunci cand avea check in bord,scutura,acum nu mai scutura.
Ce altceva ar trebui sa mai verific?
Luni o sa vina iar tipul cu testerul,el cauta piese scumpe de schimbat,ce ar trebui sa verific sau sa ii zic sa verifice?
Si inca o chestie,masina vede o data pe luna turatii peste 2500,poate fi problema si de aici?
–1 vot
A raspuns antonio.carsa (57,640 puncte) acum 2 ani schimba bujiile si vezi daca face tor asa. daca da atunci mai mult ca sigur e din clapeta de acceleratie