4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Se poate modifica rata de comp...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Se poate modifica rata de compresie la un compresor mecanic?

As dori sa stiu daca se poate reduce rata de compresie la un compresor mecanic ( ideea este ca as vrea sa pun un compresor mecanic de pe 2.0 sau 1.8 pe un motor de 1.6) Stiu ca pe turbosuflanta presiunea in exces se poate da afara prin "waste valve" Este posibil sa mai scad din puterea compresorului sau nu ?
A intrebat Teo-Mazda (4,770 puncte) acum 9 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Salut!
Prin dimensiunea fuliei(diametru) se schimba si presiunea aerului,daca ai in exces se poate controla electronic(curios ar fi cine se baga la asa un proiect).Pe ce motor vrei sa pui si de la ce motor?
0 voturi
A raspuns Teo-Mazda (4,770 puncte) acum 9 ani iau un compresor de pe un Mercedes 2.0 kompressor si sa il pun pe un motor B6D de Mazda 1.6 16V Twin Cam. Ideea e ca vreau sa ii maresc puterea stiind ca motorul suporta presiuni mai mari si fara interventii majore se poate pune si turbosuflanta pe el. Vreau sa mai scad din puterea compresorului de 2.0 pentru ca nu gasesc un compresor de 1.6 si nu vreau nici sa fortez sistemul. + ca atasrea unui compresor mecanic este mai mai ok ma gandesc, deoarece nu trebuie sa ma mai bag in evacuare, etc, cum trebuie la cea pe disc, care are si "lag". La aceasta e mai ok un compresor de admisie,  atasat de admisie.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Salut!
Cauta un compresor de pe 200kompressor,sunt motoare de 1,8.Ca fapt divers,fulia este destul de mica in comparatie cu cea a motorului(arbore).Fiecare compresor este calculator pentru un motor,daca ii scazi prea mult raport iti va consuma multa putere si oferi foarte putina in plus.Trebuiesc calculate in demanunt aceste modificari,nu este doar plug and play.
A comentat Teo-Mazda (4,770 puncte) acum 9 ani Mersi mult,
Tu ce parere ai, cam cu cat as iesi pe plus ? ar urca macar 20 cp sau mai mult? merita investitia? pentru ca oricum e mult mai ieftin si mai simplu de realizat decat o intreaga instalatie pentru turbosuflanta, care are si dezavantajul ca are "turbo lag" .Vreau sa maresc putin demarajul , sa o simt mai tare cand ating acceleratia. Nu vreau sa ezit sa ma bag in vre-o depasire, vreau sa fiu sigur cand demarez.  Crezi ca merita sa cumpar un compresor de pe o masina dezmembrata? Se va simti diferenta de macar 20 cp?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 9 ani Sunt prea multe de calculat,cum am zis nu e doar plug and go.Sincer,nu am cunostinte asa de avansate in motoarele de mazda,nici nu am avut mult de a face cu ele.Mai ai nevoie de alte injectoare(cu debit marit),alt unitate de control al motorului si un alt soft.