4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > probleme opel astra g 1.7 dti

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme opel astra g 1.7 dti

Problema a inceput cand aveam 130km/ora si s-a aprins cheita in bord . De atunci a inceput o serie de drumuri la service . Am schimbat Bujiile , am curat Egr-u, am schimbat Debitmetru de aer , toate astea le-am facut dupa ce am pus masina pe tester. Dar problema a ramas nerezolvata. La prima pornire cheita ramane aprinsa tot timpul in bord pana opresc masina si masina trage normal. LA a doua pornire nu mai ramane cheita aprinsa in bord dar masina nu mai trage , de la 2000-3000 de ture urca greu si mai mult de 3000 de ture nu urca. Astept raspunsuri. va multumesc
A intrebat adriano995 (350 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+4 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Calculatorul de injectie defect.Problema arhicunoscuta.Se repara.

Comentarii:

A comentat adriano995 (350 puncte) acum 12 ani calculatoru nu defect. a fost dat jos si dus la reparat si baiatu care repara calculatoare a spus ca e ok
–2 voturi
A raspuns e36bvl (3,530 puncte) acum 12 ani sonda lamda aia vietii.atentie,dupa ce o schimbi tre resetat ,daca nu face la fel

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Lambda la  1.7 DTI ?
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Sonda lambda :)). Te-as pune pe tine sa schimbi sonda lambda la diesel si sa ma amuz in timp ce o cauti.
–1 vot
A raspuns ovidiubi (600 puncte) acum 12 ani sonda lambda la diesel este dar numai la modelele cu filtru de particole deci la cele mai noi ,intradevar la acest model nu este

Comentarii:

A comentat free2hot4you (6,170 puncte) acum 12 ani ca si posesor de astra g 1.7 (2003 full option)dti daca iti arat actele masinii ca sa iti dovedesc ca e dotata cu filtru de particule ce zici?
0 voturi
A raspuns owas159 (190 puncte) acum 12 ani Cam aceiasi problema o am si eu si cum intru mai tare in pedala cum imi apare chia plus ca nu trage motorul. Mai nou am facut plinul si i-am pus un aditiv in motorina ( si-a revenit destul de bine ) . tinand cont ca masina are 235 mii km hmm se tine bine , si calculatorul l-am schimbat recent si degeaba e amplasat in spatele motorului unde toata caldura degajata de motor ajunge la el am vazut la cniva un sistem prin care a adus calculatorul in fata motorului si nu are nici o problema acum :D

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns owas159 (190 puncte) acum 12 ani Daca ai rezolvat problema anuntama si pe mine te rog !! am fost peste tot si toti imi zic numai bazaconii:))
0 voturi
A raspuns mihai_ultra (220 puncte) acum 11 ani Aceeasi problema o am si eu. Am fost azi la un tester si mia aparut o eroare P0335 (crankshaft position sensor), senzor vibrochen la arborele cotit care cica din cauza caldurii sa prajit. Daca ai rezolvat problema deja anuntam-ma si pe mine. ms
0 voturi
A raspuns Corbaci (140 puncte) acum 9 ani Am avut si eu aceasta manifestare la masina. Rezolvarea a fost prin schimbarea modulului electronic de comanda al ventilatoarelor, care se gaseste in aripa din stanga, in fata rotii.