4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Salut! am si eu un Golg 4,19. ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut! am si eu un Golg 4,19. TDI,tip ALH,din 2000,cand ajung la 120 nu mai trage,deloc,cand il repornesc isi revine.dc?

deci masina trage normal,indiferent de cum ajung la 120,ba cu a 4a ,ba cu a5a..la fel,aceeasi problema,parca are limitator pus,trece de 120 apoi simti cum "te pune in nas". apoi urca foarte greu in turatii pana o opresc si o pornesc iarasi(am schimbat un furtun de la vacuumi crezand ca e de la el,degeaba,am schimbat uleiu si filtrul,am sters mesajul "service" din bord,iarasi,nici o modificare) din ce am mai citit sunt doua variante, geometria difuza la turbina sau sonda lamda,astept pareri,multumesc!
A intrebat drg.ionut (120 puncte) acum 9 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 9 ani intra in limp mode, are o problema detectata de ecu si la viteza aia te linisteste, ma mir ca te lasa sa o turezi, in primul rand trebuie o diagnoza sa vezi exact ce iti spune ea, cumva ai si becul galben cu robinetul aprins? ala cu service presupun ca era pt revizii sa-ti aduca aminte...probleme pot fi de la turbo, egr, tubulatura, vacuum sau erori....

Comentarii:

A comentat drg.ionut (120 puncte) acum 9 ani nu mi se aprinde nimic in bord,nici un martor...alarteri am ajuns la 140 cu ea,a fost in ziua ei norocoasa cred :D ieri am dus-o intr.a 3a  la 100-110 si mi-a facut din nou "schema"..
0 voturi
A raspuns miky.a (2,750 puncte) acum 9 ani am si eu un prieten care a avut aceiasi problema cu un audi a4 numai ca la el nu se tura mai mult de 2200 rpm .dar sa dus la un specialist care a vazut ca are multe erori in calculator. dupa rezolvarea erorilor nu a mai avut nimic masina

Comentarii:

A comentat drg.ionut (120 puncte) acum 9 ani

editat de drg.ionut acum 9 ani

ok..multumesc!
0 voturi
A raspuns brigadieul (3,060 puncte) acum 9 ani E din calculator.Asa a patit tata la un Astra breack din 2003 care nu trecea de 100 km pe ora
0 voturi
A raspuns bitanu_daniel (140 puncte) acum 9 ani Fenomenul se numeste ,,limp mode,, si este defapt o protectie a motorului comandata de ecu (calculatorul masinii). Acesta se reseteaza la fiecare pornire noua a motorului si revine cand ecu depisteaza anomalii.
   Se ajunge aici daca (primele doua sunt cele mai intalnite in 90% din cazuri si cred ca astea sunt de vina si in cazul de fata):
- sunt probleme cu instalatia de vaccum (pompa de vaccum, rezervor vaccum, furtune, electrovalve, actuator turbina), deci pierderi de vaccum;
- s-a mers mult cu motorul subturat si s-a blocat geometria variabila a turbinei si necesita curatare (nu poate fi făcută in spatele blocului ;) ) ;
- reglaj incorect al tijei actuatorului;
- ruperea axului turbinei;
- fisuri si defecte pe instalatia de joasa si inalta presiune aer (filtru aer infundat, debitmetru defect, furtune crapate, intercoler fisurat, clapeta egr blocata);
-egr murdar;