4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Se incalzeste???????

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Se incalzeste???????

Va salut baietii....o mare problema am si eu la un astra f 1,6i NZ 75cp.In primu rand temperatura normala la un motor cald stiu ca e undeva pe la 80 grade a mea sta cand merg la drum lung in maxim 40grade!Ideea e in felu urmator cand se incalzeste motoru si acu de la termometru trece de 50grade imi opreste motoru,cu cat e mai calda cu atat se comporta mai urat nu se accelereaza si da in nas in frana de motor urat rau de tot!!PANA NU SE RACESTE NU MAI PORNESTE MOTORU INDIFERENT DE CE II FACI!!!!!!VA ROGGG NISTE SFATURI LA SERVICE IMI ZIC CA E TOTU OK NU SUNT PROBLEME!TIN SA PRECIZEZ CA RADIATORU A FOST SCHIMBAT DE CURAND SI SENZORU DE LA TERMOCUPLA LA FEL NOI AMAN2!!TERMOCUPLA PORNESTE LA PESTE 90grade!
A intrebat ap3cik (23,590 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani salut
cauza temperaturi scazute a lichidului de racire se datoreaza termostatului blocat pe deschis sau baietzi de la service ti lau operat :).
Cat despre comportamentul urat al motorului la cald, in prima faza ar fi senzorul de temperatura...scoate mufa si faci diferenta chiar daca este nou poate fi defect....termocupla inlocuesteo cu una mai mica 82-86 g.c si va deschide undeva pana in 90 g.c
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Pentru problema de mers aiurea a motorului,soc automat si senzor de temperatura(cel din urma il influenteaza direct pe primul).
Racirea unui motor trebuie sa fie intre 90 si 95 de grade,daca iti porneste imediat dupa 90 nu este nici o problema,sa nu depaseasca 95.Daca senzorul de la termocupla e original atunci poti sta linistit.

Comentarii:

A comentat ap3cik (23,590 puncte) acum 10 ani bun totu ok da nu inteleg prima parte....care e defectu de se oprestE?
A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani

editat de petri75 acum 10 ani

Senzorul de temperatura indica temperatura gresit si intra socul electronic si totul se da peste cap
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Deci,masina ta are un senzor de temperatura care ii spune calculatorului de injectie cate grade sunt si etc.El are nevoie de asta pentru a ajustat cantitatea de aer si benzina astfel incat sa se incalzeasca cat mai repede motorul si lambda.Aerul este controlat cu ajutorul unui soc electric(comanda electrica sau vacuum,localizat in galeria de admisie),nu mai este in masina cum era la dacie ci este comandat de ecu.PEntru asta are nevoie de valorile caldurii de afara,pentru a ajusta cat se deschide acest soc.In lipsa lui,sau in cazul in care da valori eronate,socul nu mai sta in pozitia corecta si nici benzina nu mai este injectata in cantitatea necesara,de aici fum,mers sacadat,nu porneste,nu se accelereaza.
Se opreste din cauza ca ecu stie ca afara temperatura e diversa si ca temperatura motorului e mica sau mare(nu stiu daca ai senzor si afara si pe circuitul de racire,banuiesc ca ai doar pe circuitul apei).IN ambele cazuri,ecu nu isi face treaba si are informatii gresite despre temperatura.
A comentat ap3cik (23,590 puncte) acum 10 ani am rezolvat problema nu e ce zici tu....au fost fisele de la bujii si bobina de inductie....destul de scumpe aman2 dar acum merge!:D
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Aici ne referim in general nu avem masina in fata.Bine ca s.a rezolvat.Si temperatura e ok cu noile bujii?

Nu au fost gasite intrebari asemanatoare