4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > sal am si eu un fiat marea 1.9...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+7 voturi

Sal am si eu un fiat marea 1.9 tb din 97.si de o data sa oprit in mers.imi apare cheia in bord.imi puteti recomanda cv

 sal am si eu un fiat marea 1.9 tb din 97.si de o data sa oprit in mers.imi apare cheia in bord.imi puteti recomanda cv .baiatul de unde am luato a sp k dak o-sa am probleme de genul asta k are sistem antifurt pe clima.si ca este schema la palasolar la sofer.sunt 3 scheme.dar nu ma pricep;.va rog sa imi spuneti ce tb sa fac?sa o tractez la un service bun?dar imi ie ca ma costa cam mult pt ca uni dak te duci cu cv te scoate cu altceva.ma mai gandesc sa nu fie si cip-ul din cheie.se poate asa in mers sa cedeze?va multumesc astept parerile voastre

A intrebat faghini_2005 (190 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

14 Raspunsuri

+13 voturi
A raspuns MMihai (11,970 puncte) acum 12 ani cheia din bord care ti s-a aprins tie reprezinta eroare de imobilizator electronic deci mai mult ca sigur ai chip in cheie insa acestra nu se poate defecta asa cu una cu doua ori merge ori nu merge (eventual nu mai merge deloc daca scapi foarte tare cheia de jos sau ceva de genu) dar daca iti face asa ceva din cand in cand si neanuntat e posibil sa fie vre-un sistem suplimentar montat alandala care face probleme cel mai bine du-te la un electrician bun
+8 voturi
A raspuns yon85 (880 puncte) acum 12 ani cipul din cheie e de vina
de obicei le tine m langa telefoane sau le scapa m pe jos
+8 voturi
A raspuns simy82 (3,010 puncte) acum 12 ani nu ti mai vede imobilaiseru cheia.incearca cu cea de a doua cheia daca o ai.daca nu dute la cineva priceput sa iti anuleze immo.si nu o sa mai ai niciodata probleme
+7 voturi
A raspuns attyka2007 (6,960 puncte) acum 12 ani Daca se defecteaza cipul, motorul nu se opreste in timpul mersului, cipul are rolul sa comunice cu immo , ca cel din urma sa dea curent la calculator si masina sa porneasca dupa ce a pornit poti sa faci ce vrei cu cipul, poti sa-l lasi acasa ca nu se opreste masina fara el.
–42 voturi
A raspuns miju4you (1,230 puncte) acum 12 ani arunca masina....merge 100%
+3 voturi
A raspuns burtus (850 puncte) acum 12 ani Cum au spus is colegii imobilizatorul e de vina , eroarea aceea apare la marea majoritate din masini cand cade bateria si nu mai exista suficent curent in ea sa tzina setarile ecu in normal si atunci ati apare cheitza , de asemenea daca scotzi bateria e aceasi treaba .
Avand in vedere ca e fiat si cupru folosit la instalatia electrica e legendar de prost posibil sa fi colclit un contact de la mufa ecu si de aceea sa ati mai dea problema aceea , orcum o data la catva ani trebbuie sa cam muretzi toate mufele mai importante , ecu si alea de sub scaune de la senzorii de airbaguri , ca de acolo mai apar erori in plus , am patzit la un prieten cu un stilo , deasemenea si clapeta trebuie curatzata la fel de des asta fiind inca o mare problema la fiat
0 voturi
A raspuns LP_2011 (2,810 puncte) acum 12 ani au venit multi cu idei diferite aici...eu vin doar cu o intamplare..am avut o solenza si am spart din greseala cheia,am cules cip-ul de pe jos "cu penseta" si am reusit sa il tin in pozitie ca sa pornesc masina,aceasta a pornit si surpriza...cand am lasat cipul jos si cheia in contact motorul a ramas pornit...asa ca e relativa treaba,nu poate sti nimeni ce ai tu acolo..toti au vorbit aici strict de cipul pe care il au toate masinile mai noi in cheie nu de cine stie ce sistem aftermarket instalat pe masina,oricum ,te asigur ca niciun producator nu isi leaga imobilizatorul cu clima ..:D
+3 voturi
A raspuns JanetuBV (210 puncte) acum 12 ani Nu e din cauza cipului din cheie, cel mai sigur e un contact imperfect la ori la ecu, ori e posibil sa se fi intrerupt firul pe undeva. Nu are nici o treaba cu clima. Fa-ti cont pe ClubFiat.ro, si intreaba acolo, ca sunt sigur ca o sa te ajute colegii mei (si eu am Fiat Brava)
+2 voturi
A raspuns adyydas (970 puncte) acum 12 ani imobilizatoru, incearca daca ai cheia de rezerva , sau langa panou cu sigurante ai o cutiuta care face legatura intre calculatoru masinii si cititoru de pe contact ; verifica legaturile firelor ( am patit la un fiat punto ) , verifica mufa de la calculator ( ia borna de la baterie < + > scoate mufa si pune-o la loc ) .... daca nu merge nici una dintre ele ai marea nesansa ca sa ti se fi stricat cititoru de pe contact , ceea ce e ff naspa . NU INCERCA SA O PORNESTI IN VITEZA ! ITI FACE EROARE IN CALCULATOR !!!

Imagini atasate

+2 voturi
A raspuns cj04amb (490 puncte) acum 12 ani sal. Am avut aceasi problema cu un Ducato. Doar ca la mine nu am mai reusit sa pornesc masina deloc numai dupa ce-i bagam codul de cheie din pedala (manevra complicata). Oricum ideea e ca s-a dus calculatorul de sub volan care citeste codul de cheie. Singura varianta a fost sa facem un baypass (sa ocolim acest computer) chestie care a presupus resoftatul calculatorului masinii. Daca schimbam calculatorul cu unul nou ma costa 1800 ron fara manopera. Asa am gasit niste baieti destepti care din 800 ron mi-au rezolvat problema definitiv :)). Acuma masina merge bine, porneste nu mai am probleme cu ea.
–1 vot
A raspuns greenroadsterr (570 puncte) acum 12 ani Pai daca ai dat toti banii pe educatie, nu ti-am mai ramas si pentru masina, vai de ea... Cred ca am inteles 40% din ce ai scris, restul cred ca pun pe mess translate sau Giurgiu Traducere. Intreaba la Augsburg, e mai ieftin si sunt profi. Cam 120 lei costa tranportul pe rampa. Si vezi si de niste cursuri de limba romana daca tot intri pe net.
+2 voturi
A raspuns Fiat brava Nicu (180 puncte) acum 12 ani sal.
cand ai cumparat masina ti- dat toate seturile de chei?vezi ca sunt doua cartele rosii cu niste coduri crare trebuiesc introduse in calculatorul masii.e cam complicata treaba.sau mai usor te poti uita in cartea masinii ca acolo iti spune ce ter sa faci da iti trebuie cartelele alea doua neaparat fara ele nu faci nimic sau schimbai contactul.imi poti scrie daca nu ai gasit nici o solutie si te pot aj eu
+2 voturi
A raspuns Night Eagle (240 puncte) acum 12 ani O problema de genul asta a avuto tata de 2 ori si a fost din cauza calculatorului de bord....tot asa din mers brusc sa oprit motoru si pa nu a mai pornit......precizez opel astra 2001... Poate o fi acelasi lucru bafta la reparatie
0 voturi
A raspuns slk82 (140 puncte) acum 7 ani Salut băieții, al meu doblo 1.6 16 v se oprească în mers apărea semnul de imobilizator electric și pornea după 4-5 încercări mergeam 1 km și iar și iar . Asta numai după ce se încălzește motorul . Ieri dimineață am citit ce scrie pe aici și aseară am înălțat ecu cu 3 cm fata de placa unde era prins cu șuruburi mai lungi și 2 piulițe de 9 ca înălțătoare.  Azi-dimineață am fost plecat cu ia și nu s a mai oprit , o sa merg și în cursul zilei . Menționez ca am curățat clapeta de accelerație și am anulat furtunul de aer care iese din motor și duce către furtunul ce vine din filtru .