4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Salut. Am un Ford Galaxy, moto...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut. Am un Ford Galaxy, motor 1,9 AUY, 85kw, si am niste probleme la motor?

Salut.
Am un Ford Galaxy, motor 1,9 AUY, 85kw, si am niste probleme la ea, cum ar fi…
-temp la motor trece de 90°C la 130-140km/h,
-in vasul de expansiune se creaza prea multa presiune si nu circula apa in motor,
-furtunul care intra in radiator e cald iar cel care intra la termostat e rece si tare.
Am schimbat termostatul, am crezut ca ramane inchis, dar acelasi rezultat..
-caldura nu merge,
-daca deschid dopul de la vasul de expansiune presiunea iasa pe dop si furtunul ce intra in termostat se moaie, iar atunci porneste si caldura in masina,
-nivelul la antigel scade fara sa se vada.
-am spalat radiatorul crezand ca e infundat.
Multi mecanici au spus ca e arsa chiuloasa, dar nu are nici una din sintomele care ar trebui sa le aiba…antigelul nu merge in baia de ulei, nu iasa nici pe teava de esapament, nu face nici bulbuci in borcan, si nici uleiul nu merge in borcan.
Am modificat termostatul sa ramane pe deschis dar face la fel…presiune pe furtun si scade apa in borcan. Singurul lucru care il gasesc in borcan e praf de turafal (praful pt astuparea crapaturilor).
Am facut un drum de IT-RO si a trebuit sa complectez cu aprox 500L apa. Am dus-o in RO la service, au facut testul de presiune si scapa aer pe la dop. A bagat o garnitura in plus si nu mai pierdea aer. La intoarcere in IT, dupa aprox 500km, apa n-o mai pierdea dar facea prea multa presiune in vasul de expansiune. Furtunul de la termostat avea prea multa presiune si nu mai dadea caldura in masina, iar temperatura la motor crestea. Dupa 1000km, de mers constant cu 95-100km/h, a inceput sa manance uleiul dar nu stiu unde mergea. Spune-mi te rog parerea ta.

A intrebat Petre1986 (120 puncte) acum 9 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns wyfsef (140 puncte) acum 7 ani Si eu am aceiași problema . Sa ne spună si noua cnv cv
0 voturi
A raspuns Patrickp (140 puncte) acum 7 ani Salut e u cred că e pompa de recirculare electrica e sub stergatoare
0 voturi
A raspuns rosuidaniel (140 puncte) acum 7 ani asa ma chini eu de vreo 4 luni.............in oras nu am nici o problema .in schimb cum ies afara apar simtomele afisate de tine .Ieri am ridicat chiulasa si intradevar e arsa si pe exterior si pe interior
 Deci trebuie facuta proba de presiune si facut o linie  de plan la chiuloasa.  Dupa care trebuie scos motorul afara dezmembrat complect si dus  si el la rectificat plan.Daca ai noroc sa nu fie crapata chiuloasa desi mas mira ....urmeaza montarea la loc Asa ca azi eu imi caut alt motor din dezmenbrari fiind variant mai ieftina.....