4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Problema la pornire ! ! La rec...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Problema la pornire ! ! La rece perfect , la cald intarziat .. Ce se intampla ?

Salut !  

Am un Opel Astra G , model Sedan , 1.6 8v 84CP , din 2003 / 04 . Masina am achizitionato acum 4 zile , de la o persoana mai in varsta , proprietar de cand i-a aduso cineva in tara in 2009 (la 92.000 km cum a spus domnul acela, el circuland in jur de 10.000 km pe an) , in bord masina afiseaza 121.436 km . Am observat ca atunci cand este rece porneste la sfert de cheie , dar cand apa depaseste temperatura de 80 grade Celsius (dupa ce am circulat ceva trmp si am oprito) , cand vreau sa o pornesc , porneste intarziat cu o secunda, relantiul se ridica la 500 rpm , da sa moara motorul si dintr-o data creste instant la 900 rpm . Am verificato si pe tester , km erau cu totul altceva (aproximativ 159.000) . Masina are discuri schimbate, placute la fel, distributie schimbata, telescoape schimbate, este intretinuta ca masina , ca defecte inchiderea centralizata nu functioneaza de la cheie , aceea eroare aparandu-mi si pe tester, ca nu este sincronizata cheia, in rest pe tester nu apare nici o eroare . De la ce sa fie pornirea asta ? Sunt momente cand relantiul sta la 500 rpm si ca sa o pornesc mai repede , calc putin acceleratia si imediat isi revine la normal ! In cazul de fata eu ma gandeam sa fie din cauza uleiului ? Sau din cauza bujiilor ? Bateria este noua la masina . Tot asa in mers cu treapta 1, 2,3 daca masina este subturata , gen 1400-1800 rpm , parca s-ar ingatuii .. Nenea asta conducea foarte prost, cand turat, cand subturat . Nu am verificat bujiile din cauza frigului afara :)) si posibil vreun injector infundat? ma gandesc ca poate sunt afumate rau .

Imagini atasate

A intrebat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani in categoria Probleme tehnice

editat de AG-97-GDF acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Laurentiu Rosu (2,080 puncte) acum 11 ani Nu stiu sigur daca ai o singura bobina sau mai multe dar din ce zici acolo pare ca o problema de aprindere. E un simptom clasic...

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani Astazi am dat jos bujiile sa le curat, spre asteptarile mele, erau negre negre, afumate rau , le-am curatat , periat bine, (marca NGK) le-am pus la loc . Masina a pornit perfect , nu s-a mai ingatuit , a mers ok pt un timp de 5 minute si dupa iar a inceput . I-am bagat acum o solutie de curatare injectoare (38 lei) , diferenta am observato doar in viteza, reactioneaza mult mai repede la acceleratie cu orice treapta. Chestia cu bobina nu stiu ce sa spun , stiu ca este putin scumpa bobina aia.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani

editat de stefan.angelo acum 11 ani

Daca masina are momente cand merge bine si momente cand merge prost,bobinele stricate  ies din discutie.Totusi ai putea sa verifici noaptea sa nu fure fisele pe undeva,la fel sa verifici daca scanteia este alb-albastra si nu tinte spre galben.Daca ai scanteie slaba,poate fi inceput de sfarsit pentru bobine.
A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani Adica sa trag fisa in timp ce masina este pornita si sa o apropii de bujie?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani In nici un caz,nu prea ai ce sa iti dai seama.Fisa transporta curent,bujia sa scanteie.Pentru a verifica daca nu fura curent,deschizi capota noaptea si eventual dai jos 2 3 plastice ca sa observi daca apar scantei de la fisa la bloc.Daca nu e ok.
Ca sa verifici bujia si daca are scanteie buna,desfa o bujie(desfeleteaz-o),apoi pune-i din nou fisa in cap,si atentie de unde tii de fisa ca e posibil sa furi si tu ceva curent,apoi pornesti motorul,pui bujia pe bloc(pentru masa) si vezi ce culoare are scanteia.Daca e alb-galben nu e buna,daca e albastru-alb atunci e ok.Bujia nu o cureti inainte de procedura,o lasi ca si cum ar fi in motor.
A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani Ok, hai ca o sa verific asa cum ai spus tu, dimineata masina functioneaza in parametrii normali , bujiile le am deja curatate, o sa arunc o privire si pe la filtrul de aer, ulei neschimbat de ceva timp si filtrele sa fiu sigur si incerc. O sa te tin la curent.
+1 vot
A raspuns SWAT1982 (8,870 puncte) acum 11 ani Da jos si curata bine clapeta de acceleratie.Sa vezi atunci diferenta.Asta e varianta simpla,cea complicata este...sa nu se pastreze presiune suficienta in rampa de injectoare.Cei care cunosc stiu despre ce vorbesc.

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani Pai si daca nu pastra suficienta presiune in rampa de injectoare acest lucru trebuia sa se intample la rece, nu la cald dupa parerea mea . Eu astazi am adaugat un aditiv pt curatare injectoare , citeste mai sus la colegu ca i-am explicat si lui ce am facut.
0 voturi
A raspuns SWAT1982 (8,870 puncte) acum 11 ani Ma asteptam la raspunsul asta...Nu se intampla la rece,sau dupa ce masina sta un timp mai indelungat,deoarece Ecm-ul masinii actioneaza "socul"ca sa-i spun asa,deci rezulta un amestec mai bogat si o pornirea mai rapida,rampa avand timp sa se amorseze.La pornirile mai dese,presiunea este scapata,"socul"nu intra si se amorseaza mai greu.Aceasta ipoteza e doar una...pot fi multe cauze.Doar trebuie sa le iei treptat la rand.De obicei e ceva simplu.Lasa aditivii deocamdata.Ai curatat clapeta de acceleratie?

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani Maine o sa curat si clapeta de acceleratie sa vad care este treaba , nu stiu cum si unde se afla , dar o sa intreb un mecanic .
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Tind sa cred ca problema ta este senzorul de temperatura,atunci cand pornesti la cald el inca citeste rece si deschide socul,de aici si problemele cu relantiul la cald.
Verifica senzorul,cablajele si mufa de legatura cu ecu.Ideal de verificat cu un tester temperatura motorului,daca in bord tu ai 80 de grade cat ajunge la ecu cand pornesti la cald.

Comentarii:

A comentat AG-97-GDF (2,240 puncte) acum 11 ani Am puso pe tester, temperatura mi-o arata la 80, 83, 70 grade , depinde ca am verificato de foarte multe ori , pedala corespunde la acceleratie ,totul ok , nici o eroare pe tester . O sa incerc sa curat clapeta de acceleratie cum a spus colegul de mai sus, sa vad ce se intampla dupa . Sper sa nu fie bobina , am mai avut o masina (Dacia Supernova) , care intrerupea in mers cand o apuca la 2000 , 4500 rpm , chiar si pornire grea , am schimbat.o si dupa a fost ok .. sper sa nu fie si la Opelul asta asa. Masina am cumparato de la un batran, cand mergea turat cu ea , treapta 1-2-3 din ce am observat eu, cand mergea subturat.