4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Salut,fierbe apa in dracii aia...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salut,fierbe apa in dracii aia mari...de ce ?

Salut,un motor 2000 benzina hidramat

Incepe si fierbe apa si cu ventilator pornit si nepornit dupa 5 minute,iam pus termostat nou,cand ii pun apa o da si pe afara(nu pe toata),cand opresc motoru numai o da,o trage inapoi

Temperatura apa 85-90 fierbe,ajunge si la 93 daca ii dau mai tare,dar daca o las mai moale scade pana la 90,dar tot e fiarta

Asa se aude la motor borbolocii
Precizez ca nu exista spuma sau ulei in vasul de expansiune si nici nu da cu fum,un prieten mi-a zis ca s-ar putea sa nu fie de la garnitura de chiuloasa , ci de la pompa de apa ?

Multumesc mult
A intrebat fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

13 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani ce masina e?posibil nu sa aerisit.mai multe detalii poti da?
0 voturi
A raspuns fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani este un opel omega
0 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Ia arunca o privire la radiator. Daca e jeg pe exterior si intre micile conducte, nu mai poate racii antigelul care trece prin el, rezultatul fiind cel povestit de tine, supraincalzire, dar nu excesiva. Daca se dovedeste ca asta e problema, fuga la prima spalatorie si ii spui la un tip de acolo sa dea cu jet puternic pe toata suprafata radiatorului ca sa iasa mizeria.
–1 vot
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani

editat de CristianAdrian acum 11 ani

daca uleiul este neschimbat la culoare,fara spuma,nu este problema garniturii.aici problema este pompa de apa,ori masina nu se aeriseste singura,si tu nu ai facuta aerisire corespunzatoare.
0 voturi
A raspuns vladutzzu (6,700 puncte) acum 11 ani In primul rand cum sa fie apa fiarta daca tu spui ca are 90-93 de grade?
In al 2 lea rand inteleg ca pui apa dar nu ti-o da pe toata afara..daca apa ar fierbe cu siguranta ar arunca toata apa pe la supraplin, sau pe langa buson.
Incearca sa explici mai clar ce se intampla? Ajunge apa pe rosu? Iti apare mesaj in bord ca apa e sub nivelul minim sau care e problema?
In legatura cu ce a spus colegul mai sus..ca sa verifici daca este problema cu radiatorul..verifica daca este cald pe toata suprafata lui. Daca este asa inseamna ca apa circula prin el fara probleme.
Numai bine

Comentarii:

A comentat fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani am pe bord,apa sta pe la 90-92 permanent,daca merg frumos cu ea,dar chiar si asa daca opresc motorul se aud borbolocii....nu stiu ce sa ti explic,,,ca nu am mai intalnit asa
–1 vot
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani pana sa schimbi termostatul cum se comporta masina?daca nu facea figuri inseamna k pompa de apa este in firea ei.ramane doar problema aerisirii.
0 voturi
A raspuns fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani salut din nou,apa face presiune,si o da afara,pe langa asta,se aud borbolocii pe care ii face,chiar si dupa ce opresc motorul se aude pe furtune etc,nici eu nu inteleg de ce fierbe la 90 grade,si dupa cum am spus am calcato putin si sa dus in 95 ceva de genu,iar dupa ce am lasato la relanti cu ventilatorul pornit a coborat la 90,dar chiar si la 90 bolboroseste....asta e ,termostat nou,fierbea apa si cand ii scosesem termostatul de tot...sa fie pe direct,,,deci...
0 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani fa aerisire si vezi si pompa de apa.k sa scapi de nelamuriri.apoi daca astea sant ok ramane ce este cel mai rau caz.garnitura putin ciupita.daca ai tot incalzit motorul,,,,,,,,,,,e posibil sa fi cedat putin.incearca sa mirosi in vasul de expansiune.poate simti ceva miros de fum,de gaze,,,,,,,,

Comentarii:

A comentat fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani pai daca nu da cu fum de nici unul,nu are ulei in apa etc...poate sa fie de la garnitura /
A comentat CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani urmeaza si asta.daca ea este putin ciupita curand o va sparge mai tare.atunci apa va coborii in baie de ulei si etc.tu fa aerisire in primul rand.asigura-te k apa este circulata.poti vedea asta in borcan.desfa(slabeste de fapt un colier)un furtun din cea mai innalta pozitie,vezi daca are presiune apa,daca este impinsa afara.daca este impinsa inseamna ca pompa de apa functioneaza(sa zicem bine)
–2 voturi
A raspuns CristianAdrian (16,870 puncte) acum 11 ani motorului benzinar nu prea ii prieste 93 de grade celsius la apa.la asta ma poate contrazice orisicine si orice expert de aici,k nu il cred.Eu am 3000 td si niciodata apa nu a trecut de 88-90 grade.

Comentarii:

A comentat bobi91 (14,410 puncte) acum 11 ani ia intereseazate tu sa vezu la cat sta apa la un corveten din 2010
0 voturi
A raspuns 218WTS (160 puncte) acum 11 ani Termostatul la Sierra mea se deschide la 102 grade C motor 2.0 benzina . Daca spui ca nu ai ulei si nu ies gaze , radiatorul este peste tot cald si curat ,aeriseste instalatia (desi nu cred ca nu se aeriseste singura) . Ai verificat daca merge termostatul nou? In mod normal iti dai seama si pe masina daca iti merge , se incalzesc furtunele de dupa el .. dar era bine daca il fierbeai putin in ceva. Apoi uitate la pompa daca asa iti facea si pe direct si inainte....Sper sa reusesti ! Bafta

Comentarii:

A comentat fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani

editat de fashionboy01 acum 11 ani

pai si apa aia la 90-100 grade nu bolboroseste ? la mine se si aude...face foarte urat...
+1 vot
A raspuns calibraboss7 (1,090 puncte) acum 11 ani salut.daca te mai ajuta statul meu in primul rand ca sa vezi daca iti merge pompa porneste motorul lasal sa se incalzeasca si apoi da drumul la caldura in masina si daca da caldura pompa e buna daca era stricata nu facea ciclul apei in motor si nu dadea caldura,iti mai dau un sfat pune fara termostat si vezi si asa ca nu are ce sa se intample nimica la motor daca si asa tot fierbe atunci e pompa sau dus paletele din pompa rola de la pompa se invarte dar paletele nu,posibil e veche si na fost schimbata ,calamina si asa mai departe,motoarele astea nu le aerisesti tu ci se aerisesc singure .stiu pentruca am patito si eu cand am avut opel calibra motor 2000 8v si dupa ce am schimbat pompa nici o problema.bafta si daca pui antigel sa pui de ala roz ca radiatorele sant din aluminiu la omega,calibra

Comentarii:

A comentat fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani i-am scos si termostatul..la fel facea,ideea este ca mai toata lumea zice ca este bine la 95 grade,bun,dar la mine la 90-95 grade se aud borbolocii cum fac,,,,
+1 vot
A raspuns szorynel (1,770 puncte) acum 11 ani Sal,in primul rand iai antigel si apa demineralizata dute la un service auto dale la aia 20-30 de roni sa iti faca un schimb de antigel si sa aeriseasca motorul cum trebuie,si daca iei busonul de la vasul de apa in timp ce temperatura este ridicata e normal sa iti sara apa pe acolo pt ca acolo lucreaza sub presiune ,deci nu e indicat sa desfaci busonul cu motorul pornit si temperatura mare la apa,si la 90-95 de grade este normala apa nu fierbe ,dar nu mai folosi cuvantul apa punei antigel si aerisesteo bine,SUCCES

Comentarii:

A comentat fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani Salut,asa mi-a zis multa lume,ca este normal la 95 grade,dar de ce se aud borbolocii si la 90 ... asta nu e bine,iam scos si termostatul si la fel face...am sa o duc la opel la service pentru o constatare
+1 vot
A raspuns calibraboss7 (1,090 puncte) acum 11 ani fratele meu ai facut cum tiam zis sa vezi daca iti da caldura in masina nui pompa, ceia ce cred ca asta e tiam zis am avut opel calibra si exact faza asta facea iam schimbat pompa si nam mai avut probleme.motorul asta nul aerisesti tu ca nai pe unde ca nui dacie frate ,vezi furtunurile cel de sus daca e cald si cel de jos ar trebui sa fie si el tot la fel de cald asta inseamna ca nui infundat radiatorul,furtunile din spatele motorului care duc la caloriferul din masina tot la fel tre sa fie si alea calde asta inseamna ca nui infundat caloriferul de caldura.daca unul din ele este rece cum ar fi cel de la radiator cel de jos(radiator infundat)daca e unul rece din spate de la motor atunci e mai complicat cel care a avut masina inaintea ta sau chiar tu ai mers cu apa de la robinet sau fantana si asta inseamna calamina undeva in motor,si temperatura de 95 de grade nam vazuto la nici un omega sau calibra

Comentarii:

A comentat fashionboy01 (4,540 puncte) acum 11 ani da,ii dau la maxim si nu baga caldura in masina,iar furtunele sunt calde,am sa o duc la o constatare la opel costa cativa zeci de lei ca sa imi zica aia 100% ce este
Mersi mult