4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > probleme pornire??

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme pornire??

salut, am un passat din 2000 1.9 tdi 116cai si de ceva vreme ma confrunt cu o problema. in special dimineata imi porneste foarte turata undeva la 2000-2200 turatii. care ar putea fi cauza? ms
A intrebat gigik3nt (1,760 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani

editat de kenel acum 11 ani

cauza este FRIGUL, vremea rece


1.schimba filtrul de aer si combustibil
2.curata egr
3.verifica presiunea din pompa si injectoarele sa functioneze corespunzator
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani

editat de antonio.carsa acum 11 ani

s-ar putea sa fie clapeta de acceleratie. Normal este sa stea turata la maxim 1200 cand motorul are sub 40 grade. Cel mai bine este sa faci o diagnoza

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani clapeta de acceleratie la diesel ???
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani Da prietene! Diesel-ul are clapeta de acceleratie(sau clapeta admisie aer motor). Toate motoarele PD si common-rail au clapeta de acceleratie. Stima
A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani ''Prietene" sti tu ceva acolo dar mai invata, clapetele din galeria de admisie au un dublu rol.
Primul de a imprima o miscare de rotatie a aerului de unde le vine si numele de Swirl Flaps si al doilea de a micsora noxele motorului ( ia ''gugaleste'' sa vezi ce pareri au posesorii de bmw de ele si cati le-au eliminat)
In al doilea rand arata-mi si mie o clapeta de aceeleratie la diesel "cadou de Mos Nicolae''
Acceleratia la diesel se face din pompa si injectoare.
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani

editat de antonio.carsa acum 11 ani

mda nu zic ca nu ai si tu dreptate la faza cu clapetele din "galeria de admisie" care sunt altceva fata de ce vorbeam eu. Atasat ai o poza cu clapeta de acc la un a4 1.9 tdi. Se vede ca esti mecanic. Stii multe. Gresala este a mea. Doar cele dupa 2004 au clapeta de acceleratie. Toata stima
A comentat stefanST (19,540 puncte) acum 11 ani Nu trebuie sa ma iei peste picior, nu sunt mecanic, am alt domeniu de activitate, dar "microbu motoarelor e demult''.
Poza pe care ai atasat-o reprezinta Clapeta EGR, daca o sa cauti un pic o sa descoperi ca exista 2 modele, unul comandat cu ajutorul unui actuator pe baza de vacuum si celalalt electronic(cel din poza ta).
Nici dupa 2004 dieselul nu are clapeta de acceleratie,
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani cele dupa 2004 au clapeta. Te asigur 100%. Am avut a6 din 2005 cu motor 2.0TDI BLB. are clapeta si egr, ambele electronice, sunt amplasate unul dupa celalalt
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Face asa numai la rece?TEmperatura e sub 0?Si cand face,sta cateva minute apoi revine la normal si daca pornesti motorul cald isi revine(porneste in parametri)?
Posibil ca sa porneasca asa turata din cauza temperaturii(decizie luata de ecu,desi 2200 e cam mult la diesel) sau sa ai un senzor care nu isi face treaba sau ceva la injectie.
Expune mai detaliat problema.

Comentarii:

A comentat gigik3nt (1,760 puncte) acum 11 ani salut mersi tuturor pt pareri! pb este de cand temperatura de afara a scazut sub 10 grade.. dar nu asta cred ca este relevant deoarece am pornit'o si la cald cand temperatura apei sta la 90 de grade si la fel mi'a facut . porneste foarte urat dupa cheie urca in turatie foarte repede si in acelasi timp motorul se ingatuie se clatina masina de la turatia aceasta puternica! mai ales fiind rece dimineata la prima cheie motorul se aude foarte urat. dupa turatia revine la 1100 cum e normal cred la temperaturi scazute iar apoi sta la 900 fara oscilatii ! azi o sa o pun pe tester cu toate ca nu am nici o eroare in bord.. trebuie sa rezolv pb deoarece nu este bine deloc pt motor cine stie ce se mai poate intampla.. am mai vazut masini diesel care se accelerau singure din ce cauza nu stiu pana bubuia motorul..dar sper ca la mine sa nu fie cazul :D in caz ca se duce mai mult de 2200 turatii opresc motorul.. Ms
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Fie a luat-o pe ulei senzorul de aer(debitmetru,mas) si la rece da valori foarte aiurea,fie e ceva pe la injectie si ar mai ramane switch pedala acceleratie.Daca te duci cu ea la tester,ideal sa te duci cat mai dimineata cand are problema efectele mai puternice.Verifica injectia,senzorul de aer si la urma pedala.
0 voturi
A raspuns gigik3nt (1,760 puncte) acum 11 ani salut, am fost la cineva si mi-a zis ca nu are rost sa o pun pe tester ca nu da nici o eroare in schimb sa inlocuiesc sonda de apa si pb este rezolvata! oricum dupa amiaza o sa merg sa fac si o diagnoza in caz ca nu da nimic o sa schimb sonda mai intai apoi o sa specific unui mecanic si ceea ce mi-ai zis mai sus in caz ca nu se remediaza pb. ms

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Pai sonda de apa(e un senzor de temperatura de fapt) ar trebui sa iasa pe tester(parametri incorecti sau pur si simplu sa faca un test direct pe sonda sa vada ce temp ext arata).
0 voturi
A raspuns gigik3nt (1,760 puncte) acum 11 ani am pus-o pe tester si pb ar veni de la sonda de apa care nu lucreaza in parametrii normali maine o sa o schimb si sper ca pb pornirii sa se rezolve!
0 voturi
A raspuns gigik3nt (1,760 puncte) acum 11 ani salut, am schimbat sonda de apa si porneste perfect! problema s'a rezolvat ! ms

Nu au fost gasite intrebari asemanatoare