4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Salut colegi!De ce la maxim 20...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salut colegi!De ce la maxim 2000km strica turbosuflanta?am schimbat si pompa de ulei,la un Ford focus1,6tdci?

Am un ford focus 1,6tdci din 2006,am schimbat 3 turbosuflante,la ultima si pompa de ulei.Am mers 2000km si m-a lasat din nou.Care poate fi problema,si solutionarea problemei?
A intrebat CHRISTYAN (130 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

–4 voturi
A raspuns mihai_f (5,040 puncte) acum 11 ani am un prieten cu un ford mondeo 2.0 tdci , si a ajuns sa o schimbe o data la 2 luni.
0 voturi
A raspuns LFS_mihai (31,070 puncte) acum 11 ani inainte sa schimbi turbina ai cautat cauza pentru care s-a stricat? turbina se poate strica din urmatoarele cauze:
1. ungere insuficienta/ inexistenta
2. intrarea unor obiecte la pale
3. infundata din pricina arderii incomplete
4. fortare (pedala la podea de la turatii mici)
si ar mai fi cauze pe care nu mi le amintesc
+3 voturi
A raspuns adyadelin (280 puncte) acum 11 ani Salut! Din cate stiu eu la 1,6 Tdci inainte de turbina pe conducta prin care vine uleiul este o sita mica  si aia se infunda de aceea turbina nu are o ungere corespunzatoare .... pentru mai multe detalii intra pe club ford si cauta in sectiunea focus 2 este un subiect despre turbina asta
0 voturi
A raspuns cotyka30 (760 puncte) acum 11 ani ff urat, c sa zic. pacat.
probleme pot fi atat la sistemul de ungere furtunele de ulei c vin la turbina, sau traseul cu antigel de racire sau mai poate fi radiatorul ala miic de ulei care iese din turbo.
,mecanicul unde ai lucrat la masina e de treaba?
ceva din ce am zis e infundat nu mai tot schimba piese, schimba motorul cu totul daca nu.
sau daca pui alt turbo verifica cu mare grija ce am zis. ea practic se gripeaza.
apropo cu erori de folosire, talpa la turatii mici duce destul de mult.
folosita normal ar trebui sa tina cat motorul.
eventual filtrul de aer, dar la fel nici ala nu distruge o turbina aa usor!!!
+6 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Fara jigniri sau ceva, dar problema vezi sa nu fie soferul. Dupa utilizare, masina se lasa cateva secunde la relanti inainte de oprirea motorului pentru a facilita ungerea turbinei pana la scaderea turatiei acesteia. De asemenea folosirea unui ulei inadecvat (prea gros) iarna si "forjarea" motorului cat acesta este rece, pot forta turbosuflanta sa functioneze un interval scurt de timp fara o ungere suficienta. Verifica in acelasi timp sita de pe conducta de ungere a turbinei; poate fi infundata.

Comentarii:

A comentat grasuxxl11 (2,180 puncte) acum 11 ani totusi in 2000 de km sa strici o turbosuflanta...e imposibil,oricat de prost ai fi ca sofer
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Mai stii?:)) Am o vecina cu un logan diesel cumparat nou. Mereu vine cu el ambalat calumea si opreste motorul inainte sa opreasca masina (Ca vezi Doamne, asa se face). Nu are rost sa spun cum are masina de jumatate de an si deja lasa fum albastru de n-are rost...
0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani verifica sita si schimba stilul de mers....cum zicea colegul de mai sus, cand pornesti masina lasa-o cateva secunde sa invarta uleiul si apoi cand o presti lasa-o iar cateva secunde la relanti.
niciodata nu ii da talpa imediat dupa ce ai pornit motorul.oricum problema este de natura mecanica, chiar daca piciorul e gros, tot problema de natura mecanica se numeste;))
bafta!