4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > tester diagnoza auto obd 2 sau...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Tester diagnoza auto obd 2 sau 1?

va salut prieteni ,ptr golf 4 an 1999 benzina ,1.4 /16 valve merge acest tester

GS500 OBD 2 /21 ISO/9141 KWP DISPLAY

SAU care stiti ca este mai bunicel sa mearga si la passat diesel 2002

cu respect
A intrebat IOA (2,470 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
TEsterele multimarca sunt ca medicul de familie,spun si ele ce cred apoi iti dau reteta de specialist.
In cazul tau,VW are vagcom-ul care e recomandat si stie destul de multe despre masina.
Din '97 masinile europene vin cu mufa obd 2.

Comentarii:

A comentat IOA (2,470 puncte) acum 10 ani mersi ptr raspuns ,este vreo diferenta ca este benzina sau diesel?
A comentat Razor1 (2,390 puncte) acum 10 ani

editat de Razor1 acum 10 ani

Chiar din 95 a aparut obd2 pe masinile europene...
On topic: ai obd2,cum a zis si colegul foloseste vag-com,nu e nici o diferenta intre benzina si diesel la acest capitol.
A comentat IOA (2,470 puncte) acum 10 ani va multumesc mult ,o zi buna
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani @razor:a aparut in 94 in California,in 95 a devenit obligatoriu la ei si din 97 e obligatoriu si un UE,primile masini din cate stiu eu sunt de pe la sfarsitul lui 95.
A comentat IOA (2,470 puncte) acum 10 ani cand o sa/l cumpar va anunt daca este bun de ceva
 o zi buna
 momentan ma preocupa consumul exaferat de ulei la golf 4 ,benzina /1999 ,motor 1.4 /16 valve /AHW
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Segmenti,ghid supape,ventilatie carter.Incepe cu compresia apoi daca e necesar desfaci motorul si il faci.
A comentat IOA (2,470 puncte) acum 10 ani da ,momentan astept sa/mi ajunga trusa /tester de compresie ptr benzina / ,sunt curios si eu in ce stare sun segmenti la felul cum trage motorul
motorul trage dar nu pot sa/i dau in gura ,nu rezista nimeni sa conduca in urma mea ,pute rau ,rauuuu a ulei ars
  o zi buna si cat mai putine reparatii
0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Compresia nu este relevanta pentru consum ulei.
Segmenti,eventual cuzineti biela ,simeringuri supapa ( eventual ghidaje supapa daca au joc ) , garnitura chiulasa , curea distributie , ulei motor plus filtru ,antigel , rectificata plan chiulasa, rectificate supapele si scaunele lor , apoi reglat jocul din pastile .
Cu 1500 de lei scapi lejer .

Comentarii:

A comentat IOA (2,470 puncte) acum 10 ani APROPO ,cum pot sa/mi dau seama cand cumpar o chiulasa la mana a 2a ca acel motor nu a consumat ulei ,/chiulasa este buna /
 trebuie demontata? sauu pot sa iau teapa
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Dupa calamina din jurul supapelor in camera de ardere.
Oricum este irelevant consumul de ulei.Unei chiulase SH i se schimba obligatoriu simeringurile de supapa.